مشکلات و خرابی های PlayStation 5

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
سلام بر اعضا
این صفحه رو ایجاد کردم در مورد مشکلات PS5 بحث و نظر بدهیم.
اولیش هم خودم میگم.
با وام و پس انداز و کلی امید آرزو برای بچه هفت ساله کنسول خریدم کمتر از یک ماه حالا روشن میکنم پنج دقیقه بازی نکرده ارور داغ شدن میده و اگر دیر بجنبیم خودش خاموش میشه.
تعمیرشم که کسی بلد نیست فقط یه مشت اباطیل میگن و درخواست دو میلیون پول بی زبون میکنن.
یک هفتس دنبال کارشم خسته شدم.
سونی واقعا با این کیفیتش خراب کرده که.
اینم بگم گیمر نیستم و جوانی فقط یه میکرو داشتم برای همین میگم شاید از کم تجربگی من هستش.
دوستان اگر نظری دارند که کمک بکنه.
قبلا مزاحم دانیال کینگ هم شدم.
جافرپور
 

MASHIN

کاربر سایت
Aug 24, 2012
597
نام
KAMRAN
من اوایل فکر می‌کردم مشکل از تلویزیون هستش
ولی دیدم بقیه هم توی سایت‌های دیگه این مسئله تاریکی تصویر رو عنوان کردن
بنظر منم مشکل از دستگاهه! چرا پس رو ایکس باکس اینجوری نیست؟؟!
تو ردیتم دیدم همین حرف شماست، خیلیا مشکل دارن
شما ایمیل ساپورت سونی رو داری گذارش کنیم؟؟؟
 
  • Like
Reactions: wwewwe

wwewwe

کاربر سایت
Jun 13, 2009
135
نام
احسان
بنظر منم مشکل از دستگاهه! چرا پس رو ایکس باکس اینجوری نیست؟؟!
تو ردیتم دیدم همین حرف شماست، خیلیا مشکل دارن
شما ایمیل ساپورت سونی رو داری گذارش کنیم؟؟؟
فکر می‌کنم با آپدیت‌های بعدی درست بشه

ProSupport@sony.com
help@ukplaystation.com
 
  • Like
Reactions: MASHIN

aidin_bandicot

کاربر سایت
Jul 17, 2021
33
تعمیر شده؟
بنده خدا نو گرفته بود گاندو هم نمیدنم تعویض کرد یا تعمیر ولی فکر کنم تعویض کردن ولی هر کی فعلا کنسول میگیره مهلت تست ۱۰ یا۷ روزه بگیره بهتره بعدش از جای معتبر خرید کنید من یبار از مغازه کنسول و بازی فروشی ps4slim گرفتم وقتی انلاین شدم دیدم کنسول بن شده مرده هم اصرار داشت انلاین نشم به زور پس دادم بهش قبول نمیکرد میگفت خودت بنش کردی بعدش معلوم شد دروغ میگه
 

H&M

کاربر سایت
Jul 20, 2021
263
من خودم زخم خورده پلي فور هستم
اين تاپيك هم ميبينم و تو نت هم مي گردم احساس ميكنم درصد خرابيها و مشكلات پلي فايو از حالت زير ١٠ درصد بالاتره و خوب اين خيلي بده

مثله يه بازي كه پوليش نشده و باگ زياد داره انگار پلي فايو هم از نظر كواليتي كنترل و هم از لحاظ نرم افزاري تو سطح جالبي نيست.


بهرحال ما كنسول رو حداقل براي ٤ سال ميخريم و اگه تو سه ماه مشكل پيدا كنه مسلما با گذشت زمان خيلي از قطعات ديگه هم در معرض اسيب هستن.

سوني اگر اون وسواسي و هزينه روي انحصاريها رو روي كنسول ساختنش هم داشت وضع بهتر بود قطعا .
اين نظر شخصيه من و vs نيست .
 

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,590
نام
محمدرضا
من خودم زخم خورده پلي فور هستم
اين تاپيك هم ميبينم و تو نت هم مي گردم احساس ميكنم درصد خرابيها و مشكلات پلي فايو از حالت زير ١٠ درصد بالاتره و خوب اين خيلي بده

مثله يه بازي كه پوليش نشده و باگ زياد داره انگار پلي فايو هم از نظر كواليتي كنترل و هم از لحاظ نرم افزاري تو سطح جالبي نيست.

اين نظر شخصيه منيه و vs نيست .
ده میلیون کنسول فروخته شده و اگه بالای ده درصد مشکل داشته باشن میشه یک میلیون کنسول مشکل دار!!! یه دو دو تا چهار تا بکنید بعد نظر شخصیتونو اعلام کنید!
در ضمن وقتی یه کنسول سالمه، صاحب کنسول نمیاد تو اینترنت داد و هوار کنه که کنسولم سالمه و همچنین اینم در نظر داشته باش که وقتی یه محصولی فروشش نجومیه، چون تعداد خریداراش زیادتره، تعداد خرابیاشم بیشتر به چشم میاد، چه بسا ممکنه اگه درصد بگیرن، درصد خرابیای یه محصول نسبت به رقیبش کمتر باشه ولی چون رقیبش فروش خاصی نداره تعداد خرابیاشم کمتر به چشم میاد!
 

Dead2021

کاربر سایت
Jul 20, 2021
1,004
مثله يه بازي كه پوليش نشده و باگ زياد داره انگار پلي فايو هم از نظر كواليتي كنترل و هم از لحاظ نرم افزاري تو سطح جالبي نيست.

.

مشکلات نرم افزاری که با آپدیت حل میشه چیز فاجعه ای نیست
سخت افزار هم اوضاع ما هست که داغونه و ریسکی، وگرنه جاهای دیگه طرف راحت میره نمایندگی رسمی، به راحتی تعمیر و تعویض براش انجام میشه به بهترین شکل،در کل این بیشتر مشکل ما جهان سومی های اسیر شده تو جاهایی مثل ایرانه، تا ایراد سونی (و یا هر شرکت دیگه مثل اپل و غیره)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: H&M

H&M

کاربر سایت
Jul 20, 2021
263
ده میلیون کنسول فروخته شده و اگه بالای ده درصد مشکل داشته باشن میشه یک میلیون کنسول مشکل دار!!! یه دو دو تا چهار تا بکنید بعد نظر شخصیتونو اعلام کنید!
در ضمن وقتی یه کنسول سالمه، صاحب کنسول نمیاد تو اینترنت داد و هوار کنه که کنسولم سالمه و همچنین اینم در نظر داشته باش که وقتی یه محصولی فروشش نجومیه، چون تعداد خریداراش زیادتره، تعداد خرابیاشم بیشتر به چشم میاد، چه بسا ممکنه اگه درصد بگیرن، درصد خرابیای یه محصول نسبت به رقیبش کمتر باشه ولی چون رقیبش فروش خاصی نداره تعداد خرابیاشم کمتر به چشم میاد!

خوب تو همين ايران خودمون كه از هر ١٠ نفري كه كنسول رو ميخرن يك نفر خرابي رو داره (حداقل اين تاپيك اينو ميگه)
ضمن اينكه اون ١ ميليون از كجا معلوم نباشه؟
يك ميليون كنسول سوخته نداشتن
اما خرابي دسته و مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري وجود داره و كم هم نيست

قطعا عدد دقيقشو رو بايد امار داشت

منتهي خيلي ربطي به فروش رقيب نداره

خيلي از خودروها معروف هستن كه زود خرابي ميدن و بر عكس مثلا تويوتا برندي هست كه در عين پرفروش بودن بسيار خرابيش پايينه.


جامعه اماري ما همين فرومه مشخصا
اگر ٢٠ نفر مشكل داشته باشن
يعني تعداد افرادي كه كنسول رو دارن بالاتر از ٢٠٠ نفره؟

مثلا پرو مشكل گرمايش زياد و صداي فن بالا رو داشت و خرابي بوجود مياره

حالا عده زيادي هم مشكل ندارن چون با همين ١٠ درصد هم يعني ٩ ميليون كنسولشون ايراد نداشته!

توي پي اس ان كه خيلي رفقاي من از باگهاي نرم افزاري شاكي هستن

توي نت هم common problem رو توي ديجيتال ترند نگاه كنيد.

بحثم واقعا اكس باكس نيست
بحث اون خيال راحته كه موقع خريد و استفاده بايد داشته باشي

نميدونم الان كسايي كه وان اس اكس و سري اكس هم خرريدن مشكل دارن يا نه ...


باز هم بگم اون درصد فقط يه مثال هست نه فكت
 

H&M

کاربر سایت
Jul 20, 2021
263
مشکلات نرم افزاری که با آپدیت حل میشه چیز فاجعه ای نیست
سخت افزار هم اوضاع ما هست که داغونه و ریسکی، وگرنه جاهای دیگه طرف راحت میره نمایندگی رسمی، به راحتی تعمیر و تعویض براش انجام میشه به بهترین شکل،در کل این بیشتر مشکل ما جهان سومی های اسیر شده تو جاهایی مثل ایرانه، تا ایراد سونی (و یا هر شرکت دیگه مثل اپل و غیره)


Sent from my iPad using Tapatalk

افرين

دقيقا مساله اينه كه ما گارانتي نداريم

وگرنه تمام اين مشكلات اوليه تحت پوشش سوني بود و نگراني وجود نداشت

براي همين هم تو كشورهاي ديگه خيالشون راحته كه حتي كنسولم بسوزه تحت گارانتيه

همين مسال تو اولدها هم هست كه اينجا گارانتي نداره و اگه پيكسل سوخت نابودي ...

منم منظورم همينه براي خودم شده مساله كه فايو بخرم و مشكل سخت افزاري پيدا كنه گيرم كه تعمير هم بشه قراره چقدر كار كنه اونم تو اين بازار ...

در مورد نرم افزار همين مساله رست مود كه كنسول بالا نمياد با اينكه مشكل نرم افزاريه اما معمولا ارور هارد ميده و به سخت افزار لطمه ميزنه
وگرنه خوب خيلي باگها قطعا با اپديت حل ميشن و مشكلي هم نيست
 
  • Like
Reactions: Dead2021

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,590
نام
محمدرضا
:|
خیلی خوبه که بازم رو حرفت پافشاری میکنی و برای حرفتم استناد میکنی به محیط کوچکی مثل فروم بازیسنتر!
ده درصد که شما میفرمایید نه، اصلا ۵ درصد اگه خرابی وجود داشت سونی الان داشت با هزار جور مسئله قانونی و شکایت و شکایت کشی و ضرر مالی دست و پنجه نرم می کرد نه اینکه بعد یک سال از فروش سخت افزار هم به سود آوری برسه!

دیدتون رو بزرگ کنید و به چهار تا دونه سایت مثل اینجا و ردیت و امثالهم محدود نکنید خودتونو. چون اینجور جاها مکانیه که مردم وقتی مشکل پیدا میکنن بهش مراجعه میکنن تا مشکلشونو حل کنن و اگه کسی مشکلی نداشته باشه نمیاد جار بزنه!

منم نه خودم نه دوستام هیچ کدوم، تاکید میکنم هیچ کدوم، نه مشکل نرم افزاری داشتیم تا حالا نه مشکل سخت افزاری، کوچکترین باگی هم تجربه نکردیم، پس به خاطر همین موضوع بیام بگم کنسول سونی بی عیب و نقصه و مشکلی نداره و هر کسی حرف از مشکل میزنه خودش مشکل داره؟

کنسول خود من همیشه رست موده و هیچ مشکلیم براش پیش نیومده. اصلا این باگ رست مود که میگین فک میکنم دارین شوخی میکنید!
 

H&M

کاربر سایت
Jul 20, 2021
263
شكايت و شكايت كشي براي چي؟
كمپاني تا زمان گارانتي موظف به ارائه خدماته و بعد از اون نه

كنسول اتيش نميگيره كه مثله گوشيهاي سامسونگ كسي شكايت كنه

حالا تو همين ريست ارا و رديت و ديجيتال ترندز و تام گايد و غيره مشكلات گفته شده

حالا بحثي هم نيست منكه دلم ميخواست اين اطمينان رو داشتم و خريد ميكردم

ايشالا كسايي هم كه خريدن مشكل پيدا نكنن تو اين اوضاع و قيمتها. واقعا ميگم.
فقط يه نكته رو بگم
گارانتي وان اس:دو سال

گارانتي سري اكس :٣ سال

گارانتي پلي استيشن ٥: ١ سال
 
  • Like
Reactions: Dead2021

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,907
ده میلیون کنسول فروخته شده و اگه بالای ده درصد مشکل داشته باشن میشه یک میلیون کنسول مشکل دار!!! یه دو دو تا چهار تا بکنید بعد نظر شخصیتونو اعلام کنید!
در ضمن وقتی یه کنسول سالمه، صاحب کنسول نمیاد تو اینترنت داد و هوار کنه که کنسولم سالمه و همچنین اینم در نظر داشته باش که وقتی یه محصولی فروشش نجومیه، چون تعداد خریداراش زیادتره، تعداد خرابیاشم بیشتر به چشم میاد، چه بسا ممکنه اگه درصد بگیرن، درصد خرابیای یه محصول نسبت به رقیبش کمتر باشه ولی چون رقیبش فروش خاصی نداره تعداد خرابیاشم کمتر به چشم میاد!
هیچ وقت توی همچین تاپیکی از روی فن بازی مطلب ننویسید !!!
(( چون رقیبش فروش خاصی نداره تعداد خرابیاشم کمتر به چشم میاد! )) این جمله رو بفرمایید از کجا آوردید ؟؟ فروش کنسول رقیب هم توی آمریکا بیشتر بوده و جدیدا حتی در ژاپن هم بیشتر بوده و خیلی از کشورها . ( البته فروش ps5 در کل بیشتر بوده )

پ.ن : خرابی کنسول ps5 هم زیاد نبوده و تنها موردی که سر و صدا کرد فقط همون دریفت دسته بود که کار به شکایت و دادگاه هم کشید ولی خود کنسول مشکل رایجی نداشته
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: tokio_hotel

Homi-Fatal

کاربر سایت
Jun 18, 2009
679
شكايت و شكايت كشي براي چي؟
كمپاني تا زمان گارانتي موظف به ارائه خدماته و بعد از اون نه

كنسول اتيش نميگيره كه مثله گوشيهاي سامسونگ كسي شكايت كنه

حالا تو همين ريست ارا و رديت و ديجيتال ترندز و تام گايد و غيره مشكلات گفته شده

حالا بحثي هم نيست منكه دلم ميخواست اين اطمينان رو داشتم و خريد ميكردم

ايشالا كسايي هم كه خريدن مشكل پيدا نكنن تو اين اوضاع و قيمتها. واقعا ميگم.
فقط يه نكته رو بگم
گارانتي وان اس:دو سال

گارانتي سري اكس :٣ سال

گارانتي پلي استيشن ٥: ١ سال
وارانتی مایکروسافت هم 1 ساله و فقط در صورتی بیشتر میشه که خرید از خود مایکروسافت باشه و بابتش پول بیشتر بدین.
1628262472422.png
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,239
نام
یونس
خوب تو همين ايران خودمون كه از هر ١٠ نفري كه كنسول رو ميخرن يك نفر خرابي رو داره (حداقل اين تاپيك اينو ميگه)
ضمن اينكه اون ١ ميليون از كجا معلوم نباشه؟
يك ميليون كنسول سوخته نداشتن
اما خرابي دسته و مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري وجود داره و كم هم نيست

قطعا عدد دقيقشو رو بايد امار داشت

منتهي خيلي ربطي به فروش رقيب نداره

خيلي از خودروها معروف هستن كه زود خرابي ميدن و بر عكس مثلا تويوتا برندي هست كه در عين پرفروش بودن بسيار خرابيش پايينه.


جامعه اماري ما همين فرومه مشخصا
اگر ٢٠ نفر مشكل داشته باشن
يعني تعداد افرادي كه كنسول رو دارن بالاتر از ٢٠٠ نفره؟

مثلا پرو مشكل گرمايش زياد و صداي فن بالا رو داشت و خرابي بوجود مياره

حالا عده زيادي هم مشكل ندارن چون با همين ١٠ درصد هم يعني ٩ ميليون كنسولشون ايراد نداشته!

توي پي اس ان كه خيلي رفقاي من از باگهاي نرم افزاري شاكي هستن

توي نت هم common problem رو توي ديجيتال ترند نگاه كنيد.

بحثم واقعا اكس باكس نيست
بحث اون خيال راحته كه موقع خريد و استفاده بايد داشته باشي

نميدونم الان كسايي كه وان اس اكس و سري اكس هم خرريدن مشكل دارن يا نه ...


باز هم بگم اون درصد فقط يه مثال هست نه فكت
داداش از کجا می دونی از هر 10 نفر تو ایران 1 نفر خرابه کنسولش؟ :D
شما یک مسئله رو که دقت نمی کنی اینه اونایی که کنسولشون مشکلی نداره نمیان پست بزنن بگن ما مشکل نداریم که
مشکلات ps5 خیلی خیلی کمتر از نسل های گذشته بوده و اصلا مشکل سخت افزاری عمده ایی وجود نداره در مورد ps5 یک سری مشکلات نرم افزاری که همیشه هستن و به مرور فیکس میشن که اونا هم مشکلات بحرانی نیستن
ببین من حرفم این نیست که همه ps5 های تولید شده بدون مشکل هستن نه مشکل همیشه برای همه قطعات بخصوص الکترونیکی وجود داره و هیچ شرکتی هم ادعا نمی کنه 100% محصولاتش بی نقص از خط تولید بیرون میان حالا ما گارانتی سونی رو نداریم که ی بحث دیگه اس ولی این آمار هم به هیچ وجه درست نیست
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر