فیفا 2000 بازسازی 90 فارسی

فیفا 2000 بازسازی 90 فارسی (عادل فردوسی‌پور)

FIFA 2000 Remake 2011 XP Vista Se7en 1.49 - 2011/07/19


صفحه آپدیت (پچ) در سه سایت انگلیسی زبان


SoccerGaming


SweetPatchTV


FIFA KOREA (کره‌ای)​



من خودم تغییرات و بازسازی این بازی رو توی 7 سال گذشته در اوقات بیکاری ساختم. و برای اولین سایت، در این سایت گذاشتم. فقط برای دل خودم درست کردم و طبق علاقه شخصی. اگر جالب نیست ببخشید.

بعد از دیدن "شورش در شهر 5 بازسازی سگا" و استقبالی که ازش توی این سایت و سایت های دیگه شد گفتم این بازی رو بزارم شاید افرادی هم مثل من هنوز از این بازی خوششون بیاد و باهاش خاطره داشته باشن. قبلاً هم یه 200 تایی سی دی خام برای دادن آپدیت های هر چند وقت یکبار بازی به دوستها و همکلاسی و دوست هاشون! هم مصرف کردم.حتماً خودتونم دیدید وقتی از یه بازی خوشتون میاد می خواین بقیه هم اونو بازی کنن. اما حجم بازی زیاد شده بود (700 مگابایت فشرده) که بیشتر به خاطر آهنگ های مختلف بود.

فیفا 2000 آخرین بازی فوتبال بود که توش نوار پرکردن برای شوت و پاس نداشت و بازی بر اساس Press, Hold, Tap, Double Tap بود (فشاردادن کلید، نگه داشتن ،اشاره کوچک کردن به کلید، دو بار پیاپی اشاره کردن) و به جای تأکید بر گرافیگ، گیمپلی اهمیت بیشتری داشت و بازی فانتزی و با قابلیت بازی با سرعت خیلی بالا (Fastest). تنها بازی بود و (هنوز هم هست) که 41 تیم کلاسیک جهان رو داشت (به خاطر پایان قرن بیستم) و برای تیم های قبل از دهه 70 تصویر صفحه بازی سیاه و سفید (قهوه‌ای) بود و لباس بازیکنان هم بلندتر و گشادتر از الان و برای تیم های قبل از دهه 90 تصویر رنگ پریده (نارنجی) بود و لباس بازیکنان هم کوتاهتر و تنگتر از الان. و اولین بازی بود که Season (فصل کامل) داشت. برای اولین بار هم گزارش فارسی برای بازی ساخته شد با صدای عادل فردوسی پور که البته گزارش بازی خوب بود ولی خود بازی خیلی بد ادیت شده بود (به طور مثال چیزی زیادی توی هارد نصب نمی شد و از وی سی دی میخوند که سی دی رام رسماً داغ می کرد.) و کیفیت نسخه انگلیسی برای بازی خیلی بهتر بود.

من از سال 2004 شروع کردم به ادیت کردن اجزای مختلف بازی به صورت آزمون و خطا و هر چی پچ و آپدیت هم برای این بازی بود امتحان کردم و از هر کدام چیزی برداشتم. گزارش فارسی رو هم از نو روی نسخه اصلی سوار کردم و خواندن اسم تیمها و بازیکنان رو هم تا جایی که می شد اصلاح کردم. خواندن اسم بیشتر از 200 بازیکن (با کپی و جابجایی) اضافه کردم. ورزشگاه آزادی و توپهای جام جهانی 2002 و 2006 و 2010 و لیگ قهرمانان و خیلی چیزهای دیگر رو ساختم و پچ های بقیه رو هم با هم ترکیب کردم (چمن فعلی بازی از دو پچ آلمانی و ایتالیایی ترکیب شده.) به بازی 42 استادیوم اضافه شده 29 مدل توپ 42 مدل تبلیغات کنار زمین. بازی رو هم بر طبق لیگ قهرمانان اروپا و لیگ ایتالیا. مهمترین پچ هم 3D Setup 3.20 XP 2003 بود که با همه ویندوز ها تا XP SP3 و سرور 2000 و بیشتر کارت گرافیک ها سازگار می کرد و مهمتر از اون امکان تغیییر رزولیشن بازی رو فراهم می کرد که توی سال 2000 با ویندوز 98 و 2000 و بیشتر کارت گرافیک های اون موقع امکان پذیر نبود! که چندتا استرالیایی ساخته بودن. یه نرم افزار به نام JoyToKey هست که مشکل عدم جابجایی کلید ها رو البته فقط برای دسته و فقط هم برای یکنفر حل میکنه. (با این برنامه می تونید هر دکمه دسته رو به یک کلید کیبرد تبدیل کنید مثلاً دکمه 1 دسته کلید A کیبرد. این برنامه برای همه بازی هایی که دکمه هاشون غیرقابل تغییره هم قابل استفادست. حتی میشه دکمه‌ های دسته رو به کلیدهای موس تبدیل کرد.) نرم افزار FEd 2000 هم هست که اصلی ترین برنامه برای تغییر در فیفا 2000 هست و تغییرات بازیکنان و تیم ها و تغییر در خواندن نام آنها با این برنامه است. (برای این نرم افزار لوگوی تمام تیمها رو هم ساختم.)

با یه لب تاپ ایسوز با ویندوز هفت 64 بیتی امتحان کردم عالی کار می کرد. روی یه کامپیوتر جدید امتحان کردم با کارت گرافیک 1024 انویدیا از کامپیوتر قدیمی من (که فقط برای این بازی ویندوز 98 نصب کردم) توی XP بهتر کار می کرد! و تا آخرین درجه هم رزولیشن پیدا می کرد آدمهاش خیلی کوچک می شد و نصف زمین رو می شد دید توی مونیتور 19 واید!

دانلود فیفا 2000 نسخه اصلی الکترونیک آرتز همراه با کرک بدون موزیک و گزارش بازی

FIFA 2000 (Non Music and Speech).rar 42.177 MB

دانلود آپدیت (پچ) فیفا 2000 بازسازی 2011 نسخه 1.49

FIFA.2000.Remake.2011.XP.Vista.Se7en.1.49.rar 30.148 MB

دانلود گزارش فارسی با صدای عادل فردوسی پور "بخش الف" (قسمت اصلی گزارش بدون نام تیم ها و بازیکنان) (این بخش هیچ تغییری با نسخه اولیه ندارد) (بخش الف به صورت مستقل بدون نیاز به بخش ب کار می کند)

حجم کل MB 193 (حتماً اول هر 5 پارت را دانلود کنید و بعد پارت 1 را باز کنید)

Persian.Speech.part1.rar 40.189 MB
Persian.Speech.part2.rar 40.189 MB
Persian.Speech.part3.rar 40.189 MB
Persian.Speech.part4.rar 40.189 MB
Persian.Speech.part5.rar 33.196 MB

دانلود گزارش فارسی با صدای عادل فردوسی پور "بخش ب" (فقط نام تیم ها و بازیکنان) (این بخش کاملاً ادیت شده و تغییر کرده و با بازسازی 2011 هماهنگ شده.)

حجم MB 47 باید حتماً گزارش فارسی "بخش الف" رو دانلود کرده باشید.

PersianUCLP90.rar 47.238 MB

nm50ac3iq4aztjeyi6th.jpg
 
آخرین ویرایش:

Quantic Dream

کاربر سایت
May 31, 2010
1,432
سلام واقعا باید بهت یه خسته نباشید جانانه گفت، من با این فیفا 2000 خاطرات بسیاری دارم و همیشه دربدر دنبال نسخه فارسیش میگشتم(خودم داشتم اما سیدیش رو گم کرده بودم) تا اینکه امروز این تاپیک رو دیدم داشتم بال در می آوردم واقعا ازت ممونم بابت این تاپیک. حالا یه سوال میخواستم بدونم توی این نسخه ای که آپلود کردی صدای اون یارو تحلیل گره که در کنار فردوسی پور گزارش میکرد هم هست یا فقط فردوسی پوره؟ بعد این نام تیمها که بهش اضافه کردی با صدای خودت هست؟ درکل همه جوره دستت درد نکنه خیلی وقته دنبال این بازی با گزارش فارسی میگشتم که بالاخره پیداش کردم و حتما دانلودش میکنم.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
فیفا 2000 بهترین فیفای عمرم بود . چقد پاش بازی کردم :(( بهترین بود بهترین :(( یه سری چیت کد هم داشت خیلی خدا بودن :D
 

GrAy MooN

کاربر سایت
Sep 4, 2008
1,780
نام
محمد
هییییی یادش بخیر چقدر حال میکردیم که این گزارشش فارسی هست. خیلی حال میداد.
یکی هم فیفا 99 که خدا بود. چقدر پای اون نشستیم. فیفا 99 دکمه Q تکل خشن و از اینجور چیزا بود!برای خالی شدن آدم خیلی خوب بود میرفتی میزدی زیر پای دروازبان!
 

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
خسته نباشید.دستتون هم درد نکنه
فقط اگه میشه عکس تفاوت این دو بازی رو بزارید(اصلی و کار خودتون) :d
 

ДmirД†m

کاربر سایت
Jun 22, 2010
777
نام
Дmir
یادش بخیر فکر کنم رکورد گل زدن رو من با این فیفا شکوندم :d:))

یه بار نشستم زمان بازی رو گذاشتم 90 دقیقه واقعی (45 دقیقه نوشته میشد اگر اشتباه نکنم)
خودم فرانسه بودم، تیم مقابلم هم کلمبیا :d با دسته خلبانی هم بازی میکردم
آقا ما وقتی گل 101 ـم رو به کلمبیا زدیم، دوباره امتیازام از 1 شروع شد :)):)) خلاصه آخر بازی 109-9 یا در واقع 9-9 مساوی شدیم :)):)):)):))
چقدر خندیدیم بعدش :d
 

Hossein P.

کاربر سایت
Apr 8, 2011
67
سلام واقعا باید بهت یه خسته نباشید جانانه گفت، من با این فیفا 2000 خاطرات بسیاری دارم و همیشه دربدر دنبال نسخه فارسیش میگشتم(خودم داشتم اما سیدیش رو گم کرده بودم) تا اینکه امروز این تاپیک رو دیدم داشتم بال در می آوردم واقعا ازت ممونم بابت این تاپیک. حالا یه سوال میخواستم بدونم توی این نسخه ای که آپلود کردی صدای اون یارو تحلیل گره که در کنار فردوسی پور گزارش میکرد هم هست یا فقط فردوسی پوره؟ بعد این نام تیمها که بهش اضافه کردی با صدای خودت هست؟ درکل همه جوره دستت درد نکنه خیلی وقته دنبال این بازی با گزارش فارسی میگشتم که بالاخره پیداش کردم و حتما دانلودش میکنم.

منم خودم سیدیش رو داشتم اما چون همونطور که توی پست اول گفتم توی نصب مشکل داشت و خوب کار نمی کرد و اعصاب خورد کن بود دادمش به یه نفر دیگه که اونم برام گمش کرد! رفتم یه نسخه اورژینال انگلیس مال هند دسته دوم گرفتم 3000 تومن اون موقع. 4 سال بعد که با روشهای ادیت این بازی آششنا شدم گشتم از زیر سنگ یه نسخه اورژینال فیفا 2000 فارسی کاملاً نو پیدا کردم. فقط گزارش فارسی رو برداشتم و شروع کردم به هماهنگ کردن با نسخه اصلی.

گزارش خود بازی دقیقاً همون گزارش فیفا 2000 فارسیه و همین طور که گفتید یه تحلیلگر هم همراهشه که بعضی وقتها هم خیلی شل و وارفته حرف میزنه! در نسخه انگلیسی گزارشگر "جان ماتسون" که اون طرف آب معروفه رو تم کمک داره که یکی "مارک لارنسونه" و اون یکی " گری لینه‌گر" بازیکن معروف انگلیس و آقای گل جام جهانی 86 که تحلیلگر معروفیم هست.
اون وقت توی نسخه فارسی جای لینه‌گر و لارنسون این آقا که اصلاً معلوم نیست کیه جای هر دو تا حرف زده!

هیچ کجای گزارش با صدای من نیست، شما من رو خیلی دست بالا گرفتید. عزیزجان من به هیچ وجه حرفه ای نیستم! هر کسی هفت هشت سال با هر چیزی ور بره از بیشتر جاهاش سر در میاره.

خواندن نام هیچ تیمی به بازی اضافه نشده. باگ ها و اشتباهات خواندن نام ها رو تا جاییکه می شد برطرف کردم:

یک ایراد اصلی که توی ورژن انگلیسی هم بود و ایراد خود بازیه. تعداد نام تیمهایی که خوانده میشه محدوده و نام حدود یک سوم تیمها رو نمیخونه. وقتی یک تیم با نام و یک تیم بی نام با هم بازی دارند نام هیچ کدوم رو نمیخونه! من برای حل این نام تیمهای دسته 2 هر کشور رو که توی بازی هم معلوم نیستند و فقط توی Season در جام حذفی و فصل 2 و 3 هستند. رو حذف کردم و یک نام "خالی" برای تیمهای باشگاهی و ملی و کلاسیک که نام براشون تعریف نشده بود سیو کردم. وقتی غیر از بازی دوستانه بازی کنید. یعنی Cup ها و Season رو بازی می کنید. اول هر بازی تحلیلگر گزارش درباره دو تیم توضیح میده. که اول نام اصلی رو میخونه در نسخه انگلیسی به طور مثال نام دوم تیم بایرن مونیخ به صورت نام اصلی آلمانی بایرن مونشن خوانده میشه. که در نسخه فارسی رعایت نشده و حتی برای تیم های ملی نام دوم غلط گفته میشه. اگر با ایران بازی جام جهانی بازی کنید اول هار بازی نام دوم ایران رو لهستان! میخونه که هیچ کارشم نمیشه کرد. علاوه بر این نام تیمهای لیگ نروژ لیگ ایران بود لیگ اسرائیل لیگ نروژ (نرفته بودن مثل آدم لیگ اسرائلو بکنند لیگ ایران با این که تعداد تیمهای اون سال لیگ ایران 14 تا بود و لیگ اسرائیل هم 14 تا اما لیگ نروژ 16 بود برای همین مجبور شده بودند یک تیم لیگ دو و یک تیم من درآوردی به نام سپهر که تیم خود فارسی سازان بود رو بهش اضافه کنند. انگار مثلاً لیگ ساخته شده توی فیفا 2000 اسرائیل هم جیز!! می باشد. علاوه بر این تیم کامرون شده بود ایران 1978 و تیم اسرائیل شده بود نروژ تیم ایران و تیم ایران تیم فلسطین. ایرج دانایی فر توی لیورپول بازی می کرد! علی دایی توی هرتا برلین یه بازیکن فلسطینی بود. با اینکه فردوسی پور نام علی دایی رو خونده بود اما چون فلسطین رو با Custom داخل بازی ساخته بودند اسمشو نمی خوند. کلاً تیم فارسی کننده هماهنگ نبودند و بازیکان و تیم ها از 3 طریق مختلف ادیت شده بودند که هر کدوم کار اون یکی رو خراب کرده بودند. آشپز که دوتا بشه که میگند همینه.

شما می تونید فقط "بخش الف" (قسمت اصلی گزارش بدون نام تیم ها و بازیکنان) رو دانلود کنید و "بخش ب" رو دانلود نکنید اینجوری فقط گزارش بازی است و نام هیچ تیم و بازیکنی خوانده نمی شود.

اگر خواستید "بخش ب" (فقط نام تیم ها و بازیکنان) رو دانلود کنید حتماً اول خود بازی UCLP 90 رو دانلود کن چون اسم تیمها و بازیکنان با اون هماهنگند.

بهتره خود بازی رو دانلود کنید ببینید خیلی با خود بازی اصلی تفاوت پیداکرده. اگر 3D Setup 3.20 XP 2003 نبود من اصلاً این بازی رو قرار نمی دادم. چون بعد از این نرم افزار تازه فهمیدم فیفا 2000 یعنی چی. اگر سی دی خود فیفا 2000 رو داشته باشید مقایسه کنید متوجه میشوید.
 
آخرین ویرایش:

Hossein P.

کاربر سایت
Apr 8, 2011
67
واقعا ممنون. فردا شروع میکنم به دانلود کردنش:D

فیفا 2000 بهترین فیفای عمرم بود . چقد پاش بازی کردم :(( بهترین بود بهترین :(( یه سری چیت کد هم داشت خیلی خدا بودن :D

هییییی یادش بخیر چقدر حال میکردیم که این گزارشش فارسی هست. خیلی حال میداد.
یکی هم فیفا 99 که خدا بود. چقدر پای اون نشستیم. فیفا 99 دکمه Q تکل خشن و از اینجور چیزا بود!برای خالی شدن آدم خیلی خوب بود میرفتی میزدی زیر پای دروازبان!

خسته نباشید.دستتون هم درد نکنه
فقط اگه میشه عکس تفاوت این دو بازی رو بزارید(اصلی و کار خودتون) :d

خسته نباشی....:) حیف که حجم DSL رو به اتمامه وگرنه حتما دانلود میکردم!:D

یادش بخیر فکر کنم رکورد گل زدن رو من با این فیفا شکوندم :d:))

یه بار نشستم زمان بازی رو گذاشتم 90 دقیقه واقعی (45 دقیقه نوشته میشد اگر اشتباه نکنم)
خودم فرانسه بودم، تیم مقابلم هم کلمبیا :d با دسته خلبانی هم بازی میکردم
آقا ما وقتی گل 101 ـم رو به کلمبیا زدیم، دوباره امتیازام از 1 شروع شد :)):)) خلاصه آخر بازی 109-9 یا در واقع 9-9 مساوی شدیم :)):)):)):))
چقدر خندیدیم بعدش :d

>:d<>:d<>:d<​

اون چیت کدی که همه بازیکنان نورانی می شدند و پرچم کرنر هم مشعل می شد خیلی جالب بود ولی اون که صفینه فضاییه که بازیکنان رو می دزدید و اون یکی که رعد و برق می زد یه بازیکن نامرئی می شد بازی رو شیر تو شیر می کرد. اون ورزشگاه EA توی کانادا هم خیلی خنده دار و بامزه بود. اون 6 تیمی هم که باز می شد خیلی بی مزه بود 4 تاش که خود کارکنان EA بودند یکیش مهمانان افتخاریشون! و اون یکی هم یه تیم درجه 3 انگلیس که رابی ویلیامز خواننده آهنگ اصلی بازی جزو حامیان مالیش بود. آخه این تیمها هم شد جایزه! (Bonus Teams)​

***​

آره توی فیفا 2000 هم تکل خشن کلید E بود هر وقتم می زدی کارت می داد .من دوستم همش اشتباهی می خورد برای همین اون قسمت لاستیک دکمه دسته بازی اون رو در آورده بودم. بدون این کلید بازی می کرد.​

توی این بازی هم که گذاشتم "سختگیری داور" رو توی آپشن رو مجبور شدم تا آخر کم کنم! اگر بازیتون خوبه و زیاد خطا نمی کنید، خواستید بازی کنید "سختگیری داور" رو توی بازی تا آخر زیاد کنید. اون وقت ضربه آزاد زیاد براتون میگیره.​

طریقه اصلی ضربه آزاد هم اینکه اون فلش بزرگی رو که برای ضربه آزاد میاره به طرفی که از دروازه بان دورتره خم کنید (بدون استفاده از کلیدهای جهت) بعد کلید پاس S رو نگه دارید سه بار فلش پر میشه دفعه سوم ضربه رو میزنه.بهتره دفعه سوم که فلش پر میشه. توی لحظه آخر یه اشاره (تقه) به کلید جهت بالا بزنید.اگر مدافع حریف درست مقابل فلش قرار داشت توی دور آخر پر شدن فلش کلید Space رو بزنید جای بازیکنان تغییر میکنه.​

***​
عکس بزارم شلوغ میشه و سرعت بالا اومدن صفحه تاپیک هم می یاد پایین. میشه مثل تاپیک شورش 5 سگا که خیلی شلوغ شد:
http://forum.bazicenter.com/showthread.php?t=40674&page=4

اگر فیفا 2000 رو قبلاً بازی کرده باشید متوجه تغییراتش میشوید. گزارش فردوسی پور هم اون زمان خودش خاطره انگیزه. تغییر رزولوشن که توی خود بازی امکان پذیر نیود گرافیک رو تا حدی بالا برده. اصل بازی گیم پلی سریع وروونشه. وگرنه از نظر تصویری خیلی سطح پایینه.​

چمن بازی تفاوت داره استادیوم ها - لباس بعضی تیم ها - لباس های دروازه بان ها و داور - صفحه اسکرین بازی - اسکوربورد پخش تلویزیونی شبکه یورواسپرت - توپ - تبلیغات کنار زمین - تماشاچی ها پرچم و فشفشه دارند - تیم های ایران 1978 - کره شمالی 1966 - ستارگان جام جهانی 98 منتخب فیفا - ستارگان یورو 2000 منتخب یوفا - تیم رویایی قرن بیستم منتخب فیفا - تیم ستارگان جهان 94-54 - ستارگان جام جهانی 2010 منتخب فیفا - تیم گالاتاسرای (با این که لیگ ترکیه توی بازی بود ولی امتیاز این یک تیم رو EA نگرفته بود و جالب اینکه توی همین سال هم قهرمان جام یوفا شد اونم توی سالی که جام در جام و جام یوفا با هم ترکیب شدند و جام یوفا کاملاً معتبر شد.) - لیست بازیکنان و ترکیب تیمها به خصوص 41 تیم کلاسیک. یه تعداد بازیکن اضافه شده اسامی صحیح واصلی لیگ ها جام ها تیم ها و بازیکنان اصلاح شده. (مثلاً توی نسخه اصلی اسم رونالدو No. 9 - ژورکائف No. 14 - مهدوی کیا Mahdivikia - لیگ قهرمانان ECC - جام یوفا EFA Trophy)​

***​

همه اینترنت های ADSL از ساعت 12 تا 6 صبح "حجم ترافیک" رایگانه خود من هم بعضی وقت ها آخر ماه همین کار رو می کنم.​

***​

پسرعموی من هم همین کار رو کرد ولی اون 102 به 4 شد ( 2 به 4 باخت!) یادش بخیر من همیشه همه بازی ها رو فقط با کیبرد بازی کردم ولی با پسر عموم یه دسته خلابانی خیلی محکمو شکست! خیلی ها هم دیدم که سر این بازی دسته داغون کردند. آنقدر سرعت Fastest زیاد بود آدم هیجان زده می شد. مخصوصاً توی بازی دونفره.​

***​
تازه فهمیدم میشده از طریق خط تلفن بدون پرداخت پول اینترنت آنلاین بازی کرد.
این که فقط پول تلفن می افتاده خیلی خوب بوده اگر می دونستم حتماً بازی می کردم.​

تاپیک زیر رو ببینید:
 
آخرین ویرایش:

Hossein P.

کاربر سایت
Apr 8, 2011
67
کلیه لینکها دانلود پست اول با نسخه جدیدتر جایگزین شد​

FIFA 2000 Remake 2011 XP Vista Se7en 1.49 (2011/07/19)
This is My FIFA 2000 Patch :)
3D Setup 3.20 XP Vista Se7en (x86-x64)
95/98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista/2008/Se7en
Resolution options from 640x480 to 2048x1536
UEFA Champions League
Italian Serie A Lega Calcio
FIFA Changer (92 Items):
Adboards (42) Ball (29) Indicator (3) Music (2) Numbers (3) Pitch (5) Referee Kit (3) Scorboard (5)
FEd 2000 (FIFA Editor)
(FEd 2000 Plus 442 Logo Pics, 144 Player Pics)
JoyToKey 3.7.4 (Key Editor)
Italy Kits (19) Spain Kits (3)
Stadiums (42):
Italy (10) Holland (4) Israel (15) Egypt (7) Germany (1) Spain (1) Iran (1) World (3)
New Music: Full UEFA Champions League Anthem
New Chant (Crowd Sounds) , Crowds , Misc , Backgrounds , 10 GK Kits
Available for All 12 Language (But League & Teams Names in English)
Added 8 teams: FIFA Dream Stars , World Stars 54-94 , World Cup 98 Stars , EURO 2000 Stars , Galatasaray SK , Iran 1978 , North Korea 1966 , World Cup 2010 XI
Added many players , Reality edit All League , Teams , Players , Cups & more.​
 
آخرین ویرایش:

Hossein P.

کاربر سایت
Apr 8, 2011
67
تنها بازی سری فیفا که سه بار منتشر شده

13144851281.jpg


1999/10/26 EA Sports NA/EU

13144851283.jpg


2000/07/17 EA Classics NA

13144851282.jpg


2002/02/22 EA Classics EU

فیفا 2000 تنها بازی از سری فیفا است که 3 بار عرضه شده
(هرچی گشتم ندیدم این کار برای بازی دیگه ای از سری فیفا انجام شده باشه )

یکبار در سال 99 توسط EA Sports بار دوم و سوم توسط خود شرکت اصلی Electronic Arts با نام EA Classics
(که تعداد محدودی بازی های قدیمی را مجدداً منتشر می کند.)

در سال 2000 در آمریکای شمالی و در سال 2002 در اتحادیه اروپا.
(یعنی دو سال و چهار ماه بعد از انتشار اصلی.)

می بینید که خود الکترونیک آرتز هم این بازی را بازی ویژه ای بین سری فیفا می داند.

nc93600rqlp9r1cthug.gif
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر