مصاحبه با رئيس Crytek در مورد Crysis 2

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
949
نام
امید
سلام.


crysis-2-logo.jpg


امروز در هر سايتي كه بريد حداقل يك خبر از اين بازي و نمايشي كه در نيويورك داشت رو ميبينيد. بعد از اين نمايش سايت vg247 مصاحبه اي با رئيس Crytek انجام داده كه او از كم و كيف كار و پيشرفت اين پروژه صحبت كرده.

ما رئيس Crytek, آقاي Cevat Yerli كه هماهنگ كننده نمايش Crysis 2 در اين هفته بود را ديديم, و بعد از اولين نمايش اين بازي روي كنسول خانگي مايكروسافت يعني Xbox360 ,صحبتي با او داشتيم :
274


Cevat Yerli


كلا نظرتون در مورد آن (نمايش اين بازي) چيست؟


Cevat Yerli: اين نمايش عالي برگذار شد و من از اين بابت خوشحالم. بازي خوب به نظر ميرسيد. اين يك بازي sandbox است و دموي sandbox ,يك دموي تقريبا جنجال برانگيز بود و ميتواند براي كسي كه آن را بازي ميكند بد به نظر برسد [خنده] , خوب به نظر برسد. ولي Nathan خوب بازي كرد و خوب هم به نظر ميرسيد ,پس من از اين بابت خوشحالم.

آيا شما درمورد نمايش اين بازي روي 360 نگران بوديد؟


Cevat Yerli: بله.خب 360 يك كنسول است و اين هميشه جنجال برانگيز است. ما گفتيم, ''ما بايد آن را درست ميساختيم'' ما نميتوانستيم يك دموي PC بسازيم و بعد بگوييم اين يك دموي كنسوليست. نميدانم ديديد يا نه, ولي هيچ 360 ديگري آنجا نبود.ما گفتيم كه بايد ريسك كنيم. بله : من خيلي خوشحالم كه عالي نمايش داده شد.

شما قبلا گفتيد كه مشكل پايين آوردن سطح تكنولوژيتان براي تناسب با كنسول ها داشتيد؟

Cevat Yerli: اين مشكلات ربطي به پايين اوردن تكنولوژيمان نداشت, بيشتر به ساخت گيم پلي منحصر به فردي براي كنسولها و كامپيوتر به طور همزمان بدون توجه به كاهش تكنولوژي, مربوط ميشد. شهر هاي جنگلي و حالت عمودي (Verticality) (!) به جذاب شدن تجربه ي نهايي كمك ميكند.و اين عناصر همه در بهتر شدن اين تجربه نقش خود را ايفا ميكنند. Verticality, فعل و انفعال متقابل و گرافيك بسيار خوب و واقع گرايانه همه بر روي 360 امكانپذير است. پس ما گفتيم ميتوانيم از آن سرحد ها عبور كرده و در مقايسه با نسخه ي PC, تجربه اي با شكوه خلق كنيم.

فريم ريت اين بازي براي كنسول ها چقدر است؟


Cevat Yerli: سي فريم در ثانيه. نظر ما 30 هست و پايين تر از آن وجود ندارد. امروز ... {بقيش نارسا بوده} . هنوز در حال پيشرفت در كارمان هستيم. فكر ميكنم ميزان پيشرفت و اين حقيقت كه بازي به اين گونه اجرا ميشود, من را در وضعيت بسيار خوشحالي قرار داده است.

خيلي رك بگم به نظر بد جوري متحير كننده و شگفت آور بود (looking f.u.c.k.i.n.g amazing). خيلي تاثير گذار. چه مدته كه در مرحله ي ساخت دنياي بازي (world-building) و تكنولوژيتان بوديد؟ آيا به صورت مستدل اين كار به اتمام رسيده؟

Cevat Yerli: بله,بله,بله. اولين قسمت مشكلات توليد, ابزار و برنامه ها (tools) هستند كه به اتمام رسيدند. و الان در مرحله ي قرار دادن {قسمت هاي مختلف} دنياي بازي در كنار هم, هستيم. اين, روش ساخت {بازي}است. ما قدمي به جلو در ساخت بازي برداشتيم و حالا بايد مناطق مختلف را با كيفيت يكسان در كنار هم قرار دهيم تا به محيطي چالش برانگيز تبديل شود. ولي ما كمپاني اي بوديم كه هرگز در مورد كيفيت به توافق نرسيديم و اين در 2 ماه آينده در راس كار ما قرار ميگيرد.

ss_preview_3.jpg.jpg


و قابليت تخريب يكي از قسمت هاي عظيم اين كار بود.

Cevat Yerli: دقيقا.

فكر نميكنيد كه ژانر اول شخص كمي اشباع و خسته كننده شده است؟ آيا فكر ميكنيد كه با اضافه كردن تخريب پذيري و قدرتمند كردن بازيباز چيزهاي كاملا جديدي به اين ژانر اضافه ميكند؟

Cevat Yerli: تخريب پذيري تنها ''ويژگي'' اين بازي نيست. اين گونه نيست كه ''خب, بياييد {فقط} يك دنياي قابل تخريب بسازيم.'' تخريب پذيري بايد تنها وسيله اي براي رسيدن به يك تجربه در ساخت بازي باشد ; من بازي اي را ميخواهم كه دايناميك و پويا بودن آن را احساس كنم, احساس تقابل و تعامل در موقابل هر عملي كه انجام دادم ; من مي خواهم تغيير بازي بر پايه ي مبارزاتم را احساس كنم ; من دنيايي سازگار و موافق را مي خواهم كه بتوانم برگردم و ببينم كه چه كار كردم. تخريب پذيري براي من به اجزاي مختلفي تقسيم ميشود, به مولفه هاي گوناگون ; تنها مساله ي عكس العمل {به حركات} نيست. موانع تكنيكي رسيدن به آن را سخت و مشكل ميكند. ولي ما در زمان Crysis 1 از آن گذشتيم و اكنون نيز با Crysis 2 از آنها گذشته ايم و ما مشكلات مختلفي با مكان هاي زيادي داشتيم ولي واقعا هدفمان تغييري نكرده.

در مورد پس زمينه ي داستاني , تا چه اندازه تاريك و بزرگ خواهد بود؟ ريچارد در مورد المنت هاي noir در كنفرانس صحبت ميكرد. آيا قراره كه ما سورپرايز بشويم؟


Cevat Yerli: راستش را بخواهيد, فكر ميكنم كه به صورت همزمان تاريك و روشن ميباشد (!). لحظات تاريكي وجود دارد ولي همچنين لحظات روشن نيز وجود دارد. فكر ميكنم تماما داستان, بالا و پايين ميشود و شما به اين فكر ميكنيد كه اتفاق بعدي در داستان چيست, در مورد جرياناتي كه در حال هدايت آن هستيد. براي من يكي از چيزهاي مهم در كارگرداني بازي اين است كه انگيزه ي من و انگيزه و محرك داستان يك چيز است. به همين دليل به عنوان يك بازيباز اگر فقط به دنبال كشتن بيگانه ها باشم ولي داستان مي خواهد ادامه پيدا كند و... {بقيش نارسا بود} . من بايد اين رو به هر منظور و در هر لحظه حس كنم كه محرك من و داستان در يك راستاست. واين يك كار چالش برانگيز است, چون خيلي مواقع - كه در فيلم ها نيز اينگونه است - ميخواهند كه كاربران (بازيبازها يا بينندگان) چيزي را احساس كنند ولي بازيباز ها چيزي كاملا متفاوت را احساس ميكنند. يكي از بهترين لحظات در فيلم ها در Saving Private Ryan بود ...

خب.

Cevat Yerli: در بيست دقيقه ي اول يا همين حدودا ...

همه مردند.

Cevat Yerli: بله. واين يك تنظيم فوق العاده بود : محرك كاربران و محرك داستان, جايي كه آن را واقعا احساس ميكرديد. شما ميخواستيد اتفاق بعدي را بدانيد.مساله ي چلش برانگيز در طراحي بازي اين است كه سازنده هدفي طراحي ميكند و تنها داستان ضميمه ي آن ميشود. و يا گيم پلي ميتواند {براي اين منظور} بهتر باشد. در Crysis 1 گيم پلي بسيار جذاب بود كه آنها (بازيبازها) ميمردند و دوباره بازي را شروع ميكرند , ميمردند و دوباره بازي را شروع ميكرند, و آنها نميدانستند چرا اين كار رانجام ميدهند چون نمي خواستند {داستان را} ادامه دهند. و دليل اين امر نيز اين بود كه داستان در سطح gameplay نبود. من به ريچارد گفتم كه وظيفه اش سرعت دادن و جلو انداختن من است.

شما با بازي Crysis 1 به پلتفورم PC تعهد زيادي داشتيد ...

Cevat Yerli: من به بازيباز ها تعهد داشتم. PC , كنسول ها , فرقي نميكند كه چه باشد.

دقيقا چرا اين بازي را به كنسول ها آورديد؟

Cevat Yerli: چون گيمر هاي بيشتري وجود دارد.

براي فروش {بيشتر} بود يا ...

Cevat Yerli: نه, نه . برادر زاده ام , خانواده ام. بعضي وقت ها با همسرم {با كنسول} بازي ميكنم, و به نظر ''باعث شرم است كه Crysisي {روي كنسول ها} وجود ندارد. و به نظر ''من ميدونم''. كنسول ها نفوذ بيشتري در بين بازيباز ها دارند و بازيباز هاي بيشتري {روي كنسول ها} بازي ميكنند. و بعضي وقت ها هدف گرفتن آنها سخت تر است. درواقع آنها قضاوت بي رحمانه تري دارند, قبول نكردن يك بازي متوسط, درحالي كه بيشتر مواقع PC gamer ها اين بازي هارا قبول ميكنند. متوجه منظور من ميشويد؟ شبيه ''عرش يا فرش'' (''top or flop'')! ميتوانيم top game باشيم, يا نه؟ از نظر من يك رقابت است. ولي ربطي به فروش ندارد. هيچ وقت در مورد فروش نبوده. فروش كار EA است.

ss_preview_13.jpg.jpg


مورد آخر. آيا Crysis 2 دومين عنوان است كه PC gamer ها بايد سخت افزارشان را ارتقا دهند؟


Cevat Yerli: مطمئنم كه ما از سرحد PC gaming گذشته و آن را جلو ميبريم, همانطور كه قبلا {با Crysis 1} اين كار را انجام داديم.

گران قيمت ترين سخت افزار ؟

Cevat Yerli: من نميتوانم روي اين موضوع شرط بندي كنم ولي ميتوانم روي اينكه ما بهتريت تجربه ي ممكن روي PC را خواهيم داشت, شرط ببندم. از ديد Crytek , ما هر كاري كه لازم باشد را ميكنيم تا بهترين تجربه ي روي PC را بسازيم.

Crysis 2 تعطيلات امسال براي هر سه پلتفورم PC, PS3 و Xbox360 عرضه ميشود.

.............................................................................................................

منتظر قسمت دوم اين مصاحبه كه در روز بعد نمايش اين دمو انجام شده, باشيد.



مرسي - GOODLUCK
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
13,290
نام
نـــــــویـــــــــد
ممنون . احساس ميكنم ميشه با اين نسخه به خوبي ارتباط برقرار كرد . كلا حرفاي جالبي زده و ميشه گفت يه جورايي بي طرف هستش . خيلي خوشم مياد از قيافش و طرز حرف زدنش . آدم باحاليه
 

vahid_ba

کاربر سایت
May 25, 2008
3,141
Cevat Yerli: من نميتوانم روي اين موضوع شرط بندي كنم ولي ميتوانم روي اينكه ما بهتريت تجربه ي ممكن روي PC را خواهيم داشت, شرط ببندم. از ديد Crytek , ما هر كاري كه لازم باشد را ميكنيم تا بهترين تجربه ي روي PC را بسازيم.


:love:
 

Terova

کاربر سایت
Dec 1, 2007
12,186
نام
محمد امین
عالی بود

Cevat Yerli: من نميتوانم روي اين موضوع شرط بندي كنم ولي ميتوانم روي اينكه ما بهتريت تجربه ي ممكن روي PC را خواهيم داشت, شرط ببندم. از ديد Crytek , ما هر كاري كه لازم باشد را ميكنيم تا بهترين تجربه ي روي PC را بسازيم.


:love:

این نقل قول بالا که گذاشتی تمام احساست یک PC گیمر رو نشون دادی
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,334
نام
Mohamad®eza
شما با بازي Crysis 1 به پلتفورم PC تعهد زيادي داشتيد ...

Cevat Yerli: من به بازيباز ها تعهد داشتم. PC , كنسول ها , فرقي نميكند كه چه باشد.
مثل اینکه از انحصاری بودن نسخه اول بازی کاملا پشیمون شده! بیچاره حق داره.... با اون فروشی که داشت....

ميتوانيم top game باشيم, يا نه؟

من top game هستم. مگه نه؟:biggrin1:
 

nirvana1370

کاربر سایت
Oct 9, 2009
105
نام
POUYA
منم دلم نیومد نذارم :laughing:
Cevat Yerli: من نميتوانم روي اين موضوع شرط بندي كنم ولي ميتوانم روي اينكه ما بهتريت تجربه ي ممكن روي PC را خواهيم داشت, شرط ببندم. از ديد Crytek , ما هر كاري كه لازم باشد را ميكنيم تا بهترين تجربه ي روي PC را بسازيم.
 
آخرین ویرایش:

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
8,638
نام
امیرحسین
یاران در جیره ی روزانه سخت بر خود تنگ بگیرید که مالی بس عظیم مارا نیاز خواهد بود اندر پایان 2010...:biggrin1:
خداوند جیبمان پر درهم دینار کناد!:praying:
که از بهر ترفیع عالیجناب PC سخت به درهم و دینار نیاز خواهیم داشت....:shrewd:
 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
بعد اون همه تعریفی که رئیس قسمت برنامه نویسای ps3 از این بازی روی ps3 کرده بود چرا پس بین کنسولا نسخه 360 برای نمایش انتخاب کردن!؟
اینطور که تو کامنتا و خبرا میخوندم کسایی که نمایش بازیو دیدن همشون کف بر شده بودن توی مقاله gamespot نوشته بود که :
we can't yet say what the visual disparity is going to be between the various platforms, but Yerli told us later on that the PlayStation version is nearly identical to its Xbox counterpart and that the PC is still very much the lead platform. Basically, Yerli told us to expect every bit of the hardware-devouring ambition that Crytek displayed with the original Crysis for those planning to pick up the sequel for the PC.
اینطوری که بوش میاد نسخه 360 بهتر از ps3 شده که میگه نسخه ps3 تقریبا شبیه همتای خودش یعنی ایکس باکسه.

منبع:
http://www.gamespot.com/xbox360/act...sid=6257424&tag=topslot;thumb;1&mode=previews

توی این لینکی که واسه مصاحبه با گیم اسپات دادم یه تیکه از گیم پلی بازی روی کنسولارو نشون میده که خیلی خوفه!!
 
آخرین ویرایش:

capitanrayan

کاربر سایت
Jun 23, 2007
7,808
بعد اون همه تعریفی که رئیس قسمت برنامه نویسای ps3 از این بازی روی ps3 کرده بود چرا پس بین کنسولا نسخه 360 برای نمایش انتخاب کردن!؟
اینطور که تو کامنتا و خبرا میخوندم کسایی که نمایش بازیو دیدن همشون کف بر شده بودن توی مقاله gamespot نوشته بود که :
اینطوری که بوش میاد نسخه 360 بهتر از ps3 شده که میگه نسخه ps3 تقریبا شبیه همتای خودش یعنی ایکس باکسه.

منبع:
http://www.gamespot.com/xbox360/act...sid=6257424&tag=topslot;thumb;1&mode=previews

توی این لینکی که واسه مصاحبه با گیم اسپات دادم یه تیکه از گیم پلی بازی روی کنسولارو نشون میده که خیلی خوفه!!
کلا تا زمان عرضه نمیشه حرف زد!360 هم یکی از دلایلش که اینا رو محدود کرده احتمالا فضای دیسک بازی،چون از لحاظ قدرت الان خودش رو رو اورده!
ولی فکر نمیکنم اینا بیان بین نسخه های کنسولی فرقی بزارن!اگرم باشه در حد Bayonetta و FF XIII نیست!:-"

البته امید وارم هر دو نسخه عالی باشند
 

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
949
نام
امید
بعد اون همه تعریفی که رئیس قسمت برنامه نویسای ps3 از این بازی روی ps3 کرده بود چرا پس بین کنسولا نسخه 360 برای نمایش انتخاب کردن!؟

اینطور که تو کامنتا و خبرا میخوندم کسایی که نمایش بازیو دیدن همشون کف بر شده بودن توی مقاله gamespot نوشته بود که :
اینطوری که بوش میاد نسخه 360 بهتر از ps3 شده که میگه نسخه ps3 تقریبا شبیه همتای خودش یعنی ایکس باکسه.

منبع:
http://www.gamespot.com/xbox360/act...sid=6257424&tag=topslot;thumb;1&mode=previews

توی این لینکی که واسه مصاحبه با گیم اسپات دادم یه تیکه از گیم پلی بازی روی کنسولارو نشون میده که خیلی خوفه!!

البته اين first-look از بازيه و تا حالا نه شات و نه تريلري از نسخه ي PS3 بازي نشون داده نشده و نمايش بازي هم روي 360 بود... البته نميدونم اظهار نظر قبلي Crytek كه از رسيدن به سطح گرافيكي جديدي روي كنسول ها با PS3 بود جو سازي كرده يا نه .
 
آخرین ویرایش:

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,018
نام
میلاد
البته اين first-look از بازيه و تا حالا نه شات و نه تريلري از نسخه ي PS3 بازي نشون داده نشده و نمايش بازي هم روي 360 بود... البته نميدونم اظهار نظر قبلي Crytek كه از رسيدن به سطح گرافيكي جديدي روي كنسول ها با PS3 بود جو سازي كرده يا نه چون lead platform بازي PCيه و چون معماريش و ساخت بازي براش به 360 شبيه تره بايد انتظار تفاوت بين 2 نسخه باشيم و شايدم تاخير نسخه ي PS3.

شما بهتره از این اظهارنظرهای خوشحال زیاد نکنی!هنوز فقط چندتا عکس از بازی در اومده شما اونوقط احتمال میدی نسخه ps3 داغونه و تاخیر داره و ... :eek:
 

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
949
نام
امید
شما بهتره از این اظهارنظرهای خوشحال زیاد نکنی!هنوز فقط چندتا عکس از بازی در اومده شما اونوقط احتمال میدی نسخه ps3 داغونه و تاخیر داره و ... :eek:

:eek: مطمئني حالت خوبه ؟؟؟؟؟

نمايش تو نيويورك پش* بود ؟؟؟ در ضمن داغون و من كي گفتم پيداش كن بهم خبر بده !؟
اظهارات خود Yerli به گيم اسپات:
We could go on about the sort of tech running beneath the surface--and Yerli was quite keen to point out specifics--but the simple fact of the matter is that console owners are going to be impressed with Crytek's debut outing on non-PC platforms. Having not seen the PC version, we can't yet say what the visual disparity is going to be between the various platforms, but Yerli told us later on that the PlayStation version is nearly identical to its Xbox counterpart and that the PC is still very much the lead platform. Basically, Yerli told us to expect every bit of the hardware-devouring ambition that Crytek displayed with the original Crysis for those planning to pick up the sequel for the PC. We'll wait and see how things turn out on that front, but it was reassuring to see how well the game ran on Xbox 360.
 
آخرین ویرایش:

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,773
نام
سینا
:eek: مطمئني حالت خوبه ؟؟؟؟؟

نمايش تو نيويورك پش* بود ؟؟؟ در ضمن داغون و من كي گفتم پيداش كن بهم خبر بده !؟

بعدم ليد پلتفورم بازي PC هست .OK؟
و در اينكه پورت روي 360 به علت شباهت هاي معماري اين دو پلتفورم راحت تره ,بحثيه؟


...............................................................

البته از قابليتاي CE3 بر روي كنسول ها خبر نداريم و بايد حداقل تا E3 صبر كرد براي يه نمايش عمومي.
امید جان من به بحثتون کاری ندارم,ولی پورتی در کار نیست.یکی از قابلیت های CryEngine 3 اینه که همزمان میشه باهاش برای هر سه پلتفرم یک بازی رو ساخت!
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر فعال
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
:eek: مطمئني حالت خوبه ؟؟؟؟؟

نمايش تو نيويورك پش* بود ؟؟؟ در ضمن داغون و من كي گفتم پيداش كن بهم خبر بده !؟

بعدم ليد پلتفورم بازي PC هست .OK؟
و در اينكه پورت روي 360 به علت شباهت هاي معماري اين دو پلتفورم راحت تره ,بحثيه؟


...............................................................

البته از قابليتاي CE3 بر روي كنسول ها خبر نداريم و بايد حداقل تا E3 صبر كرد براي يه نمايش عمومي.
دوست عزیز شما اصلا از طرز کار CE3 خبر داری؟ داشتم این پست رو می دیدم دیدم دوستمون (TCSCELL) توضیح دادن. این موتور تمام تغییرات رو به صورت همزمان تو هر 3 نسخه اعمال می کنه مثلا اگه درخت یا هر چیز دیگه ای تو یه نسخه اضافه یا کم کنند این قابلیت رو داره که این تغییرات همزمان روی هر 3 نسخه اعمال می شه پس هیچ ربطی به پورت نداره!
---------------------
من کیلزون2 رو بازی کردم (البته نه کامل)و با اجازه باهاش حال نکردم.یکی از دلایلشم گیمپد افتضاح ps3هست که واقعا با این گیمپد بازی کردن بازیهای اکشن تیر اندازی یه کابوسه...
LOL !!!!!!!!!!!!!!دوست عزیز شما احیانا PS2 یا PS1 نداشتین ؟ چون این همون گیم پده !!!!!!!!!!! لطفا به خاطر یه سری مسائل پشت پرده :biggrin1: بحث گیم پد رو وسط نکشید ! که اصلا ... ولش کن!
-------------------------
مگه من گفتم رو ps2 میشد یه fps با خیال راحت بازی کرد؟؟روی کنسول به طور کلی نمیشه اینجور بازیها رو راحت بازی کرد و واقعا عذاب اوره و این فقط مربوط به ps وگیمپد افتضاحش نمیشه! برا 360 هم همینطوره
خب بی زحمت دیگه بهونه نیارید اول می گین گیم پد افتضاح PS3 حالا می گین در کل کنسولها ! والا نمی دونم ! جالبه 3 نسل گیم پد افتضاح !!!!! ولی بدون حتی یه اعتراض از سوی گیمر ها و یا تجدید نظری از سوی سونی !!!!!!!!!!! خواهشا ...
اتفاقا تا دلت بخواد FPS بازی کردن باهاش راحته ولی باید گیمر باشی ! نمی دونم مدال رو روی PS1 چجوری با اون همه لذت بازی می کردیم !!!! با اون گیم پد افتضاح !
 
آخرین ویرایش:

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,368
نام
mazyar
خب بی زحمت دیگه بهونه نیارید اول می گین گیم پد افتضاح PS3 حالا می گین در کل کنسولها ! والا نمی دونم ! جالبه 3 نسل گیم پد افتضاح !!!!! ولی بدون حتی یه اعتراض از سوی گیمر ها و یا تجدید نظری از سوی سونی !!!!!!!!!!! خواهشا ...
اتفاقا تا دلت بخواد FPS بازی کردن باهاش راحته ولی باید گیمر باشی ! نمی دونم مدال رو روی PS1 چجوری با اون همه لذت بازی می کردیم !!!! با اون گیم پد افتضاح !
بهونه برا چی؟چی داری میگی برا خودت؟چون مثلا اول گفتم ps3یعنی نمیدونستم گیمپد ps1 وps2 هم همین شکلی بوده؟بهونه کم اوردی چسبیدی به این؟!من رو2 ps هم هیچوقت حاضر نبودم بازی fps بازی کنم چون به شدت رو اعصاب بود.در حالی که رو pc با موس و کیبرد واقعا ادم با یه بازی دیگه ای طرف میشه وقتی میخواد یه fps بازی کنه!ببینم چون با گیمپد fps میزنی احساس میکینی خیلی گیمری؟یا اینکه سونی هیچوقت تجدیدنظر نکرده یعنی اینکه بازی با این گیمپد برا بازیهای fps راحت بوده؟اقای گیمر!بدون خیلیها مثل من هستن که بازی کردن با گیمپد سونی رو (برا بازیهای شوتر) یه افتضاح میدونن.حالا نمیدونم شاید سونی فقط حساب گیمرهایی حرفه ای مثل شما رو کرده دیگه تجدید نظر نکرده برای گیمپدش.چه کنیم که سونی از گیمرهای professionalای چون شما زیاد داره و به ماها توجه نمیکنه..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر