مدل های شما

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
دوستان مدل کار , اگر دوست داشتيد ميتونيد اينجا مدل خودتون را نشون بديد
برای شروع يکی از مدل های خودما ميزارم
برای ديدن جزئيات کامل روی عکس کليک کنيد(سايز بزرگ)
poly count=677
texture size= 1024 . 1024




 
آخرین ویرایش:

Burning Hawk

کاربر سایت
Apr 2, 2008
1,613
نام
Hossein
درود
دوست عزیز شما با مایا به تنهایی مدلینگ کردی یا از برنامه دیگه ای هم کمک گرفتی ؟؟؟؟
میشه یه تصویر از مدل Wireframe و یه عکس دیگه از مدل بدون تکسچر بزارید :D
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
درود
دوست عزیز شما با مایا به تنهایی مدلینگ کردی یا از برنامه دیگه ای هم کمک گرفتی ؟؟؟؟
میشه یه تصویر از مدل Wireframe و یه عکس دیگه از مدل بدون تکسچر بزارید :D

مدلينگ فقط با مايا و بافت به وسيله ی فوتوشاپ
يه کمی طول ميکشه ولی الان سعی ما ميکنم که براتون بزارم​
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
کارتون عالیه ، پیشنهاد میکنم از zbrush برای تکمیل مدلینگ تون استفاده کنید ...

ممنون ولی من سعی می کنم با يک نرم افزار اما تخصصی تر کار کنم
از نظر من مايا نرم افزار کاملی توی مدلينگ و ... هستش هرچند زمان بيشتری بايد بزارم

مخصوصا اينکه محدود به LOW POLY باشی
راستی از3d paint هم استفاده کردم البته فقط برای داخل چشم
 
آخرین ویرایش:

Burning Hawk

کاربر سایت
Apr 2, 2008
1,613
نام
Hossein
ممنون ولی من سعی می کنم با يک نرم افزار اما تخصصی تر کار کنم
از نظر من مايا نرم افزار کاملی توی مدلينگ و ... هستش هرچند زمان بيشتری بايد بزارم
اصلا راهی نداره ، چیکار می خوایید بکنید تعداد divisions هارو افزایش بدید ؟؟!!!
من خودم از طرفداران Old school مدلینگ هستم ولی دیگه امروزه این کار فایده ای نداره چه تو دنیای انیمیشن چه گیم الان نسل جدید حرف اولو میزنه ، دیگه گذشت اون زمان که یه مدل رو انقدر باهاش ور میرفتن تا بهترین کیفیت رو بگیرن ، اونقدر هم از پرفرمنس کار میکشیدن که نه فریم ریت درستی میداد تو بازی نه کیفیت ارضا کننده ای داشت ولی یه چیز منحصر به فرد داشت اونم عمق کار بود . کارای مثل نسخه اول بازی Godfather رو نگاه کن سمبل یه بازی با دزاین قدیمه ولی مثلا Batman : arkham asylum رو ببین اولین مدلین ساده رو میسازن بعد با کمک برنامه های مثل Zbrush یا autodesk Mudbox یا ... اون رو تکمیل میکنن ...
این کاری که تو می خوای انجام بدی فقط پایه کار رو سنگین تر میکنی ، Maya به عنوان پایه مدلینگ خوبه ولی نه اینکه کل پروسه مدلینگ رو با این برنامه انجام بدی ...

مثلا :

maya modeling



Autodesk mudbox : complete modeling




________________________
البته اگه تو دوران آموزشی مایا هستی پیشنهاد میکنم مایا رو تموم کنی ، بعد سراغ این برنامه ها بری ....
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
اصلا راهی نداره ، چیکار می خوایید بکنید تعداد divisions هارو افزایش بدید ؟؟!!!
من خودم از طرفداران Old school مدلینگ هستم ولی دیگه امروزه این کار فایده ای نداره چه تو دنیای انیمیشن چه گیم الان نسل جدید حرف اولو میزنه ، دیگه گذشت اون زمان که یه مدل رو انقدر باهاش ور میرفتن تا بهترین کیفیت رو بگیرن ، اونقدر هم از پرفرمنس کار میکشیدن که نه فریم ریت درستی میداد تو بازی نه کیفیت ارضا کننده ای داشت ولی یه چیز منحصر به فرد داشت اونم عمق کار بود . کارای مثل نسخه اول بازی Godfather رو نگاه کن سمبل یه بازی با دزاین قدیمه ولی مثلا Batman : arkham asylum رو ببین اولین مدلین ساده رو میسازن بعد با کمک برنامه های مثل Zbrush یا autodesk Mudbox یا ... اون رو تکمیل میکنن ...
این کاری که تو می خوای انجام بدی فقط پایه کار رو سنگین تر میکنی ، Maya به عنوان پایه مدلینگ خوبه ولی نه اینکه کل پروسه مدلینگ رو با این برنامه انجام بدی ...

مثلا :

maya modeling



Autodesk mudbox : complete modeling




________________________
البته اگه تو دوران آموزشی مایا هستی پیشنهاد میکنم مایا رو تموم کنی ، بعد سراغ این برنامه ها بری ....

نه من در دوران آموزشی مايا نيستم
وقتی صحبت از مايا ميشه نبايد با هيچ نرم افزار مدلينگ مقايسش کنی
پيشنهاد ميکنم يه سرچی بزنيد در مورد محصولات ساخته شده توسط مايا
و شرکت هايی که ليسانس اونا خريداری کردند از جمله انجينه game مايا که در دست سونی هستش
و پيشنهاد ميکنم در مورد3d paint مايا يه تحقيقی بکنيد و يه مقدار با پارامتر های اون که بيش از هزار پارامتر
داره کار کنيد
وسعت مايا تا جايی هست که حتی چندين ورژن قبليه اون هم کافيه
تاريخچه ی مايا نمايانگر موضوعات هست اگر وقت شد چند نمونه کار های 3d paint را ميزارم که موضوع روشنتر بشه
مايا آنقدر تکميل و حرفه اي هست که کمتر پلاگين براش ساخته ميشه

 
آخرین ویرایش:

foad torfi

کاربر سایت
Jan 27, 2010
3
سلام دوست عزیز به نظر من مکس و مایا از لحاظ مدل سازی زیاد فرقی ندارن مایا برای vfx مناسب تر من مکس کار می کنم و من حرف شما را رد می کنم :

کارتون عالیه ، پیشنهاد میکنم از zbrush برای تکمیل مدلینگ تون استفاده کنید ...
ممنون ولی من سعی می کنم با يک نرم افزار اما تخصصی تر کار کنم
از نظر من مايا نرم افزار کاملی توی مدلينگ و ... هستش هرچند زمان بيشتری بايد بزارم



قدرتی که zbrush برای ساختن normalMap داره هیچ نرم افزای همچین قدرتی نداره لطفا کمی اطلاعات کسب کنید بهتر به سایت www.cgtalk.com سر بزنید و نمونه کارا رو مشاهده کنید
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
سلام دوست عزیز به نظر من مکس و مایا از لحاظ مدل سازی زیاد فرقی ندارن مایا برای vfx مناسب تر من مکس کار می کنم و من حرف شما را رد می کنم :

کارتون عالیه ، پیشنهاد میکنم از zbrush برای تکمیل مدلینگ تون استفاده کنید ...


ممنون ولی من سعی می کنم با يک نرم افزار اما تخصصی تر کار کنم


از نظر من مايا نرم افزار کاملی توی مدلينگ و ... هستش هرچند زمان بيشتری بايد بزارم



قدرتی که zbrush برای ساختن normalMap داره هیچ نرم افزای همچین قدرتی نداره لطفا کمی اطلاعات کسب کنید بهتر به سایت www.cgtalk.com سر بزنید و نمونه کارا رو مشاهده کنید


شما منظور منا متوجه نشديد اصلا
level هيچ کدوم را با مايا مقايسه نکنيد

برای کسب اطلاعات در مورد مايا توصيه ميکنم به خود سايت autodesk مراجعه کنيد
12 سال حداقل برای master of maya وقت ميخواد
اين جور نرم افزار ها که شما ميگيد در کوتاه مدت و جزييات کم خيلی خوبه ولی تمومشون شما را
تا سطحی محدود ميکنند
مايا قابليت update شدن توسط مصرف کننده را داره بدونه اينکه از خود نرم افزار خارج بشيد
استفاده نکردن از مايا فقط 2 دليل داره
قيمت بسيار زياده اون البته در شرايط رعايت کپی رايت
دليل دوم هم راحت طلبی !
منبعی لازم نيست بيارم کافيه به انيميشن های بزرگ دنيا مراجعه کنيد و ببينيد که نرم افزار مادر کدوم يک
بودند
از ترمينيتور و جراستيک پارک گرفته تا شرک يا عصر يخی
به طور مثال زبان تخصصيه​
MEL
شبکه
psd Network مايا که حاصل همکاريه فی مابين adobe و alias بوده و رابطی مستقيم
بين مايا و فوتوشاپ هست ...
تنظيمات ريگينگ کردن مايا که شامل براش های مايا هستش
هر بخش مايا از 100 ها يا 1000 ها پارامتر تشکيل شده اگر از
mel چشم پوشی کنيم البته
شما ميتونيد هم زمان که مدل را ميسازيد با براش روی مدلتون کار کنيد و با کيفيت ترين بافت ها را
بش بديد با کيفيته منتال ری وووووووووووووووووووووووvv

خواهشا بحث مقايسه را ديگه ادامه نديد مگر اينکه مدرک کاملا مستند همراه با لينک داشته باشيد

چون اين تاپيک را من زدم فقط واسه اينکه مدل ها تون را بزارين نه مقايسه ی نرم افزار



مدرک مستند = لينک مقايسه 2 نرم افزار توسط سايت معتبر به طور مثال سايت www.tomshardware.com

و خواهشا برای زدن فقط يک پست عضويت اين سايت نشيد چون اين سايت قوانين خودش را داره وموضوع​

اين انجمن مشخصه

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر