ناشر بازی Rift , آخرین قربانی هکرها در سال 2011

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
lcurnw5vitoz1hxweo96.jpg



همانطور که میدانیم هکر ها در سال 2011 کارشان را بخوبی انجام دادند. Square Enix, Bethesda, BioWare, Codemasters, Sega, Mojang, CCP, Riot Games, و البته sony ! همه آنها یکی پس از دیگری قربانی و طعمه هکر ها شدند.
در آخرین اقدام, هکر ها به سایت بازی Rift حمله کردند و اطلاعات یوزر ها را به سرقت بردند. بعد از این اقدام, trion ناشر بازی به سرعت کاربرانش را آگاه کرد و وضعیت را برای آنها شرح داد:

" ما بتازگی متوجه شدیم , افرادی به صورت غیر قانونی به یکی از دنیاهای بازی rift وارد شده اند و اکانت جعلی ایجاد کرده اند. ما هنوز تردید داریم که آیا این اطلاعات شمال یوزر , پسورد , آدرس ایمیل , تاریخ تولد , آدرس , و credit card بوده است یا خیر . "

ما هنوز مدرکی که دال بر سرقت این اطلاعات باشد نداریم و هنوز هیچ کاربری چیزی اعلام نکرده است. ما در قدم بعدی میخواهیم بیش از پیش سیستم خودمان را تقویت کنیم. ما این کار را با کمک متخصصان بخش امنیتی انجام خواهیم داد و همچنین به تحقیق در این زمینه ادامه میدهیم تا وسعت این دزدی را پیدا کنیم.

همچنین کاربران بازی rift در سه روز قبل اعلام کردن به یکباره آیتمها و gold آنها به سرقت رفته و به خزانه برخی از دشمنان اضافه شده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
همچنین کاربران بازی rift در سه روز قبل اعلام کردن به یکباره آیتمها و gold آنها به سرقت رفته و به خزانه برخی از دشمنان اضافه شده است.

زندگی مجازی برای این گیکها که خیلی جدی میشه این بلا سرشون میاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر