مبلغ پرداختی سونی برای خرید Insomniac Games مشخص شد : 229 میلیون دلار

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
مفت بری کرد، البته ارزش استودیو ها بیشتر به خاطر IP هاشونه، که خب اکثر IP هایی که اینسومنیاک روش کار می‌کرد مال خود سونی بود.

اما این دقت کن که EA برای استدیو respawn مبلغ $455 میلیون دلار پرداخت کرده بود با وجود اینکه respawn اصلا در حد دو اندازه های این مبلغ هم نبود موقع خریداری شدن Ip که نداشت داشت یه Titan fall میساخت که اونم مشخص نبود چی از آب در بیاد موقع خرید که EA یه همچین مبلغ سنگینی براشون پرداخت کرده بود.

در مقایسه با respawn سونی مفت بری که هیچی سونی کلا مفت خوری کرده فقط میخوام بدونم سونی پیشنهاد قبلی که به این بد بخت ها داده بوده چقدر بوده که الان با این مبلغ راضی شدن اون قبلی راضی نمیشدن.

یک چیز جالب دیگه اینکه 63 میلیون دلارش برای دارایی های استدیو هستش یعنی مبلغی اصلی که برای استعداد های داخل شرکت داده در حدود 166 میلیون بوده.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
اما این دقت کن که EA برای استدیو respawn مبلغ $455 میلیون دلار پرداخت کرده بود با وجود اینکه respawn اصلا در حد دو اندازه های این مبلغ هم نبود موقع خریداری شدن Ip که نداشت داشت یه Titan fall میساخت که اونم مشخص نبود چی از آب در بیاد موقع خرید که EA یه همچین مبلغ سنگینی براشون پرداخت کرده بود.

در مقایسه با respawn سونی مفت بری که هیچی سونی کلا مفت خوری کرده فقط میخوام بدونم سونی پیشنهاد قبلی که به این بد بخت ها داده بوده چقدر بوده که الان با این مبلغ راضی شدن اون قبلی راضی نمیشدن.

یک چیز جالب دیگه اینکه 63 میلیون دلارش برای دارایی های استدیو هستش یعنی مبلغی اصلی که برای استعداد های داخل شرکت داده در حدود 166 میلیون بوده.
EA موقعی Respawn رو خرید که هر دو شماره تایتانفال عرضه شده بودن.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
EA موقعی Respawn رو خرید که هر دو شماره تایتانفال عرضه شده بودن.

درسته زمان اعلام برای بعد شماره دوم بود اما 100% از قبل در حال مذاکره بودن اینجوری نیست که الان بگن بخریم مبلغ بگن اون یکی بگه تا فردا خبرش بده معمولا حدود 1 سال اینجور شرکت ها مذاکره میکنن و پشینهاد سبک سنگین میکنن بعدش قراداد میبندن مشخصا همین Insomniac قبل از عرضه spider man در حال مذاکره بودن چون شان لیدن هم گفت که یکی از کار های من بوده که کلی مذاکره صورت گرفته و زمان برده فاصله دو تا بازی هم 2 سال بوده مشخصا EA بعد Titan fall 1 به فکر خرید Respawn افتاده.
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
676
خیلی کمه خداییش :Dاندازه یه بازی برخی شرکتها و استدیوها هم هزینه نداشته.ارزشش خیلی خیلی بیشتر از این حرفهاست.سود اخرین بازی همین استدیو(اسپایدرمن)برای سونی چندین برابر اینه.من فکر میکردم خیلی هزینه بیشتری براش کرده به حدی که برای خرید استدیوهای دیگه سنجیده تر و با دقت بیشتر و اقتصادی تر عمل کنه.وس دستش بزای خرید استدیوهای دیگه که صحبتش بود باز هست
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
اما این دقت کن که EA برای استدیو respawn مبلغ $455 میلیون دلار پرداخت کرده بود با وجود اینکه respawn اصلا در حد دو اندازه های این مبلغ هم نبود موقع خریداری شدن Ip که نداشت داشت یه Titan fall میساخت که اونم مشخص نبود چی از آب در بیاد موقع خرید که EA یه همچین مبلغ سنگینی براشون پرداخت کرده بود.

در مقایسه با respawn سونی مفت بری که هیچی سونی کلا مفت خوری کرده فقط میخوام بدونم سونی پیشنهاد قبلی که به این بد بخت ها داده بوده چقدر بوده که الان با این مبلغ راضی شدن اون قبلی راضی نمیشدن.

یک چیز جالب دیگه اینکه 63 میلیون دلارش برای دارایی های استدیو هستش یعنی مبلغی اصلی که برای استعداد های داخل شرکت داده در حدود 166 میلیون بوده.
Respawn Entertainment has $5M in estimated revenue annually. Respawn Entertainment competes with Naughty Dog , Infinity Ward , and Activision Blizzard
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
Respawn Entertainment has $5M in estimated revenue annually. Respawn Entertainment competes with Naughty Dog , Infinity Ward , and Activision Blizzard
خوبی برادر این برای الان که بازی Apex عرضه کرده وگرنه زمانی که استدیو خریداری شد از این خبر ها نبود .
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
خوبی برادر این برای الان که بازی Apex عرضه کرده وگرنه زمانی که استدیو خریداری شد از این خبر ها نبود .
يعني يه بازي f2p ارزش يه كمپاني رو مثلا از ٥٠٠ ميليون دلار مياره رو ٥ ميليارد.

درامد سالانه اينسومنياك بين ٥٠ تا ١٠٠ ميليون دلار بوده از سال ٢٠١٠.

اينو گذاشتم تا فله اي دو تا كمپاني كه قد و قواره شون خيلي با هم فرق داره رو مقايسه مالي الكي نكني.

ديدم خيلي الكي جو ميدي ...
 
  • Like
Reactions: g4mer

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
مقایسه این دو تا شرکت قیاس اشتباهی هست.
صرف نظر از میزان درآمد فیلد کاری هر دو استودیو متفاوته.ریسپاون یه شرکت اکشن ساز مالتی پلتفرمه که بازار هدفش جماعت آنلاین باز هست البته تو آثارشون استثنا هم هست مثل همین جنگ های ستاره ای آخر یا مدال آو آنر بعدی که در دست ساخته.
اینسومنیاک از نظر تنوع و تعدد بازی در سطح بالاتریه و کلا هدفش گیمرهای آفلاین بازه گرچه VR ساز خوبی هم هستن.
من عاشق اینسومنیاک و آثارشون هستم و خبر خرید این شرکت بهترین خبر نسل برای من بود ولی ریسپاون رو هم خیلی دوست دارم تایتان فال به نظرم بهترین بازی اکشنی بود که این نسل عرضه شد.(اپکس رو بازی نکردم)
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
کسی دوتا استدیو مقایسه نکرده مقایسه سر مبلغ خرید استدیو ها زمانی هستش که تعداد نیروی کاری و عنوان های که کار کردن هستش زمان خریداری شدن نه ارزش استدیو الان .

مشخصا سونی این وسط مفت خری کرده و EA هم مبلغ بالای برای Respawn پرداخت کرده زمان خریدن این دوتا استدیو مقایسه ای بین خوب بودن یا .... این دوتا استدیو وجود نداره.

Insomniac هم عنوان شوتر ساخته احتمالا Resistance تجربه نکردین که چه عنوان موفقی بوده نسل قبل فقط به خاطر اینکه داستان تمام شده دیگه بازی ادامه داده نشده.


يعني يه بازي f2p ارزش يه كمپاني رو مثلا از ٥٠٠ ميليون دلار مياره رو ٥ ميليارد.

درامد سالانه اينسومنياك بين ٥٠ تا ١٠٠ ميليون دلار بوده از سال ٢٠١٠.

اينو گذاشتم تا فله اي دو تا كمپاني كه قد و قواره شون خيلي با هم فرق داره رو مقايسه مالي الكي نكني.

ديدم خيلي الكي جو ميدي ...

100% استدیوی که بازی مولتی پلیر محور با حدود 50 میلیون یوزر داره ارزشش انقدر هستش ربطی به F2p نداره بیشتر دامد استدیو از فروش اسکین و سیزن Pass هستش .

چرا اخه بحث الکی میکنی استدیو موقع خریده شدن ارزشش اینقدر نبوده استدیوی که یک ip داشته تازه تعداد نیروی کاریش هم زمان خریداری شدن 80 نفر بوده ارزشش انقدر نبوده تازه شما داری ارزش الانش با ارزش زمان خریداری شدنش مقایسه میکنی . :|

جالبه قد قواره استدیو ها رو شما تشخص میدی یا مشخص میکنی ؟ قد قواره استدیو ها بر اساس تعداد نیرو و IP های که دارن و دارایی های استدیو و گذشته استدیو که روی چه عنوان های کار کردن مشخص میشه شما وقتی از چیزی اطلاع نداری بهتر نیست اول اطلاعاتت در مورد اون زمینه زیاد کنی بعد نظر بدی ؟ بهتره وقتی داری مقایسه میکنی درامد زمان خریداری شدنش با هم مقایسه بفرمایید نه درامد زمانی که یه بازی موفق F2P بعدش عرضه کرده و 50 میلیون کاربر داره و بازی موفق SW عرضه کرده . :|
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر