قوانین ایجاد تاپیک‌های خرید، فروش یا معاوضه و نحوه قیمت گذاری

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Store Manager

کاربر سایت
Feb 3, 2015
131
Rating - 0%
0   0   0
قوانین ایجاد تاپیک‌های خرید، فروش یا معاوضه و نحوه قیمت گذاری
  1. کاربران به منظور خرید، فروش و یا معاوضه کالا(ها) باید در بخش مناسب اقدام به ایجاد تاپیک کنند.
  2. استفاده کردن از تاپیک دیگران به منظور معرفی کالای خود مجاز نیست و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
  3. استفاده کردن از فضای تالار بازارچه به عنوان راهکار های تبلیغاتی و معرفی سرویس ها و خدماتی که کاربران را به بیرون از انجمن هدایت میکند مجاز نیست. در صورت عدم توجه به این بند از قوانین و تکرار، دسترسی فرد به مدت 1 هفته قطع خواهد شد.
  4. آغازگر تاپیک موظف است کالای موردنظر خود را جهت انجام معامله (خرید، فروش یا معاوضه) به‌طور دقیق معرفی کند. فروشندگان موظف هستند تمام اطلاعات کلیدی، فنی، تکنیکی، مشکلات و نواقص احتمالی محصول خود را ارائه نماید.
  5. از ایجاد همزمان چند تاپیک مشابه به منظور فروش، خرید و معاوضه یک کالا خوداری کنید، گفتگو های تکراری حذف خواهند شد و دسترسی فرد خاطی به بازارچه محدود خواهد شد.
  6. آغازگر تاپیک می‌بایست محترمانه به تمامی سوالات و درخواست‌های کاربران پاسخ دهد. هرگونه بی‌احترامی و حتی ادبیات زننده از سوی آغازگر تاپیک، منجر به حذف تاپیک وی خواهد شد.
  7. در صورتی که نوشته توهین‌آمیز و یا نامناسب مشاهده شد، تنها با استفاده از کلید «گزارش تخلّف» آن را گزارش کنید تا بررسی و اقدام متناسب از جانب مدیران تالار انجام شود. به هیچ‌عنوان پاسخ این نوشته‌ها را ندهید در غیر این صورت با تمام کاربرانی که وارد درگیری لفظی شده‌باشند برخورد خواهد شد.
  8. تعیین قیمت به عهده فروشنده است، فروشنده میبایست در تاپیک خود به طور مشخص قیمت مد نظر را اعلام کند زیرا دریافت و اعلام قیمت به‌وسیله پیام خصوصی ممنوع است.
  9. فروشنده می‌تواند کالای حود را 10 برابر قیمت بازار و یا 1/8 قیمت بازار بفروشد، اختیار این تصمیم با فروشنده است و هیچ کاربری حق دخالت و توهین به فروشنده را ندارد .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر