مايكروسافت مجبور به عوض كردن بازي پيشنهادي Quantum Brake براي برخي افراد شد.

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
عنوان خبرساز و AAA معروف مايكروسافت يعني « Quantum Break » با وجود تمامي حواشي گذشته خود باز هم براي مايكروسافت دردسرهايي ايجاد مي‌كند.

با ما در « بازي سنتر » همراه باشيد.


Qunatum-Break.jpg


مايكروسافت به طرفداران خود و اين بازي وعده داده بود كه در صورت پيش خريد QB يك نسخه دانلودي « Alan Wake's American Nightmare » كنسول X360 را به صورت مجاني و با استفاده از قابليت Backward Compatibility به دست آورند اما مشكلاتي بر سر تحقق اين وعده پيش آمده است.

مشكل از آن جايي آغاز مي‌شود كه سيستم رده‌بندي بازي‌هاي اروپا ( PEGI ) عنوان QB را در محدوده سني 16 سال به بالا رده‌بندي مي‌كند اما عنوان همراه با اين بازي يعني AW : AN قبلا در رده 18 سال به بالا قرار گرفته است و همين مسئله باعث شد كه مايكروسافت تصميم بگيرد تا به جاي AW:AN نسخه ديجيتالي از بازي « Kameo : Elements of Power » را جايگزين آن كند.

البته فروشگاه GAME بريتانيا اعلام كرده كه افرادي كه چنين مشكلي را پيدا كرده‌اند مي‌توانند با مراجعه به اين فروشگاه‌ها و ارائه ID-Card هاي خود مبني بر داشتن سن قانوني كد نسخه ديجيتالي خود را دريافت كنند اما مشتري‌هاي Amazon بريتانيا حتي از استفاده‌ از اين روش براي به دست آوردن كد AW:AN محروم اند.

به هر حال اگر شما در محدوده اروپا زندگي مي‌كنيد ( يا اكانت XBL تان مربوط به اين حوزه است ) و سن شما پايين تر از حد قانوني 18 سال است مجبور خواهيد بود كه به Kameo بسنده كنيد.



توضيح نويسنده:

درباره اين خبر بايد گفت كه اين نكته بيشتر مربوط به پيش‌خريدهاي ديجيتالي افرادي است كه اكانت آن‌ها با حوزه اروپا در ارتباط بوده و زير نظر PEGI رده‌بندي مي‌شوند، اگر سن قانوني خود در اكانت قبل از پيش خريد كمتر از 18 سال باشد دچار چنين مشكلي خواهيد شد و اگر كد موجود در بازي فيزيكي خود را در اكانتي با سن ثبت شده كمتر از 18 سال هم وارد كنيد باز هم با اين مشكل رو به رو خواهيد شد و به جاي AW:AN نسخه‌اي از Kameo دريافت خواهيد نمود.


منبع
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,035
نام
سهند
American Nightmare چیز بدی توش نداشت که
الان مثلاََ 16 ساله ها با 18 ساله ها خیلی فرق دارن ؟ الان بچه 12 ساله همه چیو میدونه که :|
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,455
نام
امین
American Nightmare چیز بدی توش نداشت که
الان مثلاََ 16 ساله ها با 18 ساله ها خیلی فرق دارن ؟ الان بچه 12 ساله همه چیو میدونه که :|
بحث دونستن نیست!
موضوع اثر گذاری روی افراد با سنین مختلف هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر