مود انحصاری برای ورژن PC رزیدنت اویل 6 با عنوان "No Mercy"

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
z262_TheMercsRE6PC.jpg


درود
مود انحصاری برای ورژن PC رزیدنت اویل 6 با عنوان" No Mercy"

به تازگی کپکام اعلام کرده است که ورژن PC رزیدنت اویل 6 شامل یک مود مرسناریس جدید و انحصاری با نام"No Mercy" برای طرفداران مود های مرسناریس خواهد بود.
در این مود دشمنان بیشتری نسبت به گذشته در میدان حضور خواهند داشت و توانایی های شما را بیشتر به چالش میکشاند همچنین این مود این فرصت را در اختیار پلیر ها قرار میدهد تا از مهارت هایشان استفاده کتتد و امتیازات کمبو بالاتری را بدست آورند.
PCعلاوه بر آن گیمرا میتوانند از تست رایگان بنچمارکی که درماه فبریه دردسترس قرارخواهد گرفت استفاده کنند و قدرت سیستم خود را برای اجرای بازی محک بزنند با تشکر از کپکام بابت این بنچمارک رایگان!

دارندگان کنسولها نیز میتوانند تجربیات بازی خود را پس از عرضه ی چهارمین مود اضافی بنام Siege به حیطه ی آزمایش بگذارند .در این مود مالتی پلیر که برای دو تا شش بازیباز در نظر گرفته شده شما rookie (یک مامور B.S.A.A که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل میشود) را مشاهده میکنید که گرفتار شده است و به کمک نیاز دارد.
پلیر ها در این مود به دو تیم تقسیم میشوند که یک تیم بنا به سلیقه نقش دشمن را بر عهده میگیرد که سعی در از پای درآوردن روکی دارند و تیم دیگر که کنترل شخصیت های قابل بازی را از بازی اصلی را بر عهده میگیرند و باید روکی را زنده نگه دارند.
هر بازی شامل دو راند میباشد که بین دشمن ها و شخصیت ها جابجا میشود. اگر تیم شخصیت ها بتوانند روکی را زنده نگه دارند برنده بازی میشوند و دشمنان نیز درصورتی برنده خواهند شد که روکی را از پای در آوردند.
مود Siege در ماه مارچ برای PS3 و XBOX360 در دسترس خواهد بود و قیمت آن 320MSP/$3.99/€3.99/£3.19 میباشد.
همچنین مود های Survivors, Predator and Onslaught برای دارندگان PS3 در ماه فبریه در دسترسخواهد بود که قیمت جداگانه ی آنها $3.99/€3.99/£3.19. است.
تمامی این مود ها Survivors, Predator, Onslaught and Siege برای PC نیز خواهد بود و برای دانلود و خرید مدت کوتاهی پس ار عرضه برای PC گیمر ها در دسترس قرار خواهد گرفت ضمن اینکه تمام آپدیت های آینده ورژن کنسولی نبر به طور رایگان برای دارندگان PC نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

☣Halvlid
 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
WOW! چقدر نظر! جاخوردم یه لحظه اومدم :d کلا دیگه از رزیدنت اویل 6 خبر نزارم بهتره!

حالا بزار بازی رلیز بشه همه به بَه بَه و چَه چَه میپردازن ... همه گول امتیازات رو خوردن ... من که از رزیدنت اویل 6 خیلی خوشم اومد ... واقعا متفاوت بود و البته بعضی جاها اعصاب خورد کن!:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر