نسخه‌ی PS4 بازی Rise of the Tomb Raider در نمایشگاه EB Games قابل بازی خواهد بود

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#84.jpg
چندی پیش مسئولان برگزاری نمایشگاه EB Games تائید کردن که بازی Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration Edition در این دوره از این نمایشگاه قابل بازی خواهد بود.

بخش استرالیای EB Games با انتشار پستی در فیسبوک اعلام کرد:" Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و World of Final Fantasy را قبل از انتشارشان در نمایشگاه EB Games بازی کنید."

این دوبازی ذکر شده تنها عناوینی از سوی Square Enix نیستند که در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت. Final Fantasy 15 و Kingdom Hearts 2.8 نیز در این دوره قابل بازی هستند و به نظر فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان سبک نقش آفرینی فراهم شده است.

بازی‌های دیگری از جمله Call of Duty: Infinite Warfare، Dead Rising 4، Dishonored 2، Dragon Ball Xenoverse 2، For Honor، Forza Horizon 3، Gears of War 4، Just Dance 2017، Resident Evil 7، Rockband Rivals، South Park: The Fractured But Whole، Sniper Elite 4، Steep، Tekken 7، WRC 2016 و WWE 2K17 به همراه هدست واقعیت مجازی Playstation VR نیز در این دوره از نمایشگاه EB Games قابل بازی خواهند بود.

بازی محبوب The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز تنها برای عده‌ی محدودی قابل بازی خواهد بود و عموم [حاضرین نمایشگاه] نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. نمایشگاه EB Games از روز جمعه 9 مهر ماه [30 سپتامبر میلادی] آغاز به کار خواهد کرد و تا 11 مهر ماه [2 اکتبر میلادی] ادامه خواهد یافت. این دوره از این نمایشگاه در پارک المپیک سیدنی برگزار می‌شود.

منبع
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
دیگه زمانی نمونده تا انتشار ، نسخه فیزیکیش هم زودتر از موعد دستمون میرسه . جنبه ی تبلیغیش میچربه به قابل بازی بودنش
 

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,578
لجم میگیره از این تبلیغاتها و جو دادنها.
اگر روی PC نمی اومد و فقط روی XBO بود باز یه حال و هوایی داشت ولی بازی که ، هر گیمیری بلخره یک بار روی XBO تجربش کرده و روی PC لیسیده ، دیگه انقدر جو دادن نداره انگار دارن بازی جدید راهی بازار میکنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر