فروش MGS: Ground Zeroes بر روی PS4 سه برابر Xbox One بوده است!

am3

کاربر سایت
Jan 11, 2013
205
نام
amir
34233140731461712974_eclwzb5dei3nukjhiz8y.jpg


عنوان Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes بر روی کنسول نسل هشتمی سونی فروش بسیار خوبی داشته است، آن قدر خوب که مقدار فروش این عنوان بر روی PS4 سه برابر کنسول رقیب خود یعنی Xbox One می باشد، کوجیما نشان می دهد.
در حالی که به نظر او این آمار و ارقام دفیق نیست، آخرین گزارش مالی کونامی اشاره کرد که فروش تمامی بازی های خود تا تاریخ 30 زوئن 12% آن شامل فروش نسخه های PS4 بازی بوده است. این در حالیست که تنها 4% از فروش بازی های کونامی مربوط به فروش نسخه Xbox One این عنوان می باشد. همانطور که می بینید فروش نسخه PS4 این عنوان سه برابر نسخه Xbox One فروش داشته است. اگر هر دو فروش را با هم حساب کنیم، 16% از فروش این ماه کونامی تنها عنوان MGS: GZ بوده است.
همچنین کونامی درباره ی فروش سری در امسال اظهار می کند که تا کنون 3.37m فروش داشته است!

MGS5: Ground Zeroes sales triple on PS4 over Xbox One -- Eurogamer

 

RONIIN

Tech Team
کاربر سایت
Sep 13, 2008
636
نام
خسرو
خوب از اول هم مشخص بود این اتفاق میوفته...جدا از تعداد بیشتر کنسول فروخته شده از طرف سونی در نسل هشتم...خیلی از کسایی که این بازی در لیست انتظارشون بوده کسایی هستن که قبلا نسخه های قبلی رو روی دستگا های خوانواده playstation بازی کردن و در ادامه هم به علت خرید PS4 این بازی رو روی این کنسول ادامه میدن.البته این فقط یه دلیل هستش اما شاید بشه گفت مهمترین دلیل میتونه باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر