Epic Games Store فروشگاه رسمی Epic

طی پنج سال گذشته، اپیک همواره در تلاش بوده است تا محصولاتش را به طور مستقیم و توسط خودش به بازیکنان عرضه کند. این کمپانی این راه با معرفی لانچر اختصاصی اپیک‌گیمز برای PC و Mac شروع کرد تا بازیکنان بتوانند با کمک آن از Fortnite، موتور Unreal Engine و یا دیگر محصولات این کمپانی استفاده کنند. محبوبیت روزافزون بازی Fortnite نیز به اپیک‌گیمز کمک کرد تا تجارتش را تا سطحی جهانی گسترش دهد و از بیشتر روش‌های پرداخت پشتبیانی کند.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore-1400x788-115627d82416826e240d42891ede4afe7975ba19.jpg

کمپانی اپیک‌گیمز اعتقاد دارد که بیشتر سازندگان بازی خواستار فروشگاهی با ویژگی‌های اقتصادی منصفانه و رابطه‌ای مستفیم با بازیکنان هستند. به همین دلیل این کمپانی در پی ساخت فروشگاهی بوده که از این تفکر پیروی کند. این فروشگاهی چندی پیش با تعداد معدودی از بازی‌های PC و Mac ، که اکثر آن‌ها را بازی‌های مستقل تشکیل می‌دهند، افتتاح شد. با توجه‌ به صحبت‌های این کمپانی باید در آینده‌ منتظر بازی‌های موبایل و پلتفرم‌های دیگر نیز روی Epic Games Store باشیم.

ویژگی‌های فروشگاه اپیک‌گیمز:

سهم ۸۸ درصدی توسعه‌دهندگان

تمام توسعه‌دهنده‌هایی که بازی‌های خود را بر روی Epic Games منتشر می‌کنند بدون هیچ قید و شرطی ۸۸ درصد از پول فروش بازی را دریافت می‌کنند. همجنین اگر این توسعه‌دهندگان از موتور بازی‌سازی Unreal Engine استفاده کنند اپیک سهم ۵ درصدی این موتور را نیز فقط برای فروششان روی این فروشگاه پوشش می‌دهد.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore_InfoGraphic-1920x1080-df66848d0d804e4366355775eae247a9abdeb1e7.jpg

رابطه‌ی مستقیم با بازیکنان

با خرید از فروشگاه Epic Games بطور خودکار مشترک خبرنامه‌ی اپیک‌گیمز می‌شوید و از این طریق توسعه‌دهندگان می‌توانند شما را در جریان آپدیت‌ها و نسخه‌های آینده‌‌ي بازیشان بگذارند. همچنین اگر بازیکنان ترجیح بدهند که ایمیلشان را در اختیار توسعه‌‌دهنده بگذارند، سازنده‌ی بازی می‌توانند شخصا با آن‌ها در ارتباط باشد.

با تولید‌کنندگان محتوا در ارتباط باشید

امروزه استریمرهای توییچ، یوتوبرها و نویسندگان تاثیر بزرگی را بر روی شناخت بازی‌های مختلف دارند. برنامه‌ی گسترده‌ی ۱۰ هزار نفری Support-a-Creator اپیک‌گیمز به توسعه‌دهندگان اجازه میدهند با تولید‌کننده‌های محتوا ارتباط داشته باشند تا دایره‌ی بازیکنان بازی‌های خود را بیش از پیش گسترش دهند. توسعه‌دهندگان می‌توانند در این برنامه مقداری از سهم‌ فروش بازی خود را در اختیار Creator مورد نظرشان قرار بدهند. در این بین اپیک ۵ درصد از این سهم را در ۲۴ ماه اولیه پوشش می‌دهد.

صفحه‌ی فروش بازی‌ خود را کنترل کنید

اپیک‌گیمز هیچ کنترلی رو صفحه‌ی خرید بازی سازنده ندارد. هیچ تبلیغی در این صفحه‌ها نمایش داده نخواهد شد و بازی‌های مشابه نیز در آن حصور نخواهند داشت. همچنین در نتایج جستجوگر بازی نیز خبری از تبلیغات نخواهد بود.

پشتیبانی از تمام موتور‌های بازیسازی

مهم نیست که از چه موتوری برای ساخت بازی استفاده می‌کنید!‌ تمام موتورهای بازیسازی در فروشگاه اپیک پشتیبانی می‌شوند. اولین بازی‌هایی که بر روی این استور قرار گرفته‌اند نیز بر پایه‌ی موتور‌های آنریل‌ انجین و یونیتی هستند.

موفقیت توسعه‌دهندگان، موفقیت اپیک‌گیمز است

هدف اپیک‌گیمز از ساخت فروشگاه و روش‌ اقتصادی آن،‌ هم‌راستا کردن علایق بازیکنان با این کمپانی است. به علت خرید‌های بسیار زیاد در بازی فورتنایت، اپیک‌گیمز زیرساخت‌هایی را فراهم کرده که قدرت پزدازش یک فروشگاه بازی و پشتیبانی از خریداران را دارد. در این بین ۱۲ درصد سهمی که از فروش بازی‌ها می‌گیرد باعث پیشرفت و گسترش این کمپانی در سال‌های آتی خواهد شد.

بازی‌های رایگان

یکی دیگر از سیاست‌های اپیک‌گیمز در راستای افزایش مشتری‌های فروشگاه خود، همکاری با توسعه‌دهندگان برای رایگان کردن بازی‌هایشان در طول زمانی دو هفته‌ یکبار است. لازم به ذکر است که با اضافه کردن این بازی‌ها به library می‌توانید در هر زمانی که خواستید آن‌ها را دانلود و تجربه کنید.

قیمت‌گذاری منطقه‌ای

اپیک‌گیمز هم مانند کمپانی ولو با توجه به ارزش کشورهای مختلف قیمت‌های مختلفی را بر روی فروش بازي‌ها در نظر گرفته است. برای مثال در بعضی از کشورها مانند روسیه‌، قیمت پرداختی شما برای بازی‌ها حتی از نصف هم کمتر می‌شود.
 
Last edited by a moderator:

MO021

فروشنده
May 23, 2013
467
نام
Morteza
دوستان برای آنلاین بازی کردن حتما باید با قندشکن بازی کنیم یا راهی هست بدون اون هم بازی کرد؟

Sent from my SM-N9750 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: a2010

SHAM

کاربر سایت
Nov 22, 2008
305
دوستان مشکل اکثر شما استفاده از چیلتر های رایگان است
چون با آیپی های آن ها خیلی اکانت بازی از اپیک گرفته شده آیپی را برای گرفتن بازی مسدود کرده
بدون هیچ مشکلی با چیلتر nod و حتی 2fa هم فعال نبود روی سرور آمریکا بازی را از طریق لانچر اضافه کردم
 

zadis

کاربر سایت
Nov 20, 2007
782
مرحله اول (اونی که با فرانکلین ماشین می دزدی) رو تموم کن کامل، بعد که سیو شد بازی alt رو بزن و اون بیلبیلک رو بیار پایین. رو اونی که جاش خالیه.
منظورتو متوجه نشدم یعنی چی؟ من الان من مرحله اول و اون سیاهه اول بازی alt رو که میزنم فقط اون سیاهه هست و تموم دیگه چیکار باید کرد؟ میشه یه کم بیشتر توضیح بدی ممنون
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,888
نام
محمد حسین
2020-05-15_15-09-00.jpg

اپیک داره 10 دلار به ازای هر خرید تخفیف میده.
الان anno 1800 هست 60 دلار. 10 تا تخفیف 50 تا. گرونه.
ولی اگه anno خالی بگیرم میشه 30 دلار با 10 تا تخفیف20 + season pass 1 میشه 17.5 دلار 10 تا تخفیف 7.5 + و همینطور سیزن پس 2 میشه 7.5 ،میشه 35 دلار.
بصرفه تر هست. هر چند هنوزم گرونه.
____________________
ولی خودمونیم چقدر سود داره فروشگاه.که اینجوری اپیک میبخشه و اسپانسر pc gaming show هم هست. واقعا استیم حق داره ،بازی نمیسازه. پاشو انداخته رو پاش ،داره دلار میشماره فقط.
تا اونجایی میدونم نه
من نسخه کرکی که داشتم . گذاشتم استیم 1 مگ رو هم نشناخت.کلشو دانلود کردم. بگردی تو تورنت نسخه اصلی رو میزارن. استیمش 88.9 گیگه.
__________________
اگگه اپیک همین نسخه استیمه ،میشه آدرس همینو بدم به اپیک ،که جفتشون از یه دیتا استفاده کنن. چون حجم ندارم. کلی بازی دارم تلنبار شده
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
View attachment 142021
ولی خودمونیم چقدر سود داره فروشگاه.که اینجوری اپیک میبخشه و اسپانسر pc gaming show هم هست. واقعا استیم حق داره ،بازی نمیسازه. پاشو انداخته رو پاش ،داره دلار میشماره فقط.
با توجه به آماری که خود اپیک منتشر کرد سال اول استورش چیزی جز ضرر براش نداشته. این کاراش صرفا برای آیندست و هنوزم نمیشه گفت سیاست‌هاش موفق میشه یا نه.

من با هر قند شکنی رفتم ارور داد نذاشت بازی و بگیرم. راهنمایی می کنید چه جوری گرفتید؟
Nord VPN
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,888
نام
محمد حسین
با توجه به آماری که خود اپیک منتشر کرد سال اول استورش چیزی جز ضرر براش نداشته. این کاراش صرفا برای آیندست و هنوزم نمیشه گفت سیاست‌هاش موفق میشه یا نه.


Nord VPN
اعلام نکرده ضررده بوده.
Epic Games Store Has Hit $680 Million In Revenue, 108 Million Customers
درآمد fortnite که 1.8 میلیارد اعلام شده ولی اپیک استور رو گفتن
2020-05-15_15-49-47.jpg

680 میلیون دلار خرید. که رقم بدی نیست..در مورد استیم گزارش رسمی نداریم.
یه جا خودشون میگن ،درآمدمون رشد داشه
Steam hit 95m monthly active users in 2019
ولی گزارشها نشون میده که درآمدشون کاهش داشته .با رفتن عناوین بزرگ یک سری از شرکتها
https://finance.yahoo.com/news/report-steam-sales-revenue-drop-202000860.html
آخرین دیتایی که داریم ،درآمد 4.3 میلیارد دلاری از عناوین هست ،البته dlc ها جزئ اونها نیست.
_____________________________
ولی هزینه کرد اپیک منطقیه ،اگه این تعداد کاربر نصفشون با اپیک بمونن.چون با هیچ تبلیغی نمیشه به این تعداد کاربر رسید.
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
منظورتو متوجه نشدم یعنی چی؟ من الان من مرحله اول و اون سیاهه اول بازی alt رو که میزنم فقط اون سیاهه هست و تموم دیگه چیکار باید کرد؟ میشه یه کم بیشتر توضیح بدی ممنون
با موس قسمت پایین اون دایره رو کلیک کن. می تونی هم بری تو Pause menu بخش Online.
 
  • Like
Reactions: zadis

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر