منتظر یک شوتر تاکتیکال حرفه ای باشید

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,231
نام
امیرحسین
takedownlogoSERELLAN-602x325.jpg


Christian Allen بازیساز 35 ساله ی آمریکایی که پیش از این به عنوان طراح ارشد در پروژه هایی نظیر Tom Clancy's Ghost Recon 2 و Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter به ایفای نقش پرداخته است خبر از ساخت یک شوتر تاکتیکال کاملا حرفه ای توسط استودیو تازه تاسیسش Serellan LLC داد.
Allen که از اعضای اصلی استودیو Red Storm Entertainment از سال 2003 تا 2007 به شمار می رفت و از عنوان Tom Clancy's Rainbow Six: Athena Sword کار خود را بر روی شوترهای تاکتیکی آغاز کرد در سال 2007 این استودیو را به مقصد Bungie ترک کرد و مشغول کار بر روی Halo:Reach شد وی پس از انتشار Reach شروع به فراهم آوردن مقدمات برای احداث استودیوی جدیدش کرد.
Allen با ایجاد یک صفحه روی سایت KickStarter نظیر حرکت اخیر Tim Schafer در تلاش برای جذب بودجه ی ساخت پروژه اش از طریق طرفداران است، وی درباره این Hardcore Tactical Shooter که Takedown نام خواهد داشت گفته است:
"عناوینی مثل سری COD یا BF شوترهای خوبی هستند اما صحنه های از پیش تعیین شده، سیستم سلامتی خودکار،مراحل خطی و محدود عواملی هستند که باعث می شوند به هیچ وجه با واقعیت یک درگیری سنگین روبرو نشوید تلاش من در TakeDown ساخت یک تاکتیکال شوتر تیمی بسیار حرفه ای و واقع گرایانه است عنوانی که بدون استراتژی و هماهنگی با هم تیمی ها مرگ حتمی در انتظار شماست، تلاش من در این پروژه بهبود دست آوردهایی است که با سری Ghost Recon کسب کرده ام و البته الگو گیری از اثر موفقی مثل S.W.A.T ، بازی جدید من به هیچ وجه یک شوتر خطی آسان نخواهد بود."
وی همچنینی درباره ی پلتفرم های احتمالی Takedown افزود:
"در ابتدای کار تلاش ما ساخت یک شوتر تاکتیکی بی نقص و سطح بالا برای PC است و پس از آن مراحل ساخت نسخه های کنسولی را آغاز خواهیم کرد اما تصمیم ما مبنی بر انتشار بازی بر هر سه پلتفرم PC,PS3 و XBOX360 است."
با توجه به توافقات Allen پس از جدایی از Bungie با WB می توان انتظار داشت Warner Bros. وظیفه ی انتشار TakeDown را بر عهده گیرد، سابقه ی درخشان Christian Allen از هم اکنون می تواند خیلی ها را برای تجربه ی TakeDown مشتاق کند.

ویدئوی صحبت های Allen را می توانید از اینجا مشاهده کنید:
Project Takedown Video | Serellan LLC | Crowdsourced Hardcore Tatical Shooter
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,787
نام
امین
از صحبت هاش خوشم اومد خیلی خوب و درست حرف میزنه ! البته امیدوارم در حد همین حرف نباشه البته سوابقش که نشون میده یه چیزایی بارشه ...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
با تشکر از Isildur

تو SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation اگر با هم تیمی ها بلند حرف میزدی باعث میشد صدات توی محیط بازی (قسمتی که هستی) پخش بشه و اگر دشمن تون طرفها میبود، پدر ادم درمیامد. این یه نکته خیلی هاردکور ست :D.
مهمات محدود و اسلحه های که بایداز قبل همراه بیاریم مم یه نکته ست :D.
 

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
راست میگه به خدا الان خیلی وقت هست همچین شوتر های ساخته نشده نمونش بازی هایی نظیر igi -تاکتیکال آپس و....... که بدون برنامه ریزی نمیشد مراحلش را رد کرد و به شدت منتظر همچین عنوانی هستم
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
حرفاش آدمو یاد‌GRهای قدیمی‌ میندازه :D

یه چیزی در همون حد بسازه عالی‌ می‌شه.
GR که در حد ARMA یا حتی OF هم تکنیکال نبود .
در اصل یه شوتر تکنیکی fun بود.
ARMA پر باگ هست :D
 
آخرین ویرایش:

Satan1992

کاربر سایت
Sep 3, 2010
664
اگه میخواید یک بازی شوتر حرفه ای انجام دهید باید سری بازی های ARMA رو انجام بدین،به معنای واقعی کلمه جنگ رو توصیف میکنن;)
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
مثل اینکه اون ویدئو بی تاثیر نبوده و ملت دارن حمایت مالی و معنوی میکنن. فعلا 2000$ جمع شده توی این چند ساعت !! :D.

پ.ن. این صنعت به روزی افتاده که بازی های میانگین 65-70 رو میگن AAA. بازی های که بیشتر Expansion Pack هستن تا شماره جدید. بازی های که مالتی‌پلیرشون بیشتر از 1 سال دوام نمیارن. بعد اون سازنده بیچاره که به راستی ارزش قائل میشه برای وقت گیمر/گیم/خودش باید "گل ریزون" بگیره واسه تولید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر