ناامید کننده ترین عناوین نسل هشتم از دید کاربران بازی سنتر (فینال)

ناامید کننده ترین عناوین نسل هشتم از دید کاربران بازی سنتر (فینال)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    253
  • نظرسنجی بسته شده است .

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
باورش سخت است اما یک دهه دیگر هم گذشت و ما به عنوان شیفتگان صنعت بازی همچنان در پی بازی کردن عناوین درجه یک جدید هستیم. در نسل هشتم شاهد عرضه ی موفق تعدادی از عناوین دنباله‌دار ، نیو ip ها و عناوین مستقل بودیم و در این راه نیز به تجربه ی عناوینی که مرزهای نبوغ و جذابیت را درنوردیده و ما را روزها و ماه ها با خود درگیر میکرد برخوردیم
اما در کنار این تجارب عناوینی نیز طرفداران خود را ناامید کرده و اینبار قصد داریم با سنت شکنی و به جای معرفی بهترین ها به سراغ ناامیدکننده ترین های نسل از دید کاربران bc برویم

160789

در آخر اضافه کنم که اینجا قانون خاصی نداریم، به غیر از اینکه جنگ راه نندازید و به هم توهین نفرمایید:D
و اینکه سعی کنید تجارب شخصی خودتون رو با ما به اشتراک بگذارین(نه از روی دیدن متا و ویدئوهای یوتیوب....آره:D[-x)
و درآخر ، کاربران می توانند لیستی شامل ۵ عنوان مدنظرشون (به ترتیب از 1الی5 به عنوان نا امیدکننده ترین..) رو با سایرین به اشتراک بگذارند

➰➰➰➰➰➰➰➰➰
➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰
با رای 253 کاربر به 10 بازیِ منتخب در نهایت رتبه بندی ها به شکل زیر در اومد:

CYMERA_20200823_162140-355x183.jpg
۱- Mass Effect: Andromeda با 105 رای
۲- Mafia III با 92 رای
۳- Anthem با 75 رای
۴- Metal Gear Solid V با 72 رای
۵- Death Stranding با 56 رای
۶- Gears 5 با 43 رای
۷- Halo 5 با 36 رای
۸- Gears of War 4 با 25 رای
۹- Devil May Cry V با 22 رای
۱۰- Dragon Age: Inquisition با 15 رای
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,359
نام
محمد
METAL GEAR SOLID V
یکی از بدترین داستان های عمرم
Street fighter V
یادش بخیر روز لانچ بازی اصلا کار نمیکرد:))
FFXV
بازیه ناقص.... و بد:|
The Evil Within 1
از میکامی خیلی انتظار بیشتری داشتم. واقعا بد و ناامید کننده بود.

اگه شماره اول رو میرفتم اوضاع خیلی وخیم میشد ولی
NINOKUNI2 توی لیستم میزارم.
 

Warden Commander

کاربر سایت
Jun 24, 2014
107
نام
Nima
برای من قطعا ME Andromeda ناامیدکننده ترین بازی نسل بود.چی فکر می کردیم چی شد! در بدترین حالت فکر می کردم اینا بیان اشتباهات Da Inquisition رو تکرار کنند و یه محیط بزرگ توخالی و پر فچ کوئست طراحی کنند، ولی دیگه تصورشم هم نمی کردم یه زمانی داستان و شخصیت های بازی Bioware اینقدر بد باشن که نتونی کات سین ها و دیالوگ هارو هم تحمل کنی !و مدام مجبور باشی Skipشون کنی.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
سریعتر از چیزی که فکر می کردم ظاهر شدی تا به اوردر ایراد بگیری :>
هیچوقت من رو دست کم نگیر>:)
اوردر میتونه تو تاپ های IPهای جدید خلق شده ی این نسل باشه :p :)) (یعنی من به طور کلی یونیورس اوردر رو بیشتر از اسپایدی و دیز گان و Horizon مثلا میپسندم:-" )


---
در مورد ناامیدکننده ترین ها، اولیش که بدون شک MGS V هست! کلا یه چیز غریبیست! هم خود مراحلش، هم داستان... و هم اون پایانی که .... خدایی چی پیش خودشون فکر کردن:|

دومیش میتونه Ni no Kuni 2 باشه! مخصوصا به خاطر حذف اون گیم پلی پوکمون و دیجیمونیش!(اصلی ترین دلیلی که شماره اول رو دوست داشتم!)

سومیش هم... چی تو ذهنم بود که پرید:| ... عجبا:|
آها ... AC Origins ... شاید...موقع بازی برام ناامید کننده نبود، از خیلی کارهاشونم خوشم اومد... ولی گفتم اینا به خاطر تعییرات گسترده بوده و با شماره های بعد همون اتفاق AC I به AC II میفته!
ولی دیدم خیر:| اینا هدفشون شوم بوده:| برای همین تمامیه تغییراتش برام شدن منفی و ناامید کننده! بعدیا هم که امیدی بهشون نبوده و نیست که بخوان ناامیدم کنند!
بهتر بگم...یوبی سافت از وسط نسل به بعد برام ناامید کننده بوده! نه AC ساخته دیگه، نه UbiArt جدیدی، نه با تغییرات W_D موافقم(حذف شخصیت اصلی برام جذاب نیست، حس GTAی شدن بازی دومم نمیپسندم)، Monster & Gods و Skull & Bones هم که نمیخواد منتشر کنه:| کلا آخزین بازی خوبشون به نظرم For Honor بوده:-"


---
در مورد مس افکت هم... با اینکه گرفتمش هنوز نزدم...ولی همچنان فکر میکنم داره بهش ظلم میشه و نباید به این بدی باشه:)) و احتمال داره خوشم بیاد:-" (البته فن دو آتیشه سری هم نیستم که برام جایگاه خیلیییی خفنی داشته باشه سری:D )
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
مرسی از تاپیک...خیلیم عالی <:-P
رفتم لیست بازیام رو از اول نسل تا الان دیدم، انتخاب بینشون سخته ولی 5 تا ناامیدکننده‌ی من ایناست:

1 - Detroit: Become Human
خیلی تجربه‌ی بدی بود دیترویت و توی بازیهای این نسل که تجربه کردم به راحتی جایزه تمشک طلایی رو برنده میشه! انتظار داشتم اشتباهات Beyond تکرار نشه ولی بدتر شده بود و فقط میتونم بگم حیف بودجه‌ای که صرف اون نویسندگی داغون شده بود.

2 - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
MGS V یکی از عجایب نسله که با دید متا 90 به بالا رفتم سراغش، به اندازه‌ی متای 70 هم راضیم نکرد :D فک کن قبل از تجربه به یکی بگی یه بازی وجود داره که ناقصه + جهان‌ بازِش به طور وحشتناکی خالی و خسته‌کنندست + پشت سر هم باید ماموریت‌های تکراری رو بازی کنی تا داخلش پیشروی کنی...صد در صد فکر میکنه داری در مورد یه بازی با متای 60 اینا صحبت میکنی :D

3 - Far Cry: New Dawn
این نسخه از Far Cry رسما سری رو زد واسم نابود کرد. آقا وقتی بلد نیستید عناصر RPG به بازی اضافه کنید، نکنید!
اگه بازی نکردید، همین الان برید توی یوتیوب، مبارزه با باس آخر بازی رو ببینید و از خنده روده بر بشید :D

4 - Wolfenstein: Youngblood
اینم مثل بالایی با اینکه یه نسخه فرعی هستش، اصلا جذابیت‌های نسخه‌های قبلی رو داخلش نداشت و به راحتی میشه گفت بدترین نسخه ولفنشتاینه.
مخصوصا وقتی با یه نسخه فرعی دیگه به اسم Old Blood مقایسه‌اش کنی، عمق فاجعه بیشتر مشخص میشه.

5 - The Order 1886
اینم یه سری از دوستان عاشقش هستن و درک میکنم. ولی نظر شخصیمه :D
وقتی بازی رو تجربه کردم، بشدت ناامید شده بودم...هم به خاطر اندینگ افتضاحش، هم طراحی مراحل داغونش، هم یکی دو تا باسی که توی بازی رسما کپی کرده بودن. کلا از نظر ویدیو گیم بودن The Order 1886 با احترام به نظر دوستان، خیلی خیلی بده...اگه کسی بخواد بشینه کات سین‌ها رو مثل فیلم ببینه به نظرم تجربه‌ای خیلی بهتری میتونه داشته باشه. پتانسیلی که دنیای بازی داره رو انکار نمیکنم و دقیقا هم واسه همین بازی بشدت ناامیدکنندست چون خیلی میتونست بهتر باشه.

یه سری بازی هم هست که به توصیه‌ی دوستان ازشون دوری کردم مثل Mass Effect Andromeda ولی بعدا دوست دارم تجربه‌اش کنم...مخصوصا الان که انتظارتم بشدت پایینه و ممکنه حتی سوپرایزم هم کنه!
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
من این نسل با "دو"ها به شدت مشکل داشتم و به هیچ وجه نتونستم باهاشون کنار بیام.
1. The Evil Within 2
هرچقدر نسخه اول رو دوست داشتم این نسخه برام جهنم بود و دقیقا سر اگه اشتباه نکنم چپتر ۵ که محیط بازی نسبتا اپن‌وورلد میشد می‌خواستم بازی رو دراپ کنم، حیف اون اتمسفر خفن نسخه اول.
2. Watch dogs 2
اینم نمیگم نسخه اولش رو خیلی دوست داشتم ولی بد هم نبود و راضیم کرد ولی این یکی رو بعد از رد کردن ۳ ۴ تا مرحله دراپ کردم و به شدت لول‌دیزاینش رو مخم بود. بحران هویت، بحران هویت بدترین بلایی‌عه که ممکن سر یه بازی بیاد
3. Wolfenstein 2
این رو که به شدت عاشق نسخه اولش بودم و نسخه‌های قدیمیش هم خیلی بازی می‌کردم ولی نسخه دوم داشت دیوانم می‌کرد. یکسری مباحث رو یادمه علی ونوم توی تاپیک بازی پیش کشید که با تک‌تکشون موافقم. جدا نمیدونم چطوری اون متا رو گرفته بازی.
4. Farcry 5
اینم جز بازی‌های که دراپش کردم :D البته من کلا فن فارکرای نیستم و حتی نسخه سوم هم گاهی برام خسته‌کننده میشد ولی این رسما حس پوچی و خالی‌بودن بهم میداد.
 

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
خب من که به لطف توصیه دوستان از این آندرومدا دوری کردم و بعیدم می‌دونم تو این وضعیت کمبود وقت و گرونی‌ها سمتش برم. ولی خب واقعا ٱف بر بایوور و EA که اون آی پی بی‌نظیرو به اینجا رسوندن.

1- Dragon Age Inquisition
والا چی بگم، اصلا انگار به یه دنیای دیگه‌ای وارد میشی :D شاید بتونم سکانس‌های مربوط به اون شخصیت قدیمی محبوبمو در زمره بهترین لحظات نسل قرار بدم. همچنین، دیدن دوباره شخصیتای دو بازی قبلی فوق‌العاده بود. ولی فارغ از این حس نوستالژی و دیالوگای جذاب بین اعضای گروه در جریان گیم‌پلی، بازی هیچی برام نداشت و واقعا بزرگ‌ترین ناامیدی این نسل بود.

2- MGS V
منکر کیفیت بالای دیزاین مکانیزمای مخفی کاری و برخی المانای جذاب مثل کوایت نمی‌شم، ولی...نه اصلا. یکی از خسته‌کننده‌ترین بازی‌های نسل بود برام.

3- Fallout 4
واقعا نمی‌تونم حس بدم نسبت به این بازی رو توصیف کنم، نمیدونم مشکل از پیشرفت بازیای نقش‌آفرینی یا درجا زدن بثزدا، ولی تنها کاری که کرد این بود که باعث شد یه بار دیگه سراغ دنیای فوق‌العاده نیو وگاس برم.

4 و 5 - Every Sports Game
تا قبل از این نسل، بازیای ورزشی در گروه سرگرم‌کننده‌ترین عناوین قرار می‌گرفتن که کلی سرشون وقت می‌ذاشتم و واقعا لذت هم می‌بردم. اما این نسل، شاهد ساخت یه سری بازی تهوع‌آور و بی‌روح از ناشرای بزرگ‌ بودیم که واقعا گند زدن به این ژانر. البته بازیای ریسینگ رو در این بین فاکتور گرفتم.
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
dragon age inquisition
فچ کوئست.داستان نه چندان جذاب و بعضی جاها غیر قابل باور مخصوصا اوایل بازی.جایگاهی شبیه چیزی که تو اخر نسخه اول بدست اوردیم و اول بازی بدون دلیل قابل باور به شخصیت اصلی میدن.کامبتشم به اندازه نسخه های قبلی لذت بخش نبود و هایپ و انتظار بالا
fallout 4
نابود کردن بخش نقش افرینی و کیفیت پایین کوئست ها و دیالوگ ها نسبت به نسخه های قبل و هایپ روی سقف.
 
آخرین ویرایش:

RAFA_1992

کاربر سایت
Jun 17, 2018
476
برای من متال گیر سولید 5 بود
مقداری هم دراگون ایج
البته انچارتد 4 رو به بار دیگه باید بازی کنم ،، تا بتونم مطمئن بگم ،ولی اگه همون حس دفعه اول رو بهم بده ... می‌تونه به این دو تا بپیونده ...
شاید عجیب باشه ولی من چند سال پیش انچارتد کالکشن رو باهم رفتم دیگه نتونستم نسخه ی چهارم رو بازی کنم فکر کنم فقط دو سه ساعت بازی کردم ولش کردم هنوزم که هنوزه نرفتم سراغش(بنظرم نسخه ۲ بهترین نسخه ی سری بود)
 
  • Like
Reactions: dark souls

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر