Epic Games Store فروشگاه رسمی Epic

طی پنج سال گذشته، اپیک همواره در تلاش بوده است تا محصولاتش را به طور مستقیم و توسط خودش به بازیکنان عرضه کند. این کمپانی این راه با معرفی لانچر اختصاصی اپیک‌گیمز برای PC و Mac شروع کرد تا بازیکنان بتوانند با کمک آن از Fortnite، موتور Unreal Engine و یا دیگر محصولات این کمپانی استفاده کنند. محبوبیت روزافزون بازی Fortnite نیز به اپیک‌گیمز کمک کرد تا تجارتش را تا سطحی جهانی گسترش دهد و از بیشتر روش‌های پرداخت پشتبیانی کند.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore-1400x788-115627d82416826e240d42891ede4afe7975ba19.jpg

کمپانی اپیک‌گیمز اعتقاد دارد که بیشتر سازندگان بازی خواستار فروشگاهی با ویژگی‌های اقتصادی منصفانه و رابطه‌ای مستفیم با بازیکنان هستند. به همین دلیل این کمپانی در پی ساخت فروشگاهی بوده که از این تفکر پیروی کند. این فروشگاهی چندی پیش با تعداد معدودی از بازی‌های PC و Mac ، که اکثر آن‌ها را بازی‌های مستقل تشکیل می‌دهند، افتتاح شد. با توجه‌ به صحبت‌های این کمپانی باید در آینده‌ منتظر بازی‌های موبایل و پلتفرم‌های دیگر نیز روی Epic Games Store باشیم.

ویژگی‌های فروشگاه اپیک‌گیمز:

سهم ۸۸ درصدی توسعه‌دهندگان

تمام توسعه‌دهنده‌هایی که بازی‌های خود را بر روی Epic Games منتشر می‌کنند بدون هیچ قید و شرطی ۸۸ درصد از پول فروش بازی را دریافت می‌کنند. همجنین اگر این توسعه‌دهندگان از موتور بازی‌سازی Unreal Engine استفاده کنند اپیک سهم ۵ درصدی این موتور را نیز فقط برای فروششان روی این فروشگاه پوشش می‌دهد.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore_InfoGraphic-1920x1080-df66848d0d804e4366355775eae247a9abdeb1e7.jpg

رابطه‌ی مستقیم با بازیکنان

با خرید از فروشگاه Epic Games بطور خودکار مشترک خبرنامه‌ی اپیک‌گیمز می‌شوید و از این طریق توسعه‌دهندگان می‌توانند شما را در جریان آپدیت‌ها و نسخه‌های آینده‌‌ي بازیشان بگذارند. همچنین اگر بازیکنان ترجیح بدهند که ایمیلشان را در اختیار توسعه‌‌دهنده بگذارند، سازنده‌ی بازی می‌توانند شخصا با آن‌ها در ارتباط باشد.

با تولید‌کنندگان محتوا در ارتباط باشید

امروزه استریمرهای توییچ، یوتوبرها و نویسندگان تاثیر بزرگی را بر روی شناخت بازی‌های مختلف دارند. برنامه‌ی گسترده‌ی ۱۰ هزار نفری Support-a-Creator اپیک‌گیمز به توسعه‌دهندگان اجازه میدهند با تولید‌کننده‌های محتوا ارتباط داشته باشند تا دایره‌ی بازیکنان بازی‌های خود را بیش از پیش گسترش دهند. توسعه‌دهندگان می‌توانند در این برنامه مقداری از سهم‌ فروش بازی خود را در اختیار Creator مورد نظرشان قرار بدهند. در این بین اپیک ۵ درصد از این سهم را در ۲۴ ماه اولیه پوشش می‌دهد.

صفحه‌ی فروش بازی‌ خود را کنترل کنید

اپیک‌گیمز هیچ کنترلی رو صفحه‌ی خرید بازی سازنده ندارد. هیچ تبلیغی در این صفحه‌ها نمایش داده نخواهد شد و بازی‌های مشابه نیز در آن حصور نخواهند داشت. همچنین در نتایج جستجوگر بازی نیز خبری از تبلیغات نخواهد بود.

پشتیبانی از تمام موتور‌های بازیسازی

مهم نیست که از چه موتوری برای ساخت بازی استفاده می‌کنید!‌ تمام موتورهای بازیسازی در فروشگاه اپیک پشتیبانی می‌شوند. اولین بازی‌هایی که بر روی این استور قرار گرفته‌اند نیز بر پایه‌ی موتور‌های آنریل‌ انجین و یونیتی هستند.

موفقیت توسعه‌دهندگان، موفقیت اپیک‌گیمز است

هدف اپیک‌گیمز از ساخت فروشگاه و روش‌ اقتصادی آن،‌ هم‌راستا کردن علایق بازیکنان با این کمپانی است. به علت خرید‌های بسیار زیاد در بازی فورتنایت، اپیک‌گیمز زیرساخت‌هایی را فراهم کرده که قدرت پزدازش یک فروشگاه بازی و پشتیبانی از خریداران را دارد. در این بین ۱۲ درصد سهمی که از فروش بازی‌ها می‌گیرد باعث پیشرفت و گسترش این کمپانی در سال‌های آتی خواهد شد.

بازی‌های رایگان

یکی دیگر از سیاست‌های اپیک‌گیمز در راستای افزایش مشتری‌های فروشگاه خود، همکاری با توسعه‌دهندگان برای رایگان کردن بازی‌هایشان در طول زمانی دو هفته‌ یکبار است. لازم به ذکر است که با اضافه کردن این بازی‌ها به library می‌توانید در هر زمانی که خواستید آن‌ها را دانلود و تجربه کنید.

قیمت‌گذاری منطقه‌ای

اپیک‌گیمز هم مانند کمپانی ولو با توجه به ارزش کشورهای مختلف قیمت‌های مختلفی را بر روی فروش بازي‌ها در نظر گرفته است. برای مثال در بعضی از کشورها مانند روسیه‌، قیمت پرداختی شما برای بازی‌ها حتی از نصف هم کمتر می‌شود.
 
Last edited by a moderator:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من برای خودم گرفتم برای دوستمم ساین آپ کردم مشکل نداره
کلا فکر نکنم ربطی به فیلترشکن داشته باشه. کلا من با فیلترشکنم چندتا کشور زدم نشد ولی با انگلستان دوتا گرفتم (برای خودم و دوستم)
همین الان با اوپرا امتحان کردم اوکی شد :|

ای بر پدر فایرفاکس لعنت دهنم سرویس شد :|
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
برای اضافه کردن بازی به اکانت حتما باید بازی دانلود بشه؟ این اخطاری که برای دوستان میده رو واسه منم داد من نمیخوام بازی رو دان کنم نمیشه همینجور به اکانت اضافه کرد بعدا رفت سراغش؟
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,204
برای اضافه کردن بازی به اکانت حتما باید بازی دانلود بشه؟ این اخطاری که برای دوستان میده رو واسه منم داد من نمیخوام بازی رو دان کنم نمیشه همینجور به اکانت اضافه کرد بعدا رفت سراغش؟
چرا آقا میشه مگه ما الان دانلود کردیم:D موند تو اکانت ایشالا هروقت حسش بود دانلود میکنم:D
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
از اکانتتون ایراد گرفته میگه اکانتتون قابلیت دانلود هیچ بازی رایگانی رو الان نداره.یعنی نه تنها این بازی یه بازی رایگان دیگه هم انتخاب کنید نمیزاره دانلود کنید.احتمالا تعداد بازی های رایگانتون زیاده.یکی از اونایی که نمیخواید رو پاک کنید و از لیت هم دلیتش کنید ببینید اجازه میده یا نه
نه مشکل از این نیست، از فیلترشکن و... هست.
من همین مشکل داشتم با چندتا فیلترشکن و مرورگر مختلف تست کردم،نشد که نشد.
142007

ولی روی گوشی خیلی راحت اکتیو شد،تهش یه متشکریم هم زد :))
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,022
نام
مصطفی
من بازیو به اکانتم اضافه کردم ایمیل گیـچیزی میفرسته؟
چون یه پیام اومد ظاهرا یه اسمیل فرستادیم ولی تو جیمیل چیزی نبود بازیم به اکانت اضافه شده؟!
 

Caliban

کاربر سایت
Aug 22, 2019
64
مشکلات دریافت GTA:
برای لاگین کردن حتما vpn میخواید چون به ایران سرویس نمیده.ولی موقع لاگین دقت کنید یوزر و پس رو درست بزنید و تو یک دقیقه شونصد بار با آیپی های کشورهای مختلف هم امتحان نکنید که مشکلی پیش نیاد:Dکلا کمی صبر و تقوا پیشه کنید:D
خطای "Your account is unable to download any more free games at this time" رو بعضی از فرنگیا هم گرفتن و مثل اینکه اینم به هجومی که ملت آوردن هم ربط داره.راهش هم در حال حاضر امتحان با vpn های مختلفه.ولی پیشنهاد میشه موقع لاگین با vpn به کشورهای مختلف سفر نکنید:Dvpn هایی که کاربر زیادی ندارن هم نسبت به اونایی که 500 نفر به یه سرورشون وصل شدن و بازی رو گرفتن، گزینه های بهتری هستن.دیگه باید چند بار امتحان کنین تا جواب بده:D
ولی باور بفرمایید که تموم نمیشه:Dیکی دو روز صبر کنید تبش بخوابه خیلی شیک برین بازی رو بدون مشکلات اینطوری اضافه کنید.به خصوص اگه نمیخواید الان دانلود و بازی کنین.اگه میخواید دانلود کنین هم البته صبر کنید:Dچون مثلا دیشب سرعت دریافت رو محدود کرده بودن که به همه برسه:D
بازی رو هم لازم نیست حتما دانلود کنید.وقتی به اکانت اضافه شد تا همیشه دارینش و هر وقت دوست داشتین میتونید دانلود و بازی کنید.
و اینکه تایید دو مرحله ای هم حتما باید فعال بشه.تو تنظیمات اکانت، قسمت پسورد، بخش 2FA.راحت ترینش ایمیله.میزنید یه کد واسه ایمیل میاد و وارد میکنین و تمام.لازم نیست واسه هر خرید هم استفاده بشه.فقط از این به بعد هربار میخواید لاگین کنید بجز رمز یه کد واسه ایمیل هم میاد که باید اونو هم وارد کنید.
از کجا بفهمید خریدتون اوکی شده؟این پایین نوشتم:D

من بازیو به اکانتم اضافه کردم ایمیل گیـچیزی میفرسته؟
چون یه پیام اومد ظاهرا یه اسمیل فرستادیم ولی تو جیمیل چیزی نبود بازیم به اکانت اضافه شده؟!
اگه اون پیام تشکر که پست بالاییت هم گذاشته رو دیدی یعنی خرید انجام شده.ایمیل هم ممکنه چند دقیقه طول میکشه ولی حتما میاد.اگه با لانچری که میتونی تو لایبریت ببینی.اگه هم از سایت خرید کردی میتونی دوباره وارد صفحه بازی بشی، اونجا روی دکمه خرید به جای GET نوشته OWNED که یعنی داریش.
 

AMIR-R

کاربر سایت
Mar 15, 2020
819
این بازی های انلاین اپیک استور رو همیشه باید با vpn زد یا بعد از وارد شدن به بازی میشه قطع کرد ؟!
با vpn که وارد بازی world war z میشم راحت مچ پیدا میکنه ولی پینگ نابوده بالای 300 میشه در منو بازی vpn رو قطع میکنم مچ پیدا نمیشه
 
  • Like
Reactions: a2010

Bloodborne11

کاربر سایت
Apr 24, 2020
51
15 بار با مرور گر های مختلف امتحان کردم همین ارور رو میداد :Your account is unable to download any more free games at this time
به 7-8 نفر از دوستام تو استیم هم دادم، که خارج از کشور هستن هم همین ارور رو داد
رفتم با موبایل یک قند شکن ناشناخته زدم خیلی راحت اورد بالا!
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,887
نام
محمد حسین
3 ثانیه نشد الان که اضافه کردم. دیشب بار زیادی بود رو سرور اپیک. خدا خیرش بده. همین سه ماه پیش رو استیم 115 تومن دادم برا ،برادر کوچیکم گرفتم. نذرش قبول.
ghabool-8.jpg


اینم دادم به توییترشون.​
 

zadis

کاربر سایت
Nov 20, 2007
782
دوستان من وارد بازی شدم حالا چجوری باید انلاین بازی کرد؟ چون فقط قسمت داستانی هست تو بازی و انلاین من چیزی ندیدم
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
دوستان من وارد بازی شدم حالا چجوری باید انلاین بازی کرد؟ چون فقط قسمت داستانی هست تو بازی و انلاین من چیزی ندیدم
مرحله اول (اونی که با فرانکلین ماشین می دزدی) رو تموم کن کامل، بعد که سیو شد بازی alt رو بزن و اون بیلبیلک رو بیار پایین. رو اونی که جاش خالیه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر