محبوب ترین شخصیت زن بازیها از نظر اعضای بازی سنتر

محبوب ترین شخصیت زن از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    336

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
سلام.
بالاخره تاپیک اصلی هم زده شد و تاپیک رای گیری هم بنا به درخواست خودم قفل شد.

فکر کنم دیگه همه میدونید تاپیک رای گیری که الان به رحمت خدا رفت به این دلیل زده شد که اونجا اعضای بازیسنتر اومدن و با نظر خودشون محبوبترین شخصیت زن بازیهارو گفتن و بعد بر اساس تعداد آرا تو یه تاپیک دیگه که این تاپیم هست نظر سنجی اصلی زده بشه، تا ببینیم بین شیر زنهای صنعت بازی کدومشون برنده میشن.

من سعی کردم با دقت شخصیتها انتخاب بشه و از طرفی احترام به رای دیگران هم گذاشته بشه.
به همین دلیل در مجموع 20 شخصیت برای رای نظر سنجی انتخاب شدن که 9 تاشو از قبل خودم انتخب کردم و 11 تای دیگرو بچه های بازی سنتر.

فقط لطفا به این نکته توجه کنید که به انتخاب همدیگه احترام بزارید تا مبادا تاپیک از مسیر اصلی خودش دور نشه.

-------------------------------------------------------------
نکته 1: من لیست 20 شخصیت برتر رو همراه با عکسهاشون میزارم و اگر دوستان توضیحی دربارشون داشتن بهم پیام خصوصی بدن تا اون رو اضافه کنم.

نکته 2: لیست زیر ترتیب خاصی نداره. مثلا نفر اول با نفر بیستم هیچ تفاوتی ندارن.

نکته 3: با تشکر از Trunks (شهاب) که اطلاعات اکثر شخصیتهارو در اختیارم گذاشت و همینطور S0HEIL (سهیل).
-------------------------------------------------------------



20 شخصیت محبوب با رای گیری اعضای بازی سنتر:
***************

1
hdm219lfqjmwnpdel9jo.jpg


Lara Croft

همه شما شخصیت لارا کرافت رو مسلما میشناسید، این شخصیت بقدری در دل بازیبازیها محبوب شد که چند سال پیش اسمش تو کتاب رکوردهای گینس هم ثبت شد.




2
t8k6eykh3xrw3c2iq1qx.jpg


Faith Connors

فیث شخصیت اصلی بازی Mirror's Edge که به خاطر توناییهای بدنی از لحاظ سرعت و چابکی بسیار محبوب شده.



3
qza89i33zbmz6ym5vebz.jpg


Morrigan

بدون شک یکی از مرموزترین شخصیتهای Dragon Age همین موریگان بود که کسی از سرنوشت اون در پایان Dragon Age خبری نداره.




4
f1zwqfm2uzss78513t5.jpg


Kate Walker

شخصیت اصلی بازی Syberia. بازی سایبریا زمانی عرضه شد که همه فکر میکردن دوران بازیهای ماجرایی تمام شده اما کیت با حضور درخشان خودش ثابت کرد که هنوز سبک ماجرایی زنده هست. بازی سایبریا به قدری خوش ساخت بود که در سال 2002 عنوان بهترین بازی PC سال رو از آن خودش کرد.



5
fwsx4ozw21ubniayxiim.png


Alyx Vance

شخصی دوست داشتنی سری Half-Life در کنار دکتر فریمن. به وضوح اگر الکس پای ثابت سری HL نبود شاید این بازی به محبوبیت اکنون خودش نمیرسید.




6
buif21szcmooymk4qgk.jpg


Bayonetta

شخصیت اصلی بازی بایونتا. شخصیت بایونتا بقدری سریع و چابک هست که از این نظر با دانته سری Devil May Cry براحتی رقابت میکنه.




7
n3p2f4k3r6tilwtmusn.jpg


Nariko

شخصیت اصلی بازی Heavenly Sword که در سال 2008 متولد شد. هر چند HS از نظر تجاری چندان موفق نبود ولی به خاطر شخصیت پردازی و داستان قوی، شخصیت ناریکو در میان طرفدارن محبوب شد.




8
7c5znfp38bg709z4qwm.jpg


Rayne

شخصیت نیمه انسان-نیمه خون آشام سری BloodRayne. راین تنها شخصیت این لیست هست که یک انسان خالص نیست. با وجود اینکه نسخه اول بازی BR موفق بود اما نسخه دوم اصلا بازی خوبی نبود و این باعث شد شخصیت راین کم کم از ذهنها پاک بشه. ولی این دلیلی نبود تا این شخصیت دوست داشتنی و البته خون آشام در این لیست قرار نگیره.




9
q6ihs3yzsijew3eto04.jpg


Mona Sax

همگی کاملا با شخصیت مونا ساکس آشنا هستیم. این شخصیت در بازی Max Payne همیشه یار مکس بود و اون رو تنها نذاشت. همه میدونن مکس پین دو تا پایان داشت که رو حالت سخت مونا در پایان بازی زنده می موند. امیدواریم در مکس پین 3 شاهد حضور مونا هم باشیم.




10
c5ccgdmt8gempochytk.jpg


Sarah Kerrigan

یکی از شخصیتهای محبوب (شاید هم منفور) شاهکار بلیزارد یعنی StarCraft. با وجود اینکه در استارکرافت 1 سارا عشق شخصیت اصلی بازی بود اما اون تبدیل به دشمنش شد و در استار کرافت 2 ما شاهد حضور دوباره سارا بودیم که در نهایت دوباره به انسان تبدیل شد.




11
siun3sqv1kukm9ykvhj.jpg


Jill Valentine

به نوعی محبوب ترین شخصیت زن سری RE . در کنار کریس ردفیلد در اولین RE نقش مهمی رو ایفا کرد و در RE 3 نقش اصلی را بر عهده داشت و توانست نمیسیس را از بین ببرد . و همچنین در پنجمین شماره سری رزیدنت اویل ابهامات فراوانی از سرنوشت وی روشن می شود .




12
u3w5zh19ayp31vlqdohg.jpg


Ada Wang

من چون خودم Resident Evil 4 رو بازی کردم فقط میدونم این شخصیت یکی از ارکان اصلی سری RE هست. شاید هم اشتباه میکنم. باز هم دوستان اگر اطلاعاتی ازش بهم بدن ممنون میشم.




13
2nxuoilx450onnm0xhe.gif


The Boss

یکی از شخصیتهای مشهور بازی Metal Gear Solid همین The Boss هست،
که از اسم حقیقی او اطلاعی در دسترس نیست-دختر و آخرین فرزند یکی از اعضای گروه Wiseman's Committee فیلسوف ها بود که با اعتقاد به وفاداری و میهن پرستی رشد کرده بود.پدر The Boss بعد از فروپاشی فیلسوف ها به قتل رسید. (با تشکر از S0HEIL سهیل)



14
b9o0f61lru4m8623sjt.jpg


Lightning

یکی از شخصیتهای اصلی بازی Final Fantasy XIII که فکر کنم اولین حضورش در این سری بازیها باشه.
شخصیت اصلی شماره 13 از سری جاودان فاینال فانتزی . وی به دنبال پیدا کردن و نجات خواهرش در کنار گروهی که متشکل از اسنو ، سز ، هوپ و سایرین بود بر ضده بارتندلوس جنگید .




15
p2f97s6usxsgnxv4g2b.jpg


Elena Fisher

شخصیت اصلی زن بازی فوق محبوب Uncharted




16
kjl5ca9b501ex1o6nqdf.jpg


Lady

یکی از شخصیتهای اصلی و محبوب سری Devil May Cry که بسیار طرفدار هم داره، بخصوص با اون چشمهای دو رنگ سبز و قرمزش.
دختر دستیار اصلی ورجیل یعنی آرکام . به دنبال کشتن پدرش به دلیل قتل مادر وی . در DMC 3 نقش فوق العاده مهم و جذابی رو داشت که در انبوهی از لحظات به دانته کمکه شایانی کرد اما در DMC 4 در یک یا 2 دمو بیشتر حضور نداشت .




17
w3d2dunm2e4626o4gdz.jpg


Aerith

شخصیت محبوب و پاکدامن بازی Final Fantasy
دختره زیبا و دوست داشتنی که در سری FFVII درخشید . وی ابتدا در Crisis Core تقریبا معشوقه ی زک فیر بود . و در سری FFVII با کلود ارتباط عاطفی قوی برقرار می کند . اما توسط سفیروث کشته می شود.




18
frypdnrlncdkwo4b669.jpg


Nina Williams

شغل Assassin . خواهر Anna Williams . شبیه سازی شده و یا به نوعی کلون توسط میشیما زایباتسو . بسیار جدی . در قسمت اول بازی تکن برای هیهاچی جهت کشتن کازویا کار میکرد . در قسمت دوم برای کازویا و الی آخر که در تکن 6 هم به گروه Tekken Force زیر نظر جین پیوست . دشمنی بسیار شدیدی با خواهرش یعنی آنا داره و Rivalـه هم به حساب میان .
یکی از محبوب ترین شخصیتهای زن بازیهای مبارزه ای.
(با تشکر از Trunks (شهاب))




19
so8zzucht1oqfts8yp.jpg


Madison Paige

یکی از شخصیتهای اصلی بازی Heavy Rain که باز هم هیچ اطلاعاتی ازش ندارم. اگه دارین بگین تا اینجا قرار بدم. خبرنگار جسور و زرنگی که در کنار کسانی همچون ایتن مارس برای دستگیری و حل معمای قاتل اوریگامی تلاش کردند . وی یکی از ارکان اصلی بازی جذاب Heavy rain به حساب می آید .




20
16rw41jilxxxhdkjy0n.jpg


Violet

عده ای با حضور این شخصیت تو لیست ناراضی بودن اما به هر حال شخصیت ویولت 4 تا رای آورده بود و اومد تو نظر سنجی. ویولت شخصیت اصلی بازی Velvet Assassin هست که یک قاتل بیرحم و البته بی سر و صدا بود. همچنین ویولت به مورفین اعتیاد داشت.
 
آخرین ویرایش:

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
میگم که چیزه :D . رای های چندگانه میذاشتی بهتر نبود ؟ خیلی آخه ستمه :D .
ولی یه چیزی وحید جون :D .
همجنین ویولت به مورفین اعتیاد داشت.
اونی که من گفتم مورفین میزنه یه قضیه ای دیگه توی بازی داشت :D . بنده خدا هر عیبی داشت معتاد نبود :D .
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
یه نکته دیگه . تا دیر نشده اگر ممکنه کاری کنید که بشه دید کی به کی رای داده . عمومی بشه نظرسنجی . حیفه :( .
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
442px-Mgs3-the-boss.jpg

The Boss
1922-1964
The Boss که از اسم حقیقی او اطلاعی دردسترس نیست-دختر و آخرین فرزند یکی از اعضای گروه wiseman's committee فیلسوف ها بود که با اعتقاد به وفاداری و میهن پرستی رشد کرده بود.پدر The boss بعد از فروپاشی فیلسوف ها به قتل رسید.
در جنگ جهانی دوم The Boss نقش به سزایی در پیروزی متفقین داشت و پسرش اسلات را هم در زیر آتش دشمن در نرماندی به دنیا اورد ولی میهن پرستان پسرش را بلافاصله بعد از تولد از او گرفتند،در نتیجه اسلات هیچ وقت نفهمید که The Boss و Sorrow پدر و مادر او هستند.(البته The Boss از این موضوع اطلاع داشت)
سپس در سال 1951 The Boss به تربیت شاگردی به نام Jack (بیگ باس) پرداخت و به او CQC را آموزش داد و همیشه به چشم پسر خود به او نگاه می کرد و آن دو سال ها در ماموریت های مختلف در کنار هم بودند ولی در سال 1959 راهشان از یکدیگر جدا شد.
The Boss از هیچ خدمتی برای وطنش آمریکا فروگذار نکرد و در این راه خودش را در آزمایش اتمی صحرای نوادا آلوده به رادیو اکتیو کرد،شجاعانه در ماموریتی سری-بعنوان اولین انسان در فضا-با سفینه به خارج از جو زمین رفت،Sorrow را با دستان خودش کشت (البته بخاطر اینکه او را تهدید کرده بودند اگر این کار را نکند پسرش را خواهد کشت) و سرانجام در خلیج خوک های کوبا-در عملیاتی که سیا ترتیب داده بود-علیه کمونیست ها جنگید ولی کشورش در کوبا به او خیانت کرد (بدلیل سیاست های کندی) و او را در مقابل کمونیست ها تنها گذاشت.
پس از این به دنبال بحران تسلیحات موشکی کوبا و سپس صرف نظر کردن شوروی از تسلیحات موشکی خود در کوبا به خاطر پس گرفتن دانشمند سازنده سلاح های هسته ای به نام نیکلای سوخولف ، The Boss به همراه گروه کبری خود از طرف میهن پرستان مامور شد تا در یک ماموریت فوق سری به نزد کلنل ولگین برود و میراث فیلسوف ها را به دست بیاورد.به این منظور The Boss با گروه کبری خود نزد ولگین رفت و با اهدای یک راکت لانچر هسته ای M-388 پناهندگی USSR گرفت.در این زمان Naked Snake هم که برای فراری دادن سوخولف به شوروی فرستاده شد با The Boss برخورد کرد و این بار آن دو رودروی هم قرار گرفتند و The Boss به سادگی Naked Snake را شکست داد ولی او را نکشت و فقط او را از بالای پل به داخل رودخانه انداخت.
بعد از از این ماجرا ولگین در یک اقدام کاملا غیر منتظره و دیوانه وار با راکت لانچر اهدایی The Boss به یکی از مراکز تحقیقاتی شوروی شلیک کرد و خشم کاخ کرملین و خرشچف را برانگیخت و دولت شوروی آمریکا را در این قضیه مقصر دانست و برای اجتناب از جنگ میان دو کشور در این میان نیاز به یک قربانی بود تا همه ی تقصیر ها گردن او خالی شود.و به این منظور The Boss انتخاب شد چون همه او را پس از پناهنده شدنش به شوروی یک وطن فروش می دانستند.
The Boss در اینجا مامور شد تا ماموریت خود را به پایان برساند و توسط شاگردش Naked Snake کشته شود.او همچنین از ایوا و اسلات قول گرفت که اسنیک را نکشند و به کشتن شدن او نیز کمک نکنند.
او با وفاداری به کشورش خائن تلقی شد و با ایمان به میهن پرستی خود را قربانی کرد.
Naked Snake بعد از کشتن The Boss تبدیل به قهرمان شد و لقب Big Boss را کسب کرد ولی چون از واقعیت اطلاع پیدا کرده بود از کشورش دلسرد شد و حس میهن پرستی اش را از دست داد و مایل نبود که او را Big Boss بنامند.
مهم ترین شعار The Boss وفاداری تا انتها بود؛وی می گفت:
Prove your loyalty not to your country,not to justice but to yourself.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Mr-Game and amirf

Molana

کاربر سایت
Nov 21, 2009
1,975
نام
آکام سیستم ویانا
کسانی که سری رزیدنت اویل بخصوص نسخه 3 را بازی کرده باشن می دونن جیل والنتاین یعنی چی !!!
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
تصمیم گرفتم نظر سنجی از اول برگزار بشه تا عمومی بشه. به مدیر انجمن گفتم Dinasour گفتم تا این کتر رو بکنه. دوستان فعلا رای ندید تا وقتی عمومی شد اونوقت دوباره رای بدین. بصورت پیام هم بهتون اطلاع میدم.
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,108
نام
حسین
راستش من هم میخواستم به ناریکو رای بدم و هم به جیل ولنتاین.برای همین به نینا رای دادم.:dاگر نظر سنجی 2 انتخابی بود خیلی بهتر بود.چون علاوه بر ناریکو و جیل-ada هم شخصیت خوبی بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر