مایکروسافت: بازی Halo Infinite هنوز یک پروژه در حال ساخت است

EAST2WEST

کاربر سایت
به گفته‌ی آرِن گرینبرک مدیر کلی بازریابی شرکت مایکروسافت تریلری که دیروز از بازی Halo Infinite در رویداد اینترنتی   Xbox Games Showcase  پخش شد نسخه نهایی این بازی نیست و این عنوان هنوز یک پروژه‌ی در حال ساخت است.  آرن گرینبرگ در مصاحبه‌ای که با سایت Inside Gaming انجام داد و دلیل پایین بودن جلوه‌های گرافیکی بازی را که موجب نارضایتی بخشی از طرفداران بازی شد  اینطور بیان کرد:

ما در اواسط بیماری جهانگیر هستیم، و فعلاً در ماه جولای به سر می‌بریم تا تعطیلات زمان زیاد باقی مانده و کاری که شما شاهد آن هستید یک بازی در حال ساخت است. احتمالاً شما استریم این بازی را با وضوح 1080p تماشا کرده‌اید و ما یک استریم دلخواه با وضوح 4K60 از این بازی ارائه داده‌ایم، پس جواب من این است، برگردید و بازی را با وضوح 4K60 تماشا کنید. ما این کار را آگاهانه انجام داد‌ه‌ایم. نشان دادن قدرت کامل و عمق گرافیک کنسول ایکس‌باکس سری ایکس در طول...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:
فکر کنم پشت کامپیوترت نشستی داری میگی دارم اذیتشون می کنم قاه قاه میخندیا شیطون :D

ببین اصلا من در مورد گرافیک بازی صحبت نکردم. اون یه بحث دیگس. علی گفت من نمیدونم چرا اینا که کل نسل رو وان بازی ندادن یهویی یادشون افتاده که منم جواب دادم بخاطر گیم پسه. وقتی یه بازی رو برای گیم پس میدی نمیشه به بعضیا بدی به بعضیا ندی همه دارن ماهانه یه مقدار پول میدن. حالا این گرافیک بازی خوبه. بده. باورنکردنیه. سی پی یو جگوار ضعیفه. 2080 از وگا 56 قویتره و صد تا چیز دیگه به حرف من ربطی نداره

در ضمن بزرگوارم خودتی:D
البته همین الانش شده این قضیه. همونطور که بعضی بازیا رو X1 هست رو PC نیست و منی که مثلا کنسول ندارم دسترسی ندارم به اون بازیا...
 
  • Like
Reactions: arash1996
البته همین الانش شده این قضیه. همونطور که بعضی بازیا رو X1 هست رو PC نیست و منی که مثلا کنسول ندارم دسترسی ندارم به اون بازیا...
قضیه PC یه مقدار پیچیدست اولویت گیم پس نبوده سر همینم الان که به گیم پس اضافه شده طول میکشه تا همه بازیا رو بتونن روش بیارن ولی به تدریج این اتفاق میفته بعلاوه مطمئنا بازی سازای تردپارتی یه مقدار مقاومتشون و اون مبلغ قراردادی که می خوان ببندن متفاوت هست ولی خوب از یکی دو سال پیش به اینور مایکرو بازیا رو همون روز اول رو پی سی هم میاره و در آینده این مشکل هم حل میشه
 
  • Like
Reactions: arnino
نمایش هل بلید در موتور بوده تحت ue 5. اینکه دوستان میگن بخاطر گرافیک بالا باید همه چیز رو حذف کرد من موافق نیستم.
سیاست مایکروسافت اینه که چون پلتفرم هاش چند تاست بیاد تا حد ممکن مخاطب جذب کنه و این مخاطب ها مهم نیست روی چه دستگاهی بازی کنن چه کنسول قدیم چه جدید چه پی سی چون در نهایت همش به سود مایکروسافت است برای همین خیلی روی مدل و الگوی سنتی نسل و ارتقا و کنسول تاکید ندارند چون چند پلتفرم در اختیارشون است. اینه که خدماتی چون گیم پس براشون حیاتی است چون چندین پلتفرم باهم استفاده میشن این مهم تره برای مایکروسافت تا اون الگوی سنتی خوب نسل امد خداحافظ نسل قبل حالا بریم رو به جلو. وجود بک وارد کامپیتبل کلیدی بود برای من روی پلتفرم ایکس باکس چون میتونستم ارشیوی از بهترین های سالهای پیش رو ارتقا یافته بازی کنم.
بحث گرافیک هم مطمنا ما بازی خواهیم دید که گرافیک شون کله ادم رو منفجر کنه. پلی استیشن و سونی اصلا سیستمشون فرق داره و کلا مخالف اجرای بازی های 5 روی 4 هستند ولی اگر اینجور بود و بازی 5 روی پلی 4 اجرا میشد قطعا ما شاهد دانگرید گرافیک بودیم.
 
آخرین ویرایش:
هل بلید احتیاجی به 60 فریم نداره 4کا 30 کاملا براش کافی است زمانی شما گرافیک رو قربانی میکنی برای فریم که ارزشش رو داشته باشه بله ریسینگ بله برای شوتر فوق سریع بله برای بازی ورزشی بله وگرنه هل بلید مثل گاد اف وار یا اسسن ها یا خیلی از شوم شخص های اکشن دیگه میتونه 30 اجرا بشه براحتی. خیلی جاها هم میشه فریم ریت رو قربانی گرافیک زیبا کرد.
 
انوقوت چیزی که از هل بلید نشون دادن بغیر از این انجین بود دوست عزیز؟
گیریم ماکرو دروغ میگه
Nt هم دروغ گو!
وقتی خود Epic میاد میگه نمایش کاملا با انجین ریل تایم انجام شده شما میفرمایید in engine بیاد؟؟؟! :D
دیگه ماکرو باید دست بذاره رو قران تا یه مساله ساده رو بپذیرید؟
View attachment 157167
اینم in engine
View attachment 157168
اینم این انجین
اببته بقول بزرگی که فراستی گونه موشکافی کردن که انقدر سری اکس ضغیفه که یه مدل پرجزییات رو میخاد نمایش بده بک کراند رو مجبوره depth of field بده:))
خوب مگ من چیز دیگه ای گفتم؟ گفتم نمایش in engineش زیبا بوده همونطور که این انجین هیلو زیبا بود...بقیشم میسپریم به خدا..البته هل بلید قطعا گرافیک زیبایی خواهد داشت و به ضعیفی هیلو نخواهد بود(تو قسمت اولم سازنده هاش نشون دادن چقد توانان) اما این که مث این دمو باشه نتیجه نهایی؟ چشمم آب نمیخوره..
 
دلیلش گیم پسه علی.

احسان من فکر میکنم به گیم پلس ارتباط چندانی نداشته باشه. یعنی مایکروسافت بخاطر همین گیم پس که گفتی مجبوره خیلی بیشتر از سونی نسل قبلش رو ساپورت کنه، اونم بخاطر Installed Base فعلی، وگرنه خود کنسول فروختن براش معنی نداره و ترجیح میده هرکی از این به بعد میخواد کنسول بخره بیاد XSX بخره، و در نتیجه کاملا با تحلیل تو موافقم که به این صورت گیم پس باعث میشه مایکرو همچنان برای X1 (بخوانید یوزرهای فعلی گیم پس) محتوا جدید تولید کنه، این به نظر واضحه، اما در مورد H:I به نظر من قضیه اتفاقا برعکسه، یعنی اشتباه مایکروسافت عرضه H:I برای X1 نیست، بلکه منتشر کردنش برای XSX ـه!

به وضوح H:I از هیچ کدوم از فیچرهای نسل بعدی XSX استفاده نمیکنه و اساسا نتنها بنچمارک گرافیکی این هیولا نیست، بلکه اصلا نسل بعدی هم محسوب نمیشه، در این حد که RT هم از ابتدا تو بازی وجود نداره و قراره بعدا با یه پچ بهش اضافه بشه، چیزی که این همه XSX به داشتنش میباله، و اگه اشتباه نکنم به صورت نیتیو هم 4K نیست و آپ اسکیل میشه. و این یه معنا داره، اونم اینه که H:I اساسا برای X1 بوده و مایکروسافت تصمیم گرفته برای XSX هم منتشرش کنه تا یه بازی انحصاری خیلی بزرگ تو لانچ کنسول داشته باشه. شاید اینا فکر میکردن استقبال فن بیس هیلو پوش خیلی خوبی برای فروش کنسول در همون ابتدای کار هست و استقبال فن بیس هیلو از بازی تو لانچ کنسول، به اینکه ویژوال ضعیفی داشته باشه و بوی نسل بعد نده میچربه.

به نظر من ماجرا خیلی ساده تر از این حرف هاست، مایکروسافت دنبال ساخت انحصاری های بزرگ و با کیفیت برای XSX هست و یه سری هم استدیو خفن خریده، همشون هم دارن برای نسل بعد بازی میسازن و اتفاقا همه بازی هاشونم فقط برای XSX میاد و از اساس با تکنولوژی های جدید ساخته میشه. اما اینکار زمان بره و چون مایکرو یه مقدار دیر به فکر افتاده، تا استدیوهای جدید بیان به خودشون بجنبن و بخوان انجین هاشون رو آماده کنن و یه چیزی در بیارن همون میره برای 2022 به بعد و در نتیجه XSX تو دو سال اولش نمیتونه انحصاری فرست پارتی بزرگ داشته باشه و کل محتوای انصاریش خلاصه میشه تو همین لانچ اکسکلوسیوها. در نتیجه در یک تصمیم هوشمندانه/احمقانه H:I رو بین نسلی کردن تا XSX یه چیزی موقع لانچ داشته باشه. هوشمندانه از این جهت که هیلو به هر حال سری بزرگی هست و اگه گیم خوبی باشه فن بیسش رو مجاب میکنه بیان برای تجربه بهتر XSX بخرن و احمقانه از این جهت که ویژوال بازی نمیتونه نسل بعدی باشه و همونطور که شاهد هستیم فحش میخورن و قدرت XSX میره زیر سوال. ضمن اینکه مسلما مایکرو تو این دو سال خیلی روی گیم پس مانور میده و برای آوردن بازی های بزرگ روی این سرویس هزینه های زیادی میکنه تا در نبود انحصاری خفن، گیمرهارو ترقیب به گرفتن XSX بکنه.استراتژی بدی هم نیست و کلا گور بابای انحصاری، اینکه این همه بازی رو با یه رقم کم بتونی بری واقعا مقرون به صرفه و وسوسه انگیزه.

من فکر میکنم ماجرا اینی هست که گفتم و منهای مشکلات پروداکشنی که داشته، دلیل گرافیک فوق مزخرفش اینه که اساسا برای این نسله و بعدا قرار شده برای XSX هم بیاد، نه اینکه برای XSX بوده و مایکرو میخواد بخاطر گیم پس یا چیز دیگه برای X1 هم منتشرش کنه.
 
احسان من فکر میکنم به گیم پلس ارتباط چندانی نداشته باشه. یعنی مایکروسافت بخاطر همین گیم پس که گفتی مجبوره خیلی بیشتر از سونی نسل قبلش رو ساپورت کنه، اونم بخاطر Installed Base فعلی، وگرنه خود کنسول فروختن براش معنی نداره و ترجیح میده هرکی از این به بعد میخواد کنسول بخره بیاد XSX بخره، و در نتیجه کاملا با تحلیل تو موافقم که به این صورت گیم پس باعث میشه مایکرو همچنان برای X1 (بخوانید یوزرهای فعلی گیم پس) محتوا جدید تولید کنه، این به نظر واضحه، اما در مورد H:I به نظر من قضیه اتفاقا برعکسه، یعنی اشتباه مایکروسافت عرضه H:I برای X1 نیست، بلکه منتشر کردنش برای XSX ـه!

به وضوح H:I از هیچ کدوم از فیچرهای نسل بعدی XSX استفاده نمیکنه و اساسا نتنها بنچمارک گرافیکی این هیولا نیست، بلکه اصلا نسل بعدی هم محسوب نمیشه، در این حد که RT هم از ابتدا تو بازی وجود نداره و قراره بعدا با یه پچ بهش اضافه بشه، چیزی که این همه XSX به داشتنش میباله، و اگه اشتباه نکنم به صورت نیتیو هم 4K نیست و آپ اسکیل میشه. و این یه معنا داره، اونم اینه که H:I اساسا برای X1 بوده و مایکروسافت تصمیم گرفته برای XSX هم منتشرش کنه تا یه بازی انحصاری خیلی بزرگ تو لانچ کنسول داشته باشه. شاید اینا فکر میکردن استقبال فن بیس هیلو پوش خیلی خوبی برای فروش کنسول در همون ابتدای کار هست و استقبال فن بیس هیلو از بازی تو لانچ کنسول، به اینکه ویژوال ضعیفی داشته باشه و بوی نسل بعد نده میچربه.

به نظر من ماجرا خیلی ساده تر از این حرف هاست، مایکروسافت دنبال ساخت انحصاری های بزرگ و با کیفیت برای XSX هست و یه سری هم استدیو خفن خریده، همشون هم دارن برای نسل بعد بازی میسازن و اتفاقا همه بازی هاشونم فقط برای XSX میاد و از اساس با تکنولوژی های جدید ساخته میشه. اما اینکار زمان بره و چون مایکرو یه مقدار دیر به فکر افتاده، تا استدیوهای جدید بیان به خودشون بجنبن و بخوان انجین هاشون رو آماده کنن و یه چیزی در بیارن همون میره برای 2022 به بعد و در نتیجه XSX تو دو سال اولش نمیتونه انحصاری فرست پارتی بزرگ داشته باشه و کل محتوای انصاریش خلاصه میشه تو همین لانچ اکسکلوسیوها. در نتیجه در یک تصمیم هوشمندانه/احمقانه H:I رو بین نسلی کردن تا XSX یه چیزی موقع لانچ داشته باشه. هوشمندانه از این جهت که هیلو به هر حال سری بزرگی هست و اگه گیم خوبی باشه فن بیسش رو مجاب میکنه بیان برای تجربه بهتر XSX بخرن و احمقانه از این جهت که ویژوال بازی نمیتونه نسل بعدی باشه و همونطور که شاهد هستیم فحش میخورن و قدرت XSX میره زیر سوال. ضمن اینکه مسلما مایکرو تو این دو سال خیلی روی گیم پس مانور میده و برای آوردن بازی های بزرگ روی این سرویس هزینه های زیادی میکنه تا در نبود انحصاری خفن، گیمرهارو ترقیب به گرفتن XSX بکنه.استراتژی بدی هم نیست و کلا گور بابای انحصاری، اینکه این همه بازی رو با یه رقم کم بتونی بری واقعا مقرون به صرفه و وسوسه انگیزه.

من فکر میکنم ماجرا اینی هست که گفتم و منهای مشکلات پروداکشنی که داشته، دلیل گرافیک فوق مزخرفش اینه که اساسا برای این نسله و بعدا قرار شده برای XSX هم بیاد، نه اینکه برای XSX بوده و مایکرو میخواد بخاطر گیم پس یا چیز دیگه برای X1 هم منتشرش کنه.

به شخصه با حرف شما کاملا موافقم. به دلیل خرید استودیوها تو همین یکی دو سال گذشته بازیهای اصلی سری اکس تا اواخر 2021 یا اوایل 2022 اماده نمیشن و زمان میبره تا بازیهای انحصاری سری اکس اماده بشن . مایکرو هم مجبوره برای ترغیب گیمرا به خرید سری اکس تو این تقریبا دوسال چند عنوان مولتی پلتفرم خوب و درنام رو با استفاده از گیم پس و برای لانچ هم حداقل یک عنوان انحصاری برای سری اکس مهیا کنه و چه بازی ای پر طرفدار تر از halo. عنوانی که به نظرم از اول هدفش برای کنسولهای همین نسل بوده نه نسل بعد . به نظر من مایکرو هم داره با برنامه کارش رو پیش میبره . فقط بهتر بود این خرید استودیوها رو یک سال زودتر انجام میداد تا دستش برای لانچ و سالهای اول شروع نسل بازتر بود. اگه اینجور میبود مسلما هم تو کنفرانس چندشب پیش بهتر عمل میکرد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: dark souls
مشکل هیلو فقط و فقط اون انجین اسلیپ اسپیس هست
چطور میشه بتلفیلد V که 2 سال پیش امده 60 فریم هم هست محیط های وسیعی هم داره داره اون گرافیک هیولا و اون فیزیک عالی رو تحویل میده تازه روی ONE معمولی
اینجا مشکل فقط و فقط انجین مزخرف جدید 343 هست که مشخصه بهینه نیست
وگرنه 343 توی گرافیک قبلا خودش رو ثابت کرده
 
اگر حرف دوستان درست باشه بازم مایکرسافت حماقت کرده

میتونست بازی رو فقط برای نسل هشت عرضه کنه و بعد از چند ماهی که نسل نهم اومد بیام به اسم چی چی ادیشن و با یک پچ گرافیکی 4k واسه نسل نهم هم بده


اونوقت بازی نسل هشتمی حساب میشد و هیچ کس هم به گرافیکش گیر نمیداد...مایکرو هم سرش رو بالا میگرفت و با منت به فناش میگفت که بازی رو به خاطر درخواست های شما واسه نسل نه هم بیرون دادیم :D

کاری که راک استار با gta v کرد...الان با این که گرافیک gta v نسبت به red dead 2 خیلی پایینتره ولی چون مال نسل هفته هیچکس کاریش نداره و کلی هم لذتش رو میبرن
 
احسان من فکر میکنم به گیم پلس ارتباط چندانی نداشته باشه. یعنی مایکروسافت بخاطر همین گیم پس که گفتی مجبوره خیلی بیشتر از سونی نسل قبلش رو ساپورت کنه، اونم بخاطر Installed Base فعلی، وگرنه خود کنسول فروختن براش معنی نداره و ترجیح میده هرکی از این به بعد میخواد کنسول بخره بیاد XSX بخره، و در نتیجه کاملا با تحلیل تو موافقم که به این صورت گیم پس باعث میشه مایکرو همچنان برای X1 (بخوانید یوزرهای فعلی گیم پس) محتوا جدید تولید کنه، این به نظر واضحه، اما در مورد H:I به نظر من قضیه اتفاقا برعکسه، یعنی اشتباه مایکروسافت عرضه H:I برای X1 نیست، بلکه منتشر کردنش برای XSX ـه!

به وضوح H:I از هیچ کدوم از فیچرهای نسل بعدی XSX استفاده نمیکنه و اساسا نتنها بنچمارک گرافیکی این هیولا نیست، بلکه اصلا نسل بعدی هم محسوب نمیشه، در این حد که RT هم از ابتدا تو بازی وجود نداره و قراره بعدا با یه پچ بهش اضافه بشه، چیزی که این همه XSX به داشتنش میباله، و اگه اشتباه نکنم به صورت نیتیو هم 4K نیست و آپ اسکیل میشه. و این یه معنا داره، اونم اینه که H:I اساسا برای X1 بوده و مایکروسافت تصمیم گرفته برای XSX هم منتشرش کنه تا یه بازی انحصاری خیلی بزرگ تو لانچ کنسول داشته باشه. شاید اینا فکر میکردن استقبال فن بیس هیلو پوش خیلی خوبی برای فروش کنسول در همون ابتدای کار هست و استقبال فن بیس هیلو از بازی تو لانچ کنسول، به اینکه ویژوال ضعیفی داشته باشه و بوی نسل بعد نده میچربه.

به نظر من ماجرا خیلی ساده تر از این حرف هاست، مایکروسافت دنبال ساخت انحصاری های بزرگ و با کیفیت برای XSX هست و یه سری هم استدیو خفن خریده، همشون هم دارن برای نسل بعد بازی میسازن و اتفاقا همه بازی هاشونم فقط برای XSX میاد و از اساس با تکنولوژی های جدید ساخته میشه. اما اینکار زمان بره و چون مایکرو یه مقدار دیر به فکر افتاده، تا استدیوهای جدید بیان به خودشون بجنبن و بخوان انجین هاشون رو آماده کنن و یه چیزی در بیارن همون میره برای 2022 به بعد و در نتیجه XSX تو دو سال اولش نمیتونه انحصاری فرست پارتی بزرگ داشته باشه و کل محتوای انصاریش خلاصه میشه تو همین لانچ اکسکلوسیوها. در نتیجه در یک تصمیم هوشمندانه/احمقانه H:I رو بین نسلی کردن تا XSX یه چیزی موقع لانچ داشته باشه. هوشمندانه از این جهت که هیلو به هر حال سری بزرگی هست و اگه گیم خوبی باشه فن بیسش رو مجاب میکنه بیان برای تجربه بهتر XSX بخرن و احمقانه از این جهت که ویژوال بازی نمیتونه نسل بعدی باشه و همونطور که شاهد هستیم فحش میخورن و قدرت XSX میره زیر سوال. ضمن اینکه مسلما مایکرو تو این دو سال خیلی روی گیم پس مانور میده و برای آوردن بازی های بزرگ روی این سرویس هزینه های زیادی میکنه تا در نبود انحصاری خفن، گیمرهارو ترقیب به گرفتن XSX بکنه.استراتژی بدی هم نیست و کلا گور بابای انحصاری، اینکه این همه بازی رو با یه رقم کم بتونی بری واقعا مقرون به صرفه و وسوسه انگیزه.

من فکر میکنم ماجرا اینی هست که گفتم و منهای مشکلات پروداکشنی که داشته، دلیل گرافیک فوق مزخرفش اینه که اساسا برای این نسله و بعدا قرار شده برای XSX هم بیاد، نه اینکه برای XSX بوده و مایکرو میخواد بخاطر گیم پس یا چیز دیگه برای X1 هم منتشرش کنه.
ماکان مشکل دقیقا از اونجایی شکل میگیره که بازی هیلو جدید اواخر نسل فعلی به صورت کراس جن برای نسل بعد میاد، اگه هیلو اینفنیت سال 2018 میومد مشکلی نبود چون میگفتیم یک بازی نسل فعلی هست و بعدا برای کنسول جدید با آپگرید گرافیکی میدن بیرون، حالا مشکلی که الان به وجود میاد چیه؟ وقتی 343i حرف از برنامه 10 ساله برای Halo میزنه این یعنی تمدید lifespan کنسول xbox one تا سال 2030، یعنی هیچ کمپانی نیست تا اون سال حتی به این کنسول فکر کنه و اتفاقی که میفته ای اینه که شما یک بازی halo دادی بیرون لب به لب نسل بعدی و کنسول نسل بعدتو تو محدودیت قرار میدی فقط محض یک اکوسیستمی که تو همه حالت خروجی درستی نمیده، اتفاقی که میفته 3 4 سال بعد از ریلیز زمانی که همه بازیها به صورت seamless و بدون لودینگ اسکرین در کنسول های نسل بعد در حال اجرا شدن هستن، هیلو درگیر محدودیت های اکوسیستمی و xbox one میشه و شما با یک هیلو سوخته از لحاظ بصری، محتوایی روبرو میشی، به خاطر چی؟ به خاطر اینکه ته نسل بیخیال کنسول قبلت نشدی، و به احتمال خیلی زیاد سال سوم و چهارم 343i تصمیم میگیره دیگه تمام کانتنت های جدید برای xbox one کات کنه چون غیر ممکن بازی که برنامه 10 ساله براش گرفته میشه نیاز به اورهال نداشته باشه و برای اورهال درست و به روز اکس باکس قدیمی جوابگو نیست. پس نتیجه میگیریم انتشار و وقت گذاشتن برای xbox one یک تصمیم از بیخو بن اشتباه که وقتی میگم مایکروسافت با 343i قدرت تشخیص نداره یعنی این.
 
بهترین کار این بود هیلو رو هم cg میدادن و بی خیال اون نمایشش میشدن.
الان مگه کسی راجب باقی بازی ها چیزی میگه؟ همگی هندونه در بسته هستن الا هیلو.
متوجه منظورت شدم، هیچ ایرادی نمیشه از بازیهای دیگه گرفت، یا اصلا ازشون تعریف کرد.
اما در مورد اینفینیت زمان انتشار فعلی ۶ ماه دیگست.
خب محکوم بودن نمایش از گیم پلی داشته باشن.
وگرنه وضع ازاین بدتر میشد.
 
به هر حال اتفاقی که افتاده و مشکلی وجود داره هر کاری هم بکنیم بازی مشکلاتی داره که تا وقت ریلز یکمش بر طرف میشه باقیش با اپدیت درست بشه فقط امیدوارم بازی بهترش کنن واقعا حیف گان پلی و فیزیک به این خوبی با مشکلاتی که وجود داره از نظر گرافیکی بازی تحت شعاع قرار بده .

متوجه منظورت شدم، هیچ ایرادی نمیشه از بازیهای دیگه گرفت، یا اصلا ازشون تعریف کرد.
اما در مورد اینفینیت زمان انتشار فعلی ۶ ماه دیگست.
خب محکوم بودن نمایش از گیم پلی داشته باشن.
وگرنه وضع ازاین بدتر میشد.

با ارفاق خیلی شدید میشه گفت بازی 4 ماه وقت داره که نداره تا ریلیز کنسول بازی لانچ یعنی بازی قبل از سال دیگه در بازار الان هم پایان جولای هستیم یعنی حتی جولای نمیشه حساب کرد حتی دسامبر هم نمیشه حساب کرد به خاطر اینکه اون زمانی هستش که بازی تولید و تکثیر شده و درون باندل ها و قاب های بازی قرار داده شده و شیپ شده به مناطق مختلف دنیا پس میمونه در کل 4 ماه دیگه این 6 ماه از کجا اوردی خدا میدونه.
 
متوجه منظورت شدم، هیچ ایرادی نمیشه از بازیهای دیگه گرفت، یا اصلا ازشون تعریف کرد.
اما در مورد اینفینیت زمان انتشار فعلی ۶ ماه دیگست.
خب محکوم بودن نمایش از گیم پلی داشته باشن.
وگرنه وضع ازاین بدتر میشد.
بهترین راه تاخیر بازی هست ( درسته بحث مالی وسط هست ولی حداقل به فن های سری و گیمر احترام گذاشته میشه) ... بهونشون هم جوره : مشکلات ناشی از پانادمی کرونا!
راه دیگه این بود که مثل اون Anthem لعنتی ، یه دموی فک برانداز میساختن ... که البته بعدش موقع لانچ دانگریدش سروصدا میکرد ....
 
بهترین راه تاخیر بازی هست ( درسته بحث مالی وسط هست ولی حداقل به فن های سری و گیمر احترام گذاشته میشه) ... بهونشون هم جوره : مشکلات ناشی از پانادمی کرونا!
راه دیگه این بود که مثل اون Anthem لعنتی ، یه دموی فک برانداز میساختن ... که البته بعدش موقع لانچ دانگریدش سروصدا میکرد ....
آره محتمل ترین کار همین تاخیر هست، مایکرو زمان داره که یک تصمیم درست بگیره و تو این موقعیتِ الان شتاب زده نباشه.
حداقل کاری که میتون بکنن این هست که یک تک دمویی چیزی آماده کنن تو این چندماهه، که بگن نسخه XSX همچین ویژگیهای گرافیکی خواهد داشت ولی با اختلاف چندماهه منتشر میشه و به لانچ نمیرسه (مثل RT) ولی حداقل یه چیزی نشون بدن.
اگه اینی که دیدیم تقریبا همون خروجی نهایی باشه، فکر کنم همه راضی باشن که حداقل نسخه XSX تاخیر بخوره.
==================

من نمونه دیگه ای تو ذهنم ندارم ولی فکر کنم این اولین باری هست که طرفدارها میخوان بازیی تو این سطح تاخیر بلندمدت بخوره .
بنده خدا سازنده/ناشر مونده چه عکس العملی باید نشون بده :))
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or