فروش انواع گیفت کارتها PSN , XBOX , Steam , Google Play, Nintendo با قیمتی مناسب|تخفیف ویژه برای اعضای انجمن

MO021

فروشنده
May 23, 2013
467
نام
Morteza
Rating - 100%
25   0   0
به نام خدا


GiftcardClub.jpg


با سلام
انواع گیفت کارت های پلی استشن و ایکس باکس و نینتندو و استیم ترکیه و گوگل و... با قیمتی مناسب و زیر قیمت بازار موجود هست.
تمامی کدها به صورت قانونی از مراجع معتبر تهیه می شوند و هیچ گونه تاریخ انقضا و یا محدودیت زمانی برای استفاده و ریدیم کردن آنها وجود ندارد.(به عبارت بهتر فست ریدیم نیستن😉) کسانی که قبلا از ما خرید کردند و داخل بازیسنتر و یا پرشین تولز هستند می تونن تایید کنند.
فعالیت ما از شهریور 96 تا امروز ادامه داره و با خیلی از کانال های فروش اکانتهای قانونی برای تهیه گیفت کارتشون همکاری داریم.

نمونه ای از خدمات ما:

✅ فروش انواع گیفت کارتهای مربوط به ویدیو گیم ( پلی استیشن و ایکس باکس و ...) و سرویس های دیگر ( گوگل و اسپاتیفای و ... ) از طریق وبسایت ، تلگرام ، انجمن ، اینستاگرام
✅ تحویل آنی و خودکار کد خریداری شده توسط وب سایت

✅ تهیه کد دیجیتال بازی موردنظر XBOX بر اساس قیمت دلاری آن (قیمت تخفیف خورده و یا کامل ) در فروشگاه XBOX و Winodws Store با قیمتی بسیارمناسب و امکان ارسال مستقیم آن به ایمیل شما
✅ شارژ حساب PSN و XBOX شما با قیمتی بسیار مناسب تر نسبت به تهیه کد دیجیتال در کمترین زمان ممکن و فروش اکانت های حاوی اعتبار با ایمیل درخواستی شما عزیزان ( مناسب برای فروشگاه ها و فروشندگان اکانتهای قانونی )
✅ آمادگی همکاری با فروشگاه ها جهت تامین عمده گیفت کارت و یا شارژ اکانت با قیمت همکار


جهت اعتماد سازی ، عزیزانی که از قدیمی های انجمن هستند و امتیاز بالای بازارچه دارند می تونن ابتدا کد موردنظرشون رو دریافت کنند و پس از تایید و فعالسازی پرداخت رو انجام بدهند.
هدف ما این هست که در این شرایط اقتصادی بستری فراهم بشه تا کد دیجیتال موردنظرتون رو برای هر پلتفرمی با قیمتی مناسب تهیه نمایید. قطعا حمایت شما انگیزه ما رو بیشتر می کند.

نکته : برای اطلاع از قیمت های به روز و لیست تخفیفهای هفتگی سونی و مایکروسافت میتونید داخل کانال تلگرام (GiftcardClub@) عضو شوید و یا صفحه ما رو در اینستاگرام (Giftcard_Club) را دنبال کنید.



جهت خرید هم داخل انجمن و هم داخل تلگرام و اینستاگرام میتونید پیام بدید.

همراه : 09376072274
وب سایت : WWW.GiftcardClub.ir
تلگرام : @Morteza_746
کانال تلگرام : @GiftcardClub
اینستاگرام : Giftcard_Club

(برای قدردانی از شما با استفاده از این کد در سایت روی فاکتور کل برای یک بار تخفیف دریافت کنید : "bazicenter2022")
 
آخرین ویرایش:

jj191

کاربر سایت
Aug 22, 2021
427
Rating - 0%
0   0   0
سلام برای پرداخت یکی دو هزینه به دلار کانادا نیاز به کارت مجازی ویزا یا مسترکارت داشتم که دلار کانادا پرداخت بشه. اگر ارائه میدید در پیام خصوصی با من تماس بگیرید.
 

MO021

فروشنده
May 23, 2013
467
نام
Morteza
Rating - 100%
25   0   0
سلام وقت بخیر من گیم پس می خوام چطور می توانم از شما تهیه کنم
سلام دوست عزیز
گیم پس به صورت اشتراک و یا اکانت در حال حاضر موجود نیست اما اگه خواستید گیفت کارت ایکس باکس موجوده میتونید اکانتتون رو شارژ کنید و داخل اکانت اشتراک رو تهیه کنید. برای جزئیات بیشتر تلگرام میتونید پیام بدید درخدمتم .
سلام. پی پال هم کار میکنید؟؟ یا آمازون گیفت؟
سلام خیر امکان تهیه نیست
سلام امکان خرید یوبی پلاس رو دارین؟
سلام عذر خواهی میکنم بابت تاخیر
خیر امکان تهیه اشتراک یوبی پلاس نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر