ممکن است یوبی‌سافت بازی‌های جدیدی از دو سری Assassins Creed و Farcry را در سال 2017 منتشر نکند

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#88.jpg
چندی پیش مطلع شدیم که ممکن است در سال 2017 میلادی شاهد بازگشت سری Assassins Creed توسط یوبی‌سافت [Ubisoft] نباشیم، اینک به نظر می‌رسد که یکی دیگر از سری‌های بزرگ یوبی‌سافت در سال 2017 منتشر نشود. طبق این گزارش، ممکن است یوبی‌سافت تصمیمی مبنی بر انتشار نسخه‌ای جدید از سری Farcry را در سال 2017 نیز نداشته باشد.

تامی فرانسوا [Tommy François] از یوبی‌سافت اخیراً در مورد این دو سری و تلاش یوبی‌سافت برای ساخت بهترین بازی‌ها صحبت کرده که بدین شرح است:

"من به شما می‌گویم چرا. ما به این باور رسیده‌ایم که بازی‌ها یک سال قبل از انتشارشان نیاز به یک نسخه‌ی آلفا دارند. ما در تلاش برای تحقق این مورد هستیم. من حتی نمی‌دانم که مجاز به گفتن این موارد هستم یا نه. این هدفی‌ست که ما دنبال می‌کنیم: ساخت نسخه‌ی آلفا یک سال پیش از انتشار بازی، کیفیت بیشتر، عیب‌زدایی بیشتر. این به این معنی‌ست که ممکن است در سال 2017 شاهد بازگشت بازی‌های Assassins Creed و Farcry نباشیم."

او در ادامه شفاف سازی کرد که منظورش از نسخه‌ی آلفا، نسخه‌ای داخلی برای خود شرکت یوبی‌سافت است نه نسخه‌ای مشابه آلفاهای دیگر. او در این مورد بیان داشت:" ما هنوز به یک نسخه‌ی آلفا نیاز داریم، و نیاز داریم که این نسخه هر چه زودتر دسترس قرار گیرد. چراکه هر چه زودتر ما این نسخه را فراهم کنیم، بیشتر می‌توانیم به عیب زدایی بپردازیم، بیشتر می‌توانیم آن را تغییر دهیم و در نتیجه شاهد تغییرات و اصلاحات فراوانی خواهیم بود."

هر دو نسخه‌ی اخیر این دو سری یعنی، Assassin’s Creed Syndicate و Farcry 4 در زمان انتشار با بازخورد مناسبی از سوی منتقدین و بازیکنان مواجه نشدند و به نظر می‌رسد این دلیل اصلی یوبی‌سافت برای اتخاذ این تصمیم است.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر