نمره شما به تبلت های معرفی شده

• مجموع رای دهنده‌ها

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
نام
محمد امین
شاید اولین کسی که تبلت ها را در دنیای تکنولوژی معرفی کرد ماکروسافت بود که در سال 2001 توسط بیل گیتس این اتفاق افتاد ولی به علت پایین بودن فن آوری ان زمان و عدم آگاهی خیلی از مردم اون پروژه با شکست مواجه شد تا اپل بعدها بتواند با ایجاد یک دستگاه کامل تحول عظیمی را در صنعت تبلت به وجود بیاورد ولی به نظر می رسد ماکروسافت طی این سالها بیکار نبوده و در حال توصعه تبلت ها بوده است
سال گذشته ماکروسافت با معرفی دو تبلت به نام های سرفیس و سرفیس پرو قدم به دنیا تبلت ها گذاشت تبلت های که محدودیت های هم خانواده خود را نداشتن و بیشتر به یک PC شبیه بودن
اما موفقیت به نظر زیاد جالب نبود و قیمت بالای این تبلت ها سد محکمی برای کسانی بود که لبتاب های سنتی را همچنان ترجیح می دادند خیلی ها هنوز اعتقاد دارن تبلت ها یک وسیله درجه دو یا ضعیف در مقابل PC ها و لب تاب ها محسوب می شوند و فعلا نمی تواند جایگزین آنها شوند
ولی ماکروسافت امروز در کنفرانس خود آمد تا این ذهنیت رو تغییر بدهد..

98301774623370994398.jpg

سرفیس پرو 2 اولین محصول معرفی شد توسط ماکروسافت بود که از ویندوز 8.1 بهره میبرد سیستم عاملی که بالاترین دسترسی را در بین تمام سیستم عامل ها به کاربر میدهد تا خیال انها از بابت سیستم عامل به کلی راحت شود
نمایشگر 10.6 اینچی بهره میبرد که رزولیشن 1080P دارد و 46 درصد نسبت به نسل گذشته نمایش رنگ بهتری دارد پردازنده این تبلت از نوع هاسول هست که 75 درصد عمر باتری را بالا میبرد..!
گرافیک دستگاه 50 درصد و کل سیستم 20 درصد نسبت به نسل قبل برتری کسب کرده دارای بلندگو دالبی هست و در کنار پورت USB3 برای اتصال موس و کیبورد از پورت Mini Display نیز برای وصل شدن به نمایشگر های بزرگ نیست بهره می برد

دستگاه از رم های 4 گیگ و 8 گیگ بهره می برد و حافظه های 64 و 128 و 256 و 512 گیگابایتی دارد
قیمت مدل پایه این دستگاه 899 دلار اعلام شده است و از اواخر مهر عرضه می شود

31965421695484801547.jpg

سرفیس RT 2 یا سرفیس 2 تبلت دوم و سبک تر ماکروسافت بود که معرفی شد این تبلت با قیمت 499 دلاری خود مشتری های نیمه حرفی بازار را راضی خواهد گفته می شود 4 برابر سرعت سرفیس 2 نسبت به نسل قبل افزایش پیدا کرده و ماکروسافت از چیشپ تگرا انویدا در این تبلت بهر میبرد نمایشگر این تبلت 1080P هست و عمر باتری آن 25 درصد بهبود یافته است
این دستگاه دارای پورت USB است و نسبت به نسل قبل سبکتر و باریکتر شده است و در دو حافظه 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود

27124101666412831226.jpg

48848211641671115713.jpg

32824537263922378078.jpg

53311362661990819643.jpg

10350895575323902037.jpg

86250443198411722075.jpg

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
نام
Afshin
Surface pro بخاطر عمر کم باطریش (5 ساعت ) مورد انتقاد بود , Suface Pro 2 از این نظر واقعا عالی میزنه:d

مشخصات Suface ــهای جدید
[h=3]SURFACE 2[/h]The Surface 2 is Microsoft’s device built for students, parents, those who move around and want a computer that they can take with them and still accomplish lightweight work. That’s a decent chunk of the computing market, roughly tacking close to the users you might deem fit for Ultrabooks.
The Surface 2 looks and feels quite nice, even better than its mostly well-built Surface RT predecessor. If you want something more powerful, that can run more than apps from the Windows Store and Office, this device is not for you. However, Microsoft is betting that for the average PC purchaser – a large percentage of the PC OEM market – the Surface 2 is the correct blend of mobility, touch-capability, and Office.

Sales figures will bear out its wager. Here are the tablets figures, including notes from myself based on brief hands-on time with a number of Surface 2 devices last week.

• Thickness: 0.35 inches
  • Weight: Under 1.5 pounds. It is only slightly lighter than the Surface RT, but the Surface 2 still feels substantial and not too heavy. If you are a hyper-light sort of person, it might be more than you like. Its weight suited me, however.
  • Screen: 10.6 Inch 1080p display. Pixel count: 1920×1080. This is a much better screen than what was found in the first generation Surface RT. Not a Retina display, but a full, HD display is a nice addition.
  • Processor: Tegra 4 1.7 gigahertz quad-core ARM chip. I noticed zero lag while testing the Surface 2. The processor felt more than sufficient. Microsoft told me that users can expect a roughly 60% faster CPU, and greatly improved graphical performance.
  • RAM: 2 Gigabytes. I suppose that if you are running multiple Office applications and a few Metro apps, you could max this out. But that sort of power use isn’t what the Surface 2 is built for. Still, this number on paper feels short.
  • Battery: Up to 10 hours “active use” battery life. Microsoft claims around a 25% improvement in the Surface 2.
  • USB Support: USB 3.0 port (Also, Bluetooth 4 support is now included)
  • Cameras: 3.5 megapixel front-facing camera, and a 5 megapixel rear-facing camera. The front-facing camera was built to accept more light than the rear-facing camera, allowing for improved video chatting in low-light settings. I got to play with this directly, and it seems to work as advertised.
  • Kickstand changes: The built-in stand now has two lock positions of roughly 20 and 40 degrees. The added 40 degree setting allows for improved on-lap usage of the Surface. The lower position is almost infinitely better when on your lap. Also, the ‘feel’ of the stand hasn’t been deprecated by its extension, which is nice.
  • Audio: The original Surface devices has terrible audio-output, which the Surface 2 attempts to rectify by adding built-in Dolby Digital sound. I did not get a chance to test this directly.
  • Price: $449 and up, depending on the SKU you pick.
The Surface 2 is a greatly improved Surface RT that clings to its predecessor’s initial claim: That the Windows Store will eventually contain enough applications to make Windows 8 (and 8.1) self-sufficient. The Windows Store has grown in its first year of life, but remains nascent. The bet, however, makes far more sense this year than last.
[h=3]SURFACE PRO 2[/h]The Surface Pro 2 looks all but exactly like its predecessor, but sports the new Intel Haswell chips, more ram and SSD options, and the improved kickstand.

• Thickness: 0.53 inches. That is precisely as thick as the first generation Surface Pro.
  • Weight: 2 pounds. Microsoft isn’t more specific than that. Also, Microsoft describes the weight of the original Surface Pro as 2 pounds, so simply expect parity. Again, the external packaging of the Surface Pro 2 isn’t what Microsoft focused on; presumably, Microsoft didn’t hear much from prospective customers regarding the look of the Surface Pro, as it left it essentially unchanged.
  • Screen: 10.6 Inch 1080p display. Pixel count: 1920×1080.
  • Processor: Intel Core i5 Haswell generation running at 1.6 gigahertz.
  • RAM: 4 or 8 gigabytes. This is two to four times as much as the Surface 2 – Microsoft wants the Surface Pro 2 to handle whatever you care to throw at it. I don’t have pricing yet for the RAM upgrade, but dual-channel LPDDR3 RAM will be supported to preserve battery life.

• Internal storage: From 64 gigabytes to 512 gigabytes. Expect to shell out for the higher-capacity SSDs, however.
  • Battery: Up to 60% better battery life in what Microsoft calls “multiple [usage] scenarios.” I don’t, and this is my fault, have a set battery life hour figure, but I suspect that it is highly variable based on what you are doing. I was told that in “some scenarios” battery life can be up twice as good as with the Surface Pro. That device had weak battery life, making this upgrade more than a quality of life fix. Microsoft told me that about half the battery life improvement comes from the Haswell processor, and the rest from various hardware, firmware, and driver improvements across the new device.
  • USB Support: USB 3.0.
  • Cameras: Front and read 720p cameras, as with the Surface Pro. The Surface Pro 2 does not have the low light upgrades that are part of the Surface 2, as a warning.
  • Kickstand changes: See above notes, as the two share the same kickstand positions.
  • Price: $899 and up, depending on how much RAM and SSD space you need.

Surface RT هم داره مثل هولو میفروشه , ظاهرا" مایکروسافت فهمیده باید چیکار کنه:d

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
نام
فرخ
یعنی فوق العادست دیگه هیچ ایرادی براش وارد نیست مخصوصا این سورفیس پرو 2 که هم مشکل باتر نداره از طرفی سخت افزارش خیلی قویه تاچ کاوری هم که براش ساختن نور پس زمینه برای محیط تاریک داره با این حال ضخامتش پایینتر هم اومده ! پایه پشتیش هم به صورت کامل تنظیم میشه یدونه تاچ کاور مخصوص این علاقه مندان موسیقی هم براش ساختن که خیلی عالیه این تصویر :
50688328261504843632.jpg

با معرفیه سورفیس 2 جوی که براش ایجاد شده خیلی مثبته میتونه موفقیت مایکروسافت را تضمین خدایی هم نمیدونم دیگه مایکرو باید چیکار میکرد رسما تبلتی ساخته خیلی شیک و با کیفیت عالی و نواوری های خودش مثل تاچ کاور و از طرفی این تاچ کاور مخصوص دی جی ها و....... قدرت سخت افزاری خارق العاده با کلی خروجی و ورودی ها و............. یعنی یکی که بخواد هم تبلت داشته باشه هم لب تاپ نمیدونم دیگه باید چی انتخاب کرد ؟:D

برید تو cnet ویدئوهای تبلیغاتی و معرفیه سورفیس 2 را گذاشته یعنی دل ادم میره با دیدنشون :D خیلی شیک و خوش استیل و ترو تمیز هست .

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
نام
محمد امین
OMFG
899 دلار تو خوابم نمیبینیمش:D

نسخه قبلی نصف این قدرتت داشت 1000 دلار قیمتش بود این 100 دلار تخفیف خورده
در ضمن این دیگه بیشتر به لب تاب رده بالا شبیه هست تا تبلت و باید با لب تاب مقایسه بشه ماکرو هم گفته این تبلت از 95 درصد لب تاب ها قوی تر هست

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
نام
alireza
اونجوری که دوستان می دونن surfac pro 2 از 95% لپ تاپ ها قویتره... چون موقع کنفرانس من داشتم از cnet لایوبلاگشو میدیدم یکی گفت این شاید قویتر از حتی razer edge pro باشه که در این صوت باید از core i7 استفاده کرده باشه ولی انگار Core i5 هست!!!! چطورCore i5 از core i7 قویتره؟!؟!!؟ ....و اینکه surfac pro 2 2 مدل داره: رم ۴ گیگابایت با فضای ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی.

یه مدل دیگشم میاد: مدل lte
مایکروسافت اوایل ۲۰۱۴ نسخه LTE سرفیس ۲ را معرفی می کند - نارنجی

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
نام
Afshin
OMFG
899 دلار تو خوابم نمیبینیمش:D
Suface تبلت هارو با فاصله ی زیاد Outperform میکنه از 95% لپتاپ ها هم قویتره:d
یعنی باید با لپتاپ های 1000$ تاچ اسکرین مقایسش کنی:d
----
جالبش اینه که Surface Pro اولی با اون قیمت فضاییش از انتظار مایکروسافت بیشتر فروخته بود:d

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
نام
Afshin
Good and bad news for Microsoft concerning Surface Pro 2 - Los Angeles Gadgets | Examiner.com
آنالیزور Paul Mueller میگه تقاضای بالا برای Surface هم خبر خوب و هم خبر بد برای مایکروسافته , خبر خوب اینه که هایپ برای Surface 2 pro بالاست , خبر بد اینه که کسایی که میخوان تبلت Win 8.1 بخرن بخاطر Sold Out بودن Pro2 میرن Sony Tap 11 میخرن.
"I hear one of the main reasons for the delay is because of the demand. This isn't hype; there really is demand here. The bad news is that many consumers will be disappointed with Microsoft. Many who are in the rush for a Windows 8.1 tablet may turn to the Sony Tap 11 tablet instead."

تفاوت Surface با Surface 2 :
Microsoft Surface 2 vs. Surface; Detailed Comparison - International Business Times

VECT0R

کاربر سایت
Jun 8, 2011
یکش چه گلی زد به سر ماکرو و چه قدر فروش داشت و مورد استقبال قرار گرفت که دومیش باشه (میزان فروش در برابر ipad رو ببینید خندتون میگیره) کلا ماکروی بیچاره عجیب داره تلاش میکنه تو حوزه های موبایل و تبلیت وارد بشه ولی همش خورده به کوچه بن بست . همگان zune و winphone یادشونه که چه سقوط آزادی داشتن با مغز بر کف خیابانهای سیلیکون ولی

آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
نام
محمد امین
یکش چه گلی زد به سر ماکرو و چه قدر فروش داشت و مورد استقبال قرار گرفت که دومیش باشه (میزان فروش در برابر ipad رو ببینید خندتون میگیره) کلا ماکروی بیچاره عجیب داره تلاش میکنه تو حوزه های موبایل و تبلیت وارد بشه ولی همش خورده به کوچه بن بست . همگان zune و winphone یادشونه که چه سقوط آزادی داشتن با مغز بر کف خیابانهای سیلیکون ولی

ماکرو تایید کرد سرفیس های اول از پیش بینی ها خود ماکروسافت بیشتر فروختن

در کل ماکروسافت بیشتر به فکر پیشبرد تکنولوژی هست تا مال اندوزی مثل شرکتهای دیگه و سرفیس هم اولین تبلت ماکروسافت بود

ویندوز فون هم الان به شدت داره رشد میکنه و کارشناس ها از رشدش حیرت زده شدن.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر