مصاحبه ای با طراح ارشد مراحل GTA V در مورد شخصیت ها ، شوتینگ ، خودروها و ....

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
GTAV.jpg


درود


Imran Sarwar طراح ارشد مراحل بازی GTA V در استودیو Edinburgh با سایت CVG در مورد این بازی مصاحبه ای داشته است . این مصاحبه در مورد سفارشی سازی کامل ماشین ها ، پیشرفت هایی که در بخش شوتینگ و Melee این بازی صورت گرفته است میباشد .

با ما همراه باشید ...



در مورد سفارشی سازی خودروها :

car_customisation_300x168.jpg


" ماشین ها در بسیاری از زمینه های مختلف قابل کاستومایز هستند . شما میتوانید رنگ ماشین ، چرخ ها و تایرها را تغییر دهید . شما حتی میتوانید بوق ماشین ها را نیز تغییر دهید . چند نوع صدای بوق در بازی وجود خواهد داشت " خدا کنه بوق 11-10 هم توش باشه !!! :D " شما همچنین میتوانید چرخ های ضدگلوله ، زره پوش " Armour " و در بخش نیروی رانشی خودرو میتوانید موتور ، ترمز و هر چیزی که مربوط به هندلینگ ماشین باشد را کاستومایز کنید . در بازی بیش از هزار آپشن و چیزهای کوچک متفاوت برای کاستومایز کردن ماشین هایتان وجود خواهد داشت. "

در مورد اینکه چه میشود اگر پلیس ماشین شما را توقیف کند :

" شما میتوانید ماشین را رها کرده و چندی بعد بازگردید و با پرداخت کمی پول ماشین را آزاد کنید "

در مورد نگه داشتن اسلحه ها در طول بازی :

" این بار شما میتوانید یک اسلحه را نگه دارید ، بنابراین شما تنها در صورتی اسلحه را از دست میدهید که مهمات آن تمام شود . اسلحه های شما در تمام طول بازی با شما خواهند بود ."

در مورد سفارشی سازی اسلحه ها :


cover_shot_300x166.jpg


اسلحه ها تاثیر بزرگی بر بازی دارند . سفارشی سازی اسلحه ها طیف وسیعی از گزینه های تاکتیکی در دسترس بازیکن بری انجام ماموریت ها قرار میدهد . بنابراین اگر شما یک خفه کن بر روی کلت خود بسته اید مسلما میخواهید مرحله را از راه مخفیانه انجام دهید اما اگر میخواهید درگیری بیشتری داشته باشید میتوانید خشاب و دقت اسلحه را افزایش دهید تا در یک درگیری رو در رو موفق تر باشید "

در مورد اینکه چگونه Rockstar بخش مبارزات تن به تن را بهبود بخشیده است :


" سیستم Melee بازی تغییرات بسیاری کرده است و از یک مبارزه ساکن به مبارزه در حال جریان تغییر پیدا کرده است . بنابراین شما اکنون میتوانید به هر هدفی در هر فاصله ای در هر موقعیتی حمله کنید . شما به سرعت میتوانید توجه خود را از دشمنی که با آن تعامل دارید به سوی دشمن دیگر تغییر دهید پس دیگر لازم نخواهد بود تا در طول تمام جریان مبارزه بر روی یک هدف قفل کنید . اگر چه شما هنوز هم میتوانید در صورت تمایل بر روی هدف تان قفل کنید . شما واقعا تحت تاثیر خرد کردن بدن افراد با Melee Weapon ها قرار خواهید گرفت و آنرا احساس خواهید کرد .

در مورد تغییرات بخش شوتینگ :

" ما زمان زیادی را صرف سیستم کاورگیری بازی کرده ایم . ما میخواستیم این سیستم یک انتخاب سریع برای بازیکن در حین درگیری ها باشد . شما میتوانید در حین کاور گرفتن شلیک کنید ، به اطراف کاور حرکت کنید ، از روی کاور بپرید . همه اینها برای انجام دادن وجود خواهد داشت "

در مورد بهبود هوش مصنوعی دشمنان :


" هوش مصنوعی دشمنان در درگیری ها بسیار پیشرفته تر از قبل خواهد بود و آنها آگاهی بیشتری از محیط اطراف خود و بازیکن خواهند داشت . پس عکس العمل دشمنان بسته به نوع بازی شما تغییر پیدا خواهد کرد . آنها به طور مداوم کاور خود را تغییر میدهند تا دید بهتری نسبت به شما داشته باشند . اگر شما بنشینید و کاری انجام ندهید آنها جلو می آیند و شما را دور میزنند . "

" بعضی از دشمنان رفتار متفاوتی خواهند داشت ، نیروهای SWAT توجه و دقت بیشتری خواهند داشت و تهاجمی تر خواهند بود و سعی بر دور زدن شما دارند . در حالیکه اعضای گروه های خیابانی بیشتر تمایل به درگیری روبه رو دارند . شما همچنین در طول بازی مشاهده خواهید کرد که سطح دشمنان افزایش پیدا خواهد کرد "

در مورد اینکه چگونه سه شخصیت اصلی بازی با هم کار خواهند کرد :

trio_300x166.jpg


" بازیکنان میتوانند هر سه کرکتر را در مکان هایی که میخواهند قرار دهند و شما میتوانید Michael را به یک مکان بلند بفرستید ، یک Sniper Rifle به دست بگیرید و پوشش دهید . سپس میتوانید Franklin را بردارید و صحنه درگیری را دور بزنید . و در آخر میتوانید Trevor را بردارید و یک حمله کاملا رو در رو و دیوانه وار را انجام دهید . بر فرض مثال اگر آنجا بولدوزر باشد میتوانید آنرا بردارید و ماشین ها را له کنید ، در حالیکه Franklin در حال دور زدن صحنه و حمله از پشت است و Michael در حال تیر اندازی و کشتن دشمنان است . بازیکنان قادر خواهند بود در هر زمانی در جریان مراحل بین کرکتر ها سوییچ کنند . "

در مورد تفاوت کرکترها در مبارزات :

" یکی از بارزه های اصلی تفاوت کرکتر ها در مبارزات و درگیری ها داشتن توانایی های خاص و آمار تیراندازی های او است . آمار تیر اندازی های او بر روی مقدار خشاب ها " یی که میتواند حمل کند " سرعت Reload اسلحه ، لگت ها و دقت تفنگ و همچنین ثبات هدف " Aim " تاثیر خواهد داشت . شما میتوانید به مکان های مخصوص تیر اندازی رفته و مهارت تیر اندازی خود را افزایش دهید . این مهارت همچنین پس از کشتن دشمنان به خصوص Headshot کردن آنان افزایش خواهد یافت . "

سپاس و بدرود

 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
میدونید چیکار میکنم؟ یه کت شلوار مشکی برا مایکل میخرم و رو کلتمم خفه کن میبندم ، میرم سمت یه برج ترور رو تو ماشین نگه میدارم فرنکی هم تو کوپتر ، واسه این احتمال که اگه راهم از پایین مسدود شد از پشتبوم فرار کنم و بعد از بالا و پایین دشمنو به تیر میبندم ، اون بخش صداخفه کنم برای حمله مخفیانه به داخل ساختمون بود ، این تعریف من از آزادی و لذت بردن از بازیه !
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,902
نام
نـــــــویـــــــــد
با اخبار و اطلاعاتی که در مورد بازی میاد فکر نمیکنم دیگه کسی شک داشته باشه باید منتظر بهترین و وسیعترین بازی نسل باشیم . چی کار کرده R*
سوئیچ کردن بین کاراکترها واقعا میتونه یه تجربه ی بی نظیر رو در بر داشته باشه . بقیه موارد هم دیگه نیازی به توضیح ندارن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر