قدم به قدم resident evil 4

EH_Online

کاربر سایت
Dec 4, 2005
6
سلام به شما دوستان

خوشحالم که اولین ارسال رسمی خودم رو در مورد بازی اویل شروع کردم

و تا چند روز آینده یک قدم به قدم براتون میزارم

من خودم از طرفدارای پروپاقورس اویل هستم

اگر سوالی در مورد این بازی داشتید با آی دی eh_resident_evil تماس بگيريد
 

EH_Online

کاربر سایت
Dec 4, 2005
6
chapter 1/1

شما در كنار يك كلبه قرار داريد به داخل كلبه برويد يك زامبي در آنجا قرار دارد آن را بكشيد به طبقه بالا برويد از پنجره به بيرون بپريد سه زامبي در مقابل شما هستند آنها را از بين ببريد مسير را ادامه دهيد تا به مركر دهكده برسيد (البته در مسير تعدادي زامبي هتند كه به دليل آسان بودن ذكر نشد) در داخل دهكده زامبي ها به شما حمله مي كنند شما بايد تا به صدا در آمدن صداي كليسا با آنها مبارزه كنيد بعد از به صدا در آمدن صداي كليسا شما در وسط دهكده در كنار آتش هستيد به پشت سر خود حركت كنيد به سمت چپ به سمت در برويد و داخل آن سويد در اينجا شما داخل قسمت ديگري از دهكده قرار داريد در اين قسمت شما با مدال هاي آبي مواجه مي شويد كه بايد آنها را با تير بزنيد همچنين تعدادي زامبي در اين قسمت قرار دارد كه شما بايد آنها از بين ببريد به سمت ديگر دهكده برويد از در داخل شويد مستقيم برويد ناگهان سنگي از پشت به دنبال شما مي افتد شما بايد در اينحا طبق دستورات بازي عمل كنيد بعد از شكستن سنگ شما داخل تونل شويد در انتهاي تونل روبه روي كلبه يك زامبي ايستاده است در سمت چپ شما يك كلبه است داخل آن يك تله انفجاري است آن را با تير منفجر كنيد به داخل كلبه برويد روي زمين يك تله است آن را غير فعال كنيد رو به روي شما يك زامبي هست كه ديناميت پرت ميكند و همچنين يك تله انفجاري است آن را دور بزنيد رو به روي شما يك كلبه است كه به درش قفل زده اند وارد آن شده مواظب تله هاي انفجاري داخل كلبه باشيد وقتي به اتاق رسيديد يك كمد جلوي يك در است آن به كنار منتقل كنيد وارد راهرو شويد در انتهاي راهرو يك كمد است آن را چك كنيد

اين قسمت از بازي تمام شد

ادامه قدم به قدم در روزهاي بعد
 

EH_Online

کاربر سایت
Dec 4, 2005
6
chapter 1/2

در قسمت قبل بعد از اینکه شما کمد را چک میکنید شما رو دستگیر می کنند .
بعد از اینکه شما را دستگیر کردند شما را به پایین دهکده می برند ابتدا به پشت ساختمان بروید شخصی در آنجا ایستاده که به شما اسلحه می فروشد و نیز طلا و جواهر و ابزار شما را از شما می خرد ( این شخص تا آخر بازی همراه شماست) بعد از خرید ابزار های مورد نیاز از در خارج شوید رو به روی شما یک نفر ایستاده او را بکشید البته بلافاصله تعداد زیادی از زامبی ها به شما حمله می کنند که بایدبا آنها هم مقابله کنید سپس از پله ها پایین رفته و به سمت چپ بروید از پل رد شده و از دومین دوراهی سمت راست بروید به بالای مسیر بروید یک صندوق چه آنجا است در آن را باز کنید و نیمه ای از کلید را بردارید مجددا تعدادی زامبی به شما حمله می کنند بعد از کشتن آنها از مسیر پایین بیایید از پل رد شوید وقتی به آن طرف پل رسیدید به سمت چپ بروید باز هم به سمت چپ بروید روبه روی شما یک نردبان است از آن بالا بروید رو پشت بام یک صندوق چه است در آن را باز کنید ونیمه دیگر کلید را بردارید به سمت در بروید دو نیمه را باهم ترکیب کنید از در به بیرون بروید در این محوطه بیرونی کسی نیست فقط تعدادی جعبه است از آنها استفاده کنید و ابزارهایشان را بردارید از در به داخل بروید در دیگری رو به روی شماست از آن به داخل بروید تعدادی زامبی جلوی شما هستند آنها بکشید مسیر را ادامه دهید به دو پنجره می رسید از پنجره به داخل بپرید دو نفر دینامیت پرتاب می کنند وتعدادی هم به سمت شما می آیند آنه را بکشید تا به راه پله برسید از راه پله پایین بروید یک زامبی جلوی شماست و یک زامبی دیگر هم کمی جلو تر بعد کشتن آنها از نردبان مقابل خود بالا بروید به جنگل می رسید روبه روی شما چندین تله است و یک تله انفجاری با مراقبت از آنها رد شوید سپس به داخل ساختمان بروید برای باز کردن در ابتدا فلش ها را یک بار بالا و یک بار راست حرکت دهید به داخل رفته روبه روی شما یک کلید است آن را بردارید در کنار شما یک در است به داخل آن بروید.

این قسمت از بازی تمام شد

ادامه در روز های بعدی
 

saeid1733

کاربر سایت
Nov 19, 2005
21
مشکل در مرحله 2-5 Resident Evil4

آقا یه جائی هست که دختره میره پشت فرمان یه کامیون میشینه و پسره تو قسمت بار کامیون. زومبی ها حمله میکنن و پسره باید زومبی ها رو بکشه. بعدش یه کامیون از پشت نزدیک میشه که اگر به ما برسه منفجر میشه و میمیریم. با Rpg اون کامیون رو میزنم و چند ثانیه آتیش میگیره و وامیسته. ولی بعدش دوباره راه میفته و میاد میرسه به ما و کامیون مارو منفجر میکنه و مرگ...
من نمیدونم اینجارو باید چطوری رد کنم؟! چون کلاٌ یه تیر Rpg دارم که اونم کافی نیست؟ لطفاٌ راهنمائیم کنین.
متشکرم.
 

Ehsan_1201

کاربر سایت
Jul 17, 2006
20
نام
ehsan
سلام
من وقتی به جایی می رسم که او سنگ گنده میفته نمیدونم باید چیکار کنم
میگه دکمه 3 رو بزن. ولی من با کیبورد بازی می کنم. تو کیبورد باید چی رو بزنم؟؟
 

hossein1987

کاربر سایت
Oct 4, 2007
80
با سلام من هم مشکل یکی از دوستان را دارم که وقتی ان سنگ می افتد من باید با چه چیزی در کیبورد ان را خورد کنم

سلام
من وقتی به جایی می رسم که او سنگ گنده میفته نمیدونم باید چیکار کنم
میگه دکمه 3 رو بزن. ولی من با کیبورد بازی می کنم. تو کیبورد باید چی رو بزنم؟؟

دکمه سه روی کیببورد می شه کلید enter
کلید enter را باید پشت سر هم بزنید تا شروع کنه به سریع دویدن:cheesygri
بعدش می گه که باید کلید1&3 را بزنید که جا خالی بده
که روی کیبورد می شه enter&ctrl :biggrin1:;)
 

zenon

کاربر سایت
Jan 10, 2008
14
سلام.من تو رزیدنت اویل تو انجایی که میگه 3 یا 4 گیر کردم.منظورم اونییکه باید بچرخونیش.خواهش میکنم راهنمایی کنید.اعصابم خورد شده:mad:
 

Master Raiden

کاربر سایت
Oct 23, 2007
183
اعصاب خوردی نداره که برادر من!
اتفاقا" خیلی سادست! باید 1طوری بچرخونیشون که فقط 3 علامت مورد نظر روشن بمونن. منتها فقط 3 یا 4 خونه میتونی بچرخونی. اگه دونه دونه میرفت که معما نمیشد!! :-" (3 علامت را میتونی تو قبرستون ، علامتهای قبرهای دوقلو پیدا کنی. اگه درست یادم باشه یکیش V یکی M و یکی هم Z بود. ولی 1 بار دیگه خودت نگاه کن )
 

zenon

کاربر سایت
Jan 10, 2008
14
دمت گرم.از راهنماییت ممنون.حالا آشیلی که پیدا کردم نمیدونم کجا برم.هر جا میرم در بسته است
هیچکسم نیست.یجا میرم پل خراب نمیتونم برم.ممنون میشم راهنمایی کنی:cheesygri
 

Master Raiden

کاربر سایت
Oct 23, 2007
183
بعد مصاحبت با سدلر که تو دمو نشون میده از 1 پنجره میپرین بیرون اگه درست یادم باشه و چپتر (chapter ) تموم میشه!
با اشلی از اون در که میای بیرون یک تعداد زامبی نما (درست مثل تماشاگرنماهای خودمون) میریزن سرت که اگه زرنگی کنی میتونی اون گاری که بشکه روشه را بزنی تا همشون نفله بشن. بعد از همون مسیری که اول بازی اومدی برمیگردی تو همون روستا اولیه! (از قبرستون رد شو و بیا دیگه).
بعد دوباره از همون راه باریکه کنار برج میای تو اون محوطه که چند تا کشاورز زحمتکش حضور داشتن (یک بار قبلا اومدی ولی اینبار با اشلی میای) و ایندفه بجای اینکه از اون مسیر قبلی بری باید از نردبونی که تو یکی از خونه ها هست بالا بری و از مسیر پنجره بری طرف اون در بزرگه که 3-4 تا تله گذاشتن جلوش. اونجا با همکاری اشلی با هم درو باز میکنین و میرین به سلامت...
 
آخرین ویرایش:

zenon

کاربر سایت
Jan 10, 2008
14
مزاحم همیشگی .یه سوال داشتم.من یه برنامه کد تقلب رزیدنت اویلو دارم.ولی وقتی میرم تو بازی اجرا نمیکنه.چی کار کنم.با این توضیح که اول برنامرو اجرا میکنم.با تشکر فراوان:blushing:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر