مواجهان تاریکی: 10 قهرمان برتر سبک ترسناک بقا

بهترین قهرمانان ژانر ترسناک بقا از نظر شما کدام است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    78

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste


survival-horror-games.jpg

در طی چند دهه گذشته قهرمان های به یادماندنی در عناوین ترسناک بقا خلق شده اند.از شخصیت های معمولی که با تهدیدهای ماوراطبیعی مبارزه می کنند تا سربازانی که دارای مهارت های اموزش دیده هستند. این قهرمانان به دلیل وحشت‌هایی که با آنها روبه‌رو می‌شوند اغلب با مشکلات سلامت روان دست و پنجه نرم می‌کنند و این باعث می‌شود شخصیت‌هایی جذاب و دارای نقطه ضعف پدید بیایند.در میان قهرمانان پرتعداد عناوین ترسناک 10 نفری که انتخاب شده اند جالب توجه هستند و تاثیر بیشتری بر صنعت بازی گذاشته اند.


Alan-Wake-Free-DLC.jpg


10- (ALAN WAKE (ALAN WAKE

شخصیت الن ویک زاده ی ذهن خلاق سم لیک مدیر استدیو رمدی اینترتیمنت است.الن ویک همانند شخصیت هایی است که به طور صریح از دل رمان های اقای استفان کینگ بیرون امده باشد!در عنوان جذاب الن ویک ، او نظاره گرغرق شدن همسرش در اعماق دریاچه Cauldron است که در شهر Bright Fallواقع است.الن ویک در ادامه بازی در جستجوی همسرش است و سعی میکند بفهمد چه اتفاقی برای همسرش افتاده است ، در حالی که باید با موجوداتی که در برابر نور ضعف دارند نیز مبارزه کند.الن ویک یکی از جالب ترین قهرمانان عناوین ترسناک بقا است ، زیرا روان اسیب دیده ی او نقش اصلی را در داستان و گیم پلی بازی ایفا می کند.



eternal-darkness-sanitys-requiem-alexandra-roivas.jpg


9-(ALEXANDRA ROIVAS (ETERNAL DARKNESS: SANITY'S REQUIEM
وقتی پدر بزرگ الکساندرا به طور مرموزی در خانه خود در Rhode Island درگذشت ، الکساندرا تحقیقاتش را اغاز می کند. او در خانه ی پدربزرگش گرفتار لحظه های وحشتانک میشود و کتابی را کشف میکند که به او اجازه می دهد تا شاهد اتفاقات گذشته باشد و سرنخ هایی را درباره ی مرگ پدربزرگش ارائه می دهد.حتی با وجود اینکه الکساندرا آرام آرام در طول مدت بازی Eternal Darkness: Sanity's Requiem درک خود از واقعیت را از دست می‌دهد ، , ولی او هرگز از حل راز مرگ پدربزرگش دست بر نمیدارد.


bill-left-4-dead.jpg


8-(BILL (LEFT 4 DEAD
هشت بازمانده قابل بازی در فرانچایز وجود دارد اما هیچ یک به اندازه بیل خصوصیات یک قهرمان را ندارند.او یک کهنه سرباز جنگ ویتنام است و همه ی تلاش خود را می کند تا سایر اعضای گروه زنده بمانند.زیرا انها در حال قدم زدن در انبوهی از زامبی ها هستند. تمایل بیل به زنده‌ نگه داشتن دوستان خود باعث می‌شود او خود را در محتوای اضافه The Passing قربانی کند و این باعث می‌شود زوئی، فرانسیس و لوئیس به اندازه‌ای زنده بمانند که با شخصیت‌های قابل بازی از Left 4 Dead 2 ملاقات کنند.


the-last-of-us-2-characters-naughty-dog-joel-ellie.jpg


7-(JOEL (THE LAST OF US

در ژانری پر از مرگ و اندوه ، غم انگیزترین قهرمان وحشت بقا ممکن است جوئل از عنوان The Last Of Us باشد. وقتی بازیبازان برای نخستین بار با جوئل اشنا میشوند او یک زندگی معمولی با دخترش در استین تکزاس دارد.در طول بازی اخرین ما ، جوئل پس از اتفاق ناگواری که با ان روبرو میشود (از دست دادن دخترش) به یک بازمانده ی عصبی و خشمگین تبدیل می شود.رابطه جوئل با الی باعث میشود بخشی از انسانیت خود را بدست اورد و از الی در برابر هیولاها و بازماندگان قاتلی که در خیابان های ایلات متحده پس از اخر الزمان هستند محافظت کند.


dead-rising-4-new-details-e3-2016.jpg


6- (FRANK WEST (DEAD RISING

فرانک وست یک عکاس خبری بلندپرواز، تلاش فوق العاده ای می کند تا یک داستان را بازگو کند.حتی اگر این به معنای رفتن به یک شهر قرنطینه شده در کلرادو باشد که با یک شیوع زامبی دست و پنجه نرم میکند.در عنوان دد رایزینگ فرانک در می یابد که در کشتن زامبی ها مهارت کافی دارد و ان ها را با همه چیز از جمله سلاح های سرد یا فنون حرفه ای کشتی قتل عام میکند!


harry-mason-crowbar.jpg


5-(HARRY MASON (SILENT HILL

در بازی سایلنت هیل هری میسون در جستجوی دختر گمشده اش شریل است.حتی با مواجهه با وحشت های غیر قابل توصیف هری هرگز دست از جستجوی شریل برنمیدارد و حاضر است هر کاری که لازم باشد انجام دهد تا او را با خیال راحت به خانه برگرداند.البته در عنوان Silent Hill: Shattered Memories بسته به انتخاب بازیبازان هری میتواند تبدیل به یک شخصیت الکلی و متجاوز شود که باعث میشود او بیشتر به یک شرور شبیه باشد تا یک قهرمان.



Dead-Space-Available-Now-on-Xbox-One.jpg


4-(ISAAC CLARKE (DEAD SPACE

کلارک قهرمان عنوان دد اسپیس به امید برقراری ارتباط با دوست دخترش که در یک کشتی حضور داشت ، در یک ماموریت تعمیر به stranded USG Ishimura می رود.وقتی کلارک وارد انجا میشود ، به او و همکارانش موجوداتی به نام Necromorphs حمله ور می شوند که تتنها با متلاشی کردن اندامشان کشته میشوند.کلارک با تمایلی که برای دیدن دوباره دوست دخترش دارد ، تمام تلاشش را برای تعمیر ایشیمورا و نابودی نکروموف ها انجام میدهد.


jill-valentine-resident-evil-hd-remaster.jpg


3-(JILL VALENTINE (RESIDENT EVIL

در شماره نخست رزیدنت ایول این انتخاب به بازیبازان داده میشود که به عنوان یکی از دو اعضای متفاوت استارز، جیل ولنتاین یا کریس ردفیلد بازی کنند.جیل بازی را با فهرست بزرگتر و اسلحه شروع میکند و او را به گزینه ای ایده ال برای بسیاری از بازیکنان ترسناک بقا برای اولین بار تبدیل می کند. امادگی جیل در باز کردن قفل ها و شجاعتش در جریان ننگین حادثه عمارت او را به عنوان یک شخصیت محبوب در میان طرفداران تثبیت کرد و کپکام او را برای دنباله های بعدی سری بازگرداند.محبوبیت جیل ولنتاین حتی او را به شخصیتی قابل بازی درسری بازی های Capcom's Marvel vs. Capcom fighting تبدیل کرد و نخستین شخصیت از سری رزیدنت ایول شد که در این سری بازی حضور پیدا کرد.



marvel-vs-capcom-infinite-10-new-characters-leon.jpg


2-(LEON S. KENNEDY (RESIDENT EVIL

از انجایی که سری رزیدنت ایول طولانی ترین و موفق ترین سری بازی ترسناک بقا تا به امروز بوده است ، شایسته است که 2 شخصیت از این سری در این لیست اورده شود.معرفی شده در رزیدنت ایول 2 ، لئون اس کندی شاید شناخته شده ترین شخصیت سری رزیدنت ایول باشد که حضور پررنگ در قسمت چهارم و ششم دارد و نخستین حضورش در قسمت دوم سری در راکون سیتی است.علاوه بر این او در سه فیلم انیمیشنی هم حضور داشته است.


dino-crisis-ps1-cover.jpg


1-(REGINA (DINO CRISIS

در حالی که رجینا به اندازه جیل ولنتاین محبوب نیست اما او قطعا یک قهرمان بزرگ در عناوین ترسناک بقا است.با توجه به همه ی مواردی که در نظر گرفته شده است عملکرد رجینا تحسین ‌برانگیزتر است. چون او بر خلاف زامبی های کند و اهسته سری بازی رزیدنت ایول باید با دایناسورهای سریع ولاسیرپتر و یک تی‌رکس عظیم‌الجثه مقابله کند.اگرچه او بر خلاف جیل تاکنون فقط در چند بازی ویدیویی ظاهر شده است ؛ اما هوادارن مخالفتی با بازگشت او در ریبوت احتمالی داینوکرایسیس ندارند.

این 10 قهرمان بهترین شخصیت هایی هستند که تاکنون ژانر وحشت بقا ارائه داده است.البته تعدادی قهرمان دیگر نیز می توانند در این لیست حضور داشته باشند.با موفقیت بازی هایی چون رزیدنت ایول 7 و انتیل داون ، ژانر ترسناک بقا با قدرت به کار خود ادامه می دهد و به معرفی قهرمانان جدید و هیجان انگیز ادامه خواهد داد.


 
آخرین ویرایش:

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
بدون شک و شبه ای آیزاک کلارک! جدا از اینکه نسخه سوم اون شاهکار نسخه دوم و ترس نسخه اول رو تکرار نکرد ولی نه تنها این بازی سبک ترس رو در نسل هفت زنده نگه داشت بلکه ایزاک رو بهترین قهرمان این سبک تبدیل کرد. متاسفانه کسانی که این بازی رو بازی نکردن و یا از روی تعصب به کنسولی خاص یا بازی ای خاص نظر میدن باید بدونن که تک تک لحظات سری دد اسپیس مخصوصا شماره یک و شاهکار دوم ترسناک بود البته با داشتن کرکتری مثل ایزاک! (;
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
پفف... لیست های دوزاری :>

بدون ارباب عمارت فتح کن، میلیونر افسانه ای با سلاح روح افکن اش، پولترگاس G و برادری ای که مشابهش رو هیچ مدیایی ندیده با سیبیل نمادین اش، لیست کاراکترهای ژانر وحشت چه معنی ای میده ^:)^

128912

در کل، لئون :D :x
 

Sarvior

کاربر سایت
Feb 13, 2016
1,019
نام
Ali
بیل ، اما چرا با وجود این همه گزینه شاخص بیل ؟
به علت ساعات بیشماری که در دوران نوجوانی پای l4d گذاشتم
و ساعات بیشماری که در دوران جوانی پای dbd گذاشتم
 
  • Like
Reactions: ARTHUR WESKER

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
پفف... لیست های دوزاری :>

بدون ارباب عمارت فتح کن، میلیونر افسانه ای با سلاح روح افکن اش، پولترگاس G و برادری ای که مشابهش رو هیچ مدیایی ندیده با سیبیل نمادین اش، لیست کاراکترهای ژانر وحشت چه معنی ای میده ^:)^

View attachment 128912

در کل، لئون :D :x
اینجا هم باید یه آبرنگی از نینتندو بپاشی:|:-@
 
  • Like
Reactions: ARTHUR WESKER

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر