ماکروسافت منابع را برای سازندگان مستقل محدود نمیکند.

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
مایکروسافت نمیخواهد دسترسی به RAM را برای سازندگان محدود کند,همه به همه ی منابع دسترسی دارند.
رییس استدیو های مایکروسافت محدودیت سیستم Self publishing را رد میکند.

image_34614_thumb_wide300.jpg


سازنده عنوان خوب Retro city rampage در مصاحبه با Engadget :" من خیلی خوشنودم که این را میبینم ,آنها در آخر به سخنان سازندگان گوش دادند ضمنا" این مثال دیگریست از تغییر سیاست های آنان اما بسیار بهتر از آنچیزی است که زمان تغییر سیاست ها اعلام شد".

اشتباه نکنید با اینکه این فوق العاده است اما هنوز برابر آنچیزی نیست که پلتفرم های دیگر ارائه میدهند,مثلا در Ps4 شما مستقیما وارد سیستم میشود و از هر بیت RAM استفاده میکنید.سازندگان مستقل میتوانند تمام کارهایی که سازنگان عناوین AAA میکنند را انجام دهند,از ساپورت پلتفرم گرفته تا ساختن و عرضه کردن".
"Xbox one نشان میدهد که ذاتا" همان XBLIG 2.0 است و بجای XNA ویندوز 8 جایگزین شده.ویندوز 8ـی که در حال تلاش برای جلب نظر سازندگانه, کمک زیادی از سازندگانی میگیره که کنسول را هدف گرفته اند,اما این همانند بازی های روی کنسول کامل نخواهد بود".


برای تایید یا رد این موضوع OXM با توییتر Phil Spencer تماس گرفته است:

Goals is to allow devs access to full pool of resources available, no indie RAM limit.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 25, 2013
He also shed a bit more light on how game "discoverability" on Xbox One will work - an important question, given the lack of prominence allotted to the Xbox Live Indie channel on Xbox 360.
@ShowanW @Polygon @MikeMcWhertor We are committed to creating a search tools and marketplace pivots to allow you to find games you'll like.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 24, 2013
@captainsquiggly More details to come. Likely pivot is "Most Popular" giving you a view of what people are buying regardless of how pub'd
— Phil Spencer (@XboxP3) July 25, 2013
Finally, there's the following defence of cloud processing (one of Xbox One's more-touted USPs).
@HellspawnRei Cloud for multiplayer only modes is a mistake, can have dramatic impact to SPCs. Give creators the tools, they'll decide.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 24, 2013
@HellspawnRei Leaderboards, ghosts etc. are features that come from a connection. Not required features but can make single player better.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 25, 2013
Any thoughts from you lot?

اسپنسر @جرج: هدف اینه که اجازه دسترسی به تمام منابع به سازندگان مستقل داده بشه,محدودیت RAM برای سازندگان مستقل نیست.
@اسپنسر: اون همینطور موضوع "پیدا کردن" بازیها رو روشن تر کرده.سوال مهمیه که با توجه به نبود کانال مخصوص برای سازندگان مستقل مطرح میشه.
@polygon : ما همچنین در حال ساختن ابزار و pivot در Marketplace برای پیدا کردن بازیها هستیم.
@captainsqueigly: جزییات بیشتری میاد.pivot همون "محبوبترین هاست" نشون میده ملت چی میخرن بدون توجه به اینکه چه کسی منتشرشون کرده.
اسپنسر در دفاع از Cloud:
@hellspawnrey : کلود فقط برای بخش چند نفره اشتباهه و به تکنفره ضربه میزنه.به سازنده ها ابزار بده خودشون تصمیم میگیرن.
@hellspawnrey: لیدربورد و ghosts و غیره همه از اتصال به اینترنت بدست میان.اجباری نیست ولی بخش تکنفره رو بهتر میکنه

منبع
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر