ناتی داگ: خشونت در The Last of Us با روایت داستان بازی مطابقت دارد.

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Saeed Gamer

کاربر سایت
Sep 4, 2010
613
نام
سعید
خشونت در بازی The Last of Us یک بار دبگر توسط استودیوی ناتی داگ مورد بحث قرار گرفت، که میگوید خشونت بخشی ار داستان کلی بازی است.

43297282926338947378.jpg

در گفت و گو با Gamespot ، استراتژیست ناتی داگ Arne Meyer گفت در بعضی مناطق بازی، "هرکسی به فکر خودش است" جایی که نسل بشر به سمت محدودیت سوق داده میشود.

Arne Meyer در این باره میگوید: "این خیلی مهم است که بدانیم اکنون بیست سال از یک بیماری فراگیر که تمدن را نابود کرده است گذشته. بیرون از مناطقی که توسط دولت قرنطینه شده هرکسی به فکر خودش است. و این همان چیزی است که ما میخواهیم در جریان داستان بازی و گیم پلی اخرین بازمانده ان را کشف کنیم."

در ادامه میگوید: "زمانی که انسان ها در محدودیت قرار میگیرند به چه شکلی در می ایند؟ ایا انها در مسیر همکاری و اتحاد قرار میگیرند و جامعه را از نو میسازند؟ یا اینکه واقعا هرکسی فقط به فکر خودش است و هیچ اصول اخلاقی برای انها باقی نمیماند؟ بنابراین این بخشی است که خشونت در آن نقش خود را ایفا میکند."

Meyer گفت برخی ار کارکتر های بازی حس رحم و دلسوزی خود را از دست داده اند و هدفی جز زنده ماندن ندارند. بهرحال بازیکنان میتوانند از خشونت ساکنان در معرض ابتلا در بعضی مناطق بازی دوری کنند.

وی گفت: "وقتی شما به این خشونت و بی رحمی مینگرید، این همان زمینه ای است که مردم را در محدودیت قرار میدهد. در هر حال یک ازادی در بازی وجود دارد که به موجب ان شما مجبور نیستید که کسی را بکشید یا با کسی برخورد کنید. ما این فرصت را برای شما فراهم ساختیم که به اطراف بروید و حتی یک مبارزه هم انجام ندهید. مکان هایی در بازی وجود دارد که شما میتوانید به طور کل از مبارزه و جنگ در این مکان ها درو باشید."

بازی The Last of Us بطور انحصاری سال اینده برای PS3 عرضه خواهد شد.


SOURCE
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر