درود
دوست عزیز شما با مایا به تنهایی مدلینگ کردی یا از برنامه دیگه ای هم کمک گرفتی ؟؟؟؟
میشه یه تصویر از مدل Wireframe و یه عکس دیگه از مدل بدون تکسچر بزارید
کارتون عالیه ، پیشنهاد میکنم از zbrush برای تکمیل مدلینگ تون استفاده کنید ...
اصلا راهی نداره ، چیکار می خوایید بکنید تعداد divisions هارو افزایش بدید ؟؟!!!ممنون ولی من سعی می کنم با يک نرم افزار اما تخصصی تر کار کنم
از نظر من مايا نرم افزار کاملی توی مدلينگ و ... هستش هرچند زمان بيشتری بايد بزارم
اصلا راهی نداره ، چیکار می خوایید بکنید تعداد divisions هارو افزایش بدید ؟؟!!!
من خودم از طرفداران Old school مدلینگ هستم ولی دیگه امروزه این کار فایده ای نداره چه تو دنیای انیمیشن چه گیم الان نسل جدید حرف اولو میزنه ، دیگه گذشت اون زمان که یه مدل رو انقدر باهاش ور میرفتن تا بهترین کیفیت رو بگیرن ، اونقدر هم از پرفرمنس کار میکشیدن که نه فریم ریت درستی میداد تو بازی نه کیفیت ارضا کننده ای داشت ولی یه چیز منحصر به فرد داشت اونم عمق کار بود . کارای مثل نسخه اول بازی Godfather رو نگاه کن سمبل یه بازی با دزاین قدیمه ولی مثلا Batman : arkham asylum رو ببین اولین مدلین ساده رو میسازن بعد با کمک برنامه های مثل Zbrush یا autodesk Mudbox یا ... اون رو تکمیل میکنن ...
این کاری که تو می خوای انجام بدی فقط پایه کار رو سنگین تر میکنی ، Maya به عنوان پایه مدلینگ خوبه ولی نه اینکه کل پروسه مدلینگ رو با این برنامه انجام بدی ...
مثلا :
maya modeling
Autodesk mudbox : complete modeling
________________________
البته اگه تو دوران آموزشی مایا هستی پیشنهاد میکنم مایا رو تموم کنی ، بعد سراغ این برنامه ها بری ....
سلام دوست عزیز به نظر من مکس و مایا از لحاظ مدل سازی زیاد فرقی ندارن مایا برای vfx مناسب تر من مکس کار می کنم و من حرف شما را رد می کنم :
کارتون عالیه ، پیشنهاد میکنم از zbrush برای تکمیل مدلینگ تون استفاده کنید ...
ممنون ولی من سعی می کنم با يک نرم افزار اما تخصصی تر کار کنم
از نظر من مايا نرم افزار کاملی توی مدلينگ و ... هستش هرچند زمان بيشتری بايد بزارم
قدرتی که zbrush برای ساختن normalMap داره هیچ نرم افزای همچین قدرتی نداره لطفا کمی اطلاعات کسب کنید بهتر به سایت www.cgtalk.com سر بزنید و نمونه کارا رو مشاهده کنید