مصاحبه PC Games با تهيه کننده Assassins Creed 2

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
توجه : قسمتی از مصاحبه در رابطه با تاريخچه Assassin,s بود که من اون قسمت رو به خاطر وقت گير بودن به طور خيلی خلاصه نوشتم.

PC Games : لطفاً خودتون رو معرفی کنيد و بگيد چه کارهايی در گذشته انجام داديد ؟

Puel : اسم من هست Sebastien Puel تهيه کننده Assassins Creed 2 . در سال گذشته من تهيه کننده بازيهايی چون Nuruto : Rise Of a Ninja و Uru:Ages Beyond Myst بودم.

PC games : لطفاً ارتباط بين Ezio . Altair و Demod Miles رو برای ما شرح بديد..آيا Lucy Stillman و پروفسور Vidic تو بازی حضور خواهند داشت؟

Puel: درواقع Ezio ,Altair , و Desmond miles همگيشون از يک خانواده و ميشه اينطور گفت که نسبت يکسانی دارن. اينکه چرا Desmond توانايی اينرو داشته که به يک زندگی دوباره دعوت بشه بايد مديون اراده و حافظه ژنتيکيش باشه.

وقتی که شما اين سريرو بازی بکنيد قسمت های کشف نشده بازی برای شما اشکار خواهد شد.

PC Games: اون اوايل يک اثر هنری فکری از Leonardo Da Vinci که " Flying Machine" (ماشين پرواز يا ماشين پرنده ) بود نشون داديد..آيا همچين چيزی وجود خواهد داشت به طور مستمر در طول بازی يا اين که فقط در رابطه با يک مأموريت خاص مطرحه؟
Puel:"Flying Machin" به طور مستقيم و به صورت کاملاً Real Time توسط بازيکن کنترل و هدايت ميشه.تيم ساخت بازی توجه بسيار زيادی رو ساخت گيم پلی بازی خواهد داشت در واقع ما ميخواهيم يک گيم پلی ويژه داشته باشيم که بتونيم يه هيجان بی وصف به بازيکن القا کنيم..شما اطلاعات بيشتر در رابطه با "Flying Machin" رو در هفته های بعد خواهيد دانست.

PC Games: شخصيت Ezio ميتونه شنا بکنه..آيا جز اين , کارهای جديد ديگه اکروباتيکی بلد هست که بتونه نمايش بده؟

Puel: درواقع گيم پلی بازی به صورت ازادانه ( Free-Running )فعال خواهد بود و طی اون ويژگيهای واقعی جديدی به گيم پلی افزوده خواهد شد..اين کار برای رسيدن به يک طراحی کامل در گيم پلی وجود خواهد داشت تا به هدفی که بازيکن در طول بازی ميخواد بهش برسه.
برای مثال : پرش کردن در جاهای مختلف رو گيم پلی بازی تأثير خواهد داشت..مثلاً اگر از ساختمانی بخواهيد بالا بريد بايد به سرعت و با قدرت زياد و چنگ زدن به لبه ساختمون اين کارو انجام بديد که تماميه تک تک اين کارها با دکمه های دسته انجام خواهد شد. .اين نمونه ای از ويژگی بالارفتن از ساختمان به صورت سريع و واقعی بود..البته لازم به ذکر هست که بگم اين ويژگيها در اول غيره قابل دسترس خواهند بود و در طول بازی اين ويژگيها به شما اضافه خواهد شد.
چند کانال ابراه تو ونيز پيدا خواهيد کرد که ويژگی های زيادی به گيم پلی افزوده خواهد شد..Ezio ميتونه شنا کنه و شيرجه بزنه و يا توانايی اينرو داره که بتونه جهت يابی بکنه داخل کانالهای ابراه.
اين ويژگی ها در گيم پلی , داخل هر مأموريت اضافه و يا تغيير پيدا ميکنه.
شما ميتونيد با نزديک شدن به آب طرح و نقشه برای از بين بردن دشمنا بکشيد..البته شما نبايد بيشتر اوقات داخل کانال های ابراه تو ونيز باشيد چون مردم به شما ذره ای شک ميکنن و اين موجب ازدحام جمعيت خواهد شد.
ما هنوز در حال کار بر روی گيم پلی بازی به صورت " Free-Running" خواهيم بود که اين کار با مطالعه بيشتر ميسر خواهد شد.
PC Games : سايت GameInformer خبر داده که بازی به صورت 16 مرحله متفاوت وجود خواهد داشت که شامل مأموريت های قتل ، گارد محافظ ، و تعقيب کردن هست..به غيره اينا ما بايد منتظر چه چيزه ديگه ای باشيم؟ آيا شما مطمئناً قبول داريد که بازی اون طنوع لازم تو مأموريتها رو نداره؟

Puel: ما داريم بسيار سخت رو ساختار بازی ، داستان و مراحل بازی کار ميکنيم..بازيکنان هميشه يه تجربه نآ ازموده از بازی دارن..که چطوری خط داستانی و مراحل بازی به طور کامل تفاوت داره با نسخه 1؟
مأموريتهای اصلی بازی در طول بازی هميشه و به صورت غيره قابل پيشبينی وجود خواهند داشت در مسير..مراحل بازی طولانی نخواهند بود و 2 مأموريت شکل هم در بازی وجود نخواهد داشت.
ما ميخواهيم اين ازادی عمل رو به بازيکنها بديم که خودشون پايان بازيشون رو انتخاب کنن و بتونن به هدفی که ميخوان برسن.
در Assassin,ns Creed 2 شما بعد از اتمام مأموريت های اصلی و فرعی اونوقته که ميتونيد پی ببريد به جهانی که داخلش هستيد و همچين تماميه راز ها بر شما اشکار خواهد شد.
در واقع ما ميخواهيم اين پاداش کسانی باشه که جنگيدند و بازيرو به طور کامل به اتمام رسوندند.

ما تو AC 2 شانزده مرحله تکی خواهيم داشت که راه هايی که داخل اون مأموريت داريد و راهايی که تو مسير شما هستند و جزوه مرحله شما حساب نميشند بسته خواهند بود ( مثل شماره 1 ).


ما مطمئن هستيم که گيم پلی بازی بسيار پر هيجان خواهد بود و هرگز 2 بار يه چيز ، تکرار نخواهد شد.
من فقط مرحله ای از بازی که بايد در اونجا از پشت بام و با زيرکی و به صورت مخفيانه ( کماندويی ) عبور کنيد و به منطقه ای خارج از ونيز برسيد رو بازی کردم.
هيجان واقعی و بی وصف اين مرحله " که شما بايد در شب به صورت مخفيانه بر بالای پشته بام و گرفتن کناره های ساختمون برای رد شدن از اون مکان به دور از چشم نگهبانها ، و قاپيدن اطلاعاتی از شخصی و در اخر انداختن اون فرد به سمته پايين پشته بام " ، بسيار بالاست.
اين مأموريت بسيار جذاب و سرگرم کننده بود .
شما واقعا احساس ميکنيد برای رسيدن به هدف بايد چيکار کنيد و اين يعنی پيشرفت و درنتيجه شما بايد از ساختار و داستان جديد بازی تشکر کنيد !!

PC Games: شما يک تنوع از شخصيت های تاريخی به صورت ادغام شده داريد که شامل رابطه واقعی ما بين مردم و خانوادهاست..آيا اين حقايق به صورت واقعی و صحيح بيان خواهد شد؟

Puel: اين سری بازيکن رو غرق تو تاريخچه Assassin,s Creed خواهد کرد..هدف ما اينه که به دقت و به طور صحيح اين تاريخ رو نشون بديم اما ما ممکنه تو بعضی جاها يه ذره از فکر خلاقمون استفاده کنيم .
ما حتی يه تاريخ نويس هم داريم که اون مارو راهنمايی ميکنه در باره بايد ها و نبايد های شخصيتی و وقايع اون زمان که چگونه و چطور از اينها استفاده کنيم.
در تاريخ Assassin,s مشاهده شده که قلعه ای توسط مغولها در سال 1256 نابود شده..در Assassin,s Creed ما يک تاريخچه متناوب داريم که به واسطه اون متوجه شديم برادران Assassin,s در اون مکان زندگی می کردند.
Assassin,s ها به صورت کاملاً با دقت تشکل يافته شدند و به صورت يک تيم کاملاً محرمانه در بيت المقدس رفتو آمد داشتند.
وقتی که ميخواستيم ما شهر ونيز در قرن پانزدهم به صورت 3D در بياريم ، به اين نکته توجه داشتيم که به شکل صحيح اين کارو انجام بديم..تعدادی از افراد ما به طور مستقيم به ايتاليا رفتند و توسط راهنمايان اونجا مارو راهنمايی کردند که شهرها و ساختمانها در اون زمان به چه شکل و ساختاری بودند..همچنين تعداد زيادی عکس از اون مناطق گرفتيم..
در کل ما اطلاعات زيادی از تاريخچه اون زمان داريم و همه اين جزئيات در بازی خواهند بود.

PC Games : سری قبلی ( AC1) نمايش خارق العاده ای داشت..در پايان, AC2 به چه صورت خواهد بود؟ به صورت واقعی و واضح بگيد نمايش اخر در AC2 به چه شکل خواهد بود؟

Puel:وقتی که Assassin,s Creed 1 رونمايی شد سؤالات زيادی مطرح شد و ما بسيار با انگيزه ، فرضيه دوستان رو مورد تحليل و بازرسی قرار داديم.
ما بسيار هيجان زده بوديم برای شروع ساخت Assassin,s Creed 2 در صورتيکه ما بايد جواب سؤالات رو تو Assassins,s Creed 1 می داديم..چنانکه برای پايان قسمت دوم اين شما هستيد که بازيرو بازی ميکنيد و نظارگره اون هستيد.
من فکر نميکنم ديگه بيشتر از اين بازيکنا انتظار داشته باشند که بدونند تمامو کمال تو ذهن ما چی ميگذره !

PC Games : موتور گرافيکی Assassin,s Creed يک Anvil Engine بود..در مورد Assassin,s Creed 2 چطور؟

Puel: موتور Assaasin,s Creed همان Anvil Engine خواهد بود.اما ما ويژگی ها و تکنولوژی های وحشتناکی به اين موتور اضافه کرديم .که ويژگيهای جديد اين موتور شامل:

-چرخش شبو روز
-لود شدن جزئيات بيشتر در فضای Open-World با مسافت های بالا.
- استفاده از تکنولوژی به کار رفته شده در بازی FarCry 2 که در خصوص پوشش گياهی مطرح بود.
-بهبود يافتن چندين رندرينگ که باعث پشتيبانی هرچه بهتر از نور پردازی ، انعکاس نور ، و چندين افکت ويژه خواهد شد.
-و همچنين ما تکنيک های جديديرو به کار برديم که باعث بالارفتن راندمان گيم پلی ميشه و ما ميتونيم مأموريت های بيشتر و متنوع تری رو بسازيم.

-امکانات جديد AI که به موجب اين باعث گوناگونی مراحل و مأموريت ها خواهد شد.
- بالا بردن افزايش NPC در جهت يابی و انجام حرکات مختلف اکروباتيکی در تعقيبو گريز ها حين مأموريت.

PC Games : وضعيت توسعه دهندگان بازی به چه صورته و چه اندازه تا پايان ساخت بازی مونده؟

Puel: تيم ما بسيار ورزيده و کار ازموده هست و با اشتياق و تلاش کوشش فراوان مراحل ساخت بازيرو به خوبی پيش می بريم.

PC Games : آيا وجود خواهد داشت يه Collector,s Edition ؟

Puel:چيزه ديگه آی هنوز اعلام نشده..اطلاعات بيشتر رو شما در E3 خواهيد دانست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر