ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مصاحبه game informer با دیوید کیج پیرامون روند ساخت Beyond: Two Souls
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Asmodeus" data-source="post: 2277000" data-attributes="member: 59668"><p>به طور کلی من تو صنعت بازیسازی دو نفر رو خیلی قبول دارم، یکی دیوید کیج و دیگری هیدئو کوجیما.</p><p></p><p>Heavy Rain یک بازی تاریخی بود، همین طور من انتظار دارم که یک بازی بسیار عالی دیگر از استودیو Quantic Dream تجربه کنم و یقین دارم که Beyond می تونه یکی از بهترین بازی های سال باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Asmodeus, post: 2277000, member: 59668"] به طور کلی من تو صنعت بازیسازی دو نفر رو خیلی قبول دارم، یکی دیوید کیج و دیگری هیدئو کوجیما. Heavy Rain یک بازی تاریخی بود، همین طور من انتظار دارم که یک بازی بسیار عالی دیگر از استودیو Quantic Dream تجربه کنم و یقین دارم که Beyond می تونه یکی از بهترین بازی های سال باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مصاحبه game informer با دیوید کیج پیرامون روند ساخت Beyond: Two Souls
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft