Epic Games Store فروشگاه رسمی Epic

طی پنج سال گذشته، اپیک همواره در تلاش بوده است تا محصولاتش را به طور مستقیم و توسط خودش به بازیکنان عرضه کند. این کمپانی این راه با معرفی لانچر اختصاصی اپیک‌گیمز برای PC و Mac شروع کرد تا بازیکنان بتوانند با کمک آن از Fortnite، موتور Unreal Engine و یا دیگر محصولات این کمپانی استفاده کنند. محبوبیت روزافزون بازی Fortnite نیز به اپیک‌گیمز کمک کرد تا تجارتش را تا سطحی جهانی گسترش دهد و از بیشتر روش‌های پرداخت پشتبیانی کند.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore-1400x788-115627d82416826e240d42891ede4afe7975ba19.jpg

کمپانی اپیک‌گیمز اعتقاد دارد که بیشتر سازندگان بازی خواستار فروشگاهی با ویژگی‌های اقتصادی منصفانه و رابطه‌ای مستفیم با بازیکنان هستند. به همین دلیل این کمپانی در پی ساخت فروشگاهی بوده که از این تفکر پیروی کند. این فروشگاهی چندی پیش با تعداد معدودی از بازی‌های PC و Mac ، که اکثر آن‌ها را بازی‌های مستقل تشکیل می‌دهند، افتتاح شد. با توجه‌ به صحبت‌های این کمپانی باید در آینده‌ منتظر بازی‌های موبایل و پلتفرم‌های دیگر نیز روی Epic Games Store باشیم.

ویژگی‌های فروشگاه اپیک‌گیمز:

سهم ۸۸ درصدی توسعه‌دهندگان

تمام توسعه‌دهنده‌هایی که بازی‌های خود را بر روی Epic Games منتشر می‌کنند بدون هیچ قید و شرطی ۸۸ درصد از پول فروش بازی را دریافت می‌کنند. همجنین اگر این توسعه‌دهندگان از موتور بازی‌سازی Unreal Engine استفاده کنند اپیک سهم ۵ درصدی این موتور را نیز فقط برای فروششان روی این فروشگاه پوشش می‌دهد.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore_InfoGraphic-1920x1080-df66848d0d804e4366355775eae247a9abdeb1e7.jpg

رابطه‌ی مستقیم با بازیکنان

با خرید از فروشگاه Epic Games بطور خودکار مشترک خبرنامه‌ی اپیک‌گیمز می‌شوید و از این طریق توسعه‌دهندگان می‌توانند شما را در جریان آپدیت‌ها و نسخه‌های آینده‌‌ي بازیشان بگذارند. همچنین اگر بازیکنان ترجیح بدهند که ایمیلشان را در اختیار توسعه‌‌دهنده بگذارند، سازنده‌ی بازی می‌توانند شخصا با آن‌ها در ارتباط باشد.

با تولید‌کنندگان محتوا در ارتباط باشید

امروزه استریمرهای توییچ، یوتوبرها و نویسندگان تاثیر بزرگی را بر روی شناخت بازی‌های مختلف دارند. برنامه‌ی گسترده‌ی ۱۰ هزار نفری Support-a-Creator اپیک‌گیمز به توسعه‌دهندگان اجازه میدهند با تولید‌کننده‌های محتوا ارتباط داشته باشند تا دایره‌ی بازیکنان بازی‌های خود را بیش از پیش گسترش دهند. توسعه‌دهندگان می‌توانند در این برنامه مقداری از سهم‌ فروش بازی خود را در اختیار Creator مورد نظرشان قرار بدهند. در این بین اپیک ۵ درصد از این سهم را در ۲۴ ماه اولیه پوشش می‌دهد.

صفحه‌ی فروش بازی‌ خود را کنترل کنید

اپیک‌گیمز هیچ کنترلی رو صفحه‌ی خرید بازی سازنده ندارد. هیچ تبلیغی در این صفحه‌ها نمایش داده نخواهد شد و بازی‌های مشابه نیز در آن حصور نخواهند داشت. همچنین در نتایج جستجوگر بازی نیز خبری از تبلیغات نخواهد بود.

پشتیبانی از تمام موتور‌های بازیسازی

مهم نیست که از چه موتوری برای ساخت بازی استفاده می‌کنید!‌ تمام موتورهای بازیسازی در فروشگاه اپیک پشتیبانی می‌شوند. اولین بازی‌هایی که بر روی این استور قرار گرفته‌اند نیز بر پایه‌ی موتور‌های آنریل‌ انجین و یونیتی هستند.

موفقیت توسعه‌دهندگان، موفقیت اپیک‌گیمز است

هدف اپیک‌گیمز از ساخت فروشگاه و روش‌ اقتصادی آن،‌ هم‌راستا کردن علایق بازیکنان با این کمپانی است. به علت خرید‌های بسیار زیاد در بازی فورتنایت، اپیک‌گیمز زیرساخت‌هایی را فراهم کرده که قدرت پزدازش یک فروشگاه بازی و پشتیبانی از خریداران را دارد. در این بین ۱۲ درصد سهمی که از فروش بازی‌ها می‌گیرد باعث پیشرفت و گسترش این کمپانی در سال‌های آتی خواهد شد.

بازی‌های رایگان

یکی دیگر از سیاست‌های اپیک‌گیمز در راستای افزایش مشتری‌های فروشگاه خود، همکاری با توسعه‌دهندگان برای رایگان کردن بازی‌هایشان در طول زمانی دو هفته‌ یکبار است. لازم به ذکر است که با اضافه کردن این بازی‌ها به library می‌توانید در هر زمانی که خواستید آن‌ها را دانلود و تجربه کنید.

قیمت‌گذاری منطقه‌ای

اپیک‌گیمز هم مانند کمپانی ولو با توجه به ارزش کشورهای مختلف قیمت‌های مختلفی را بر روی فروش بازي‌ها در نظر گرفته است. برای مثال در بعضی از کشورها مانند روسیه‌، قیمت پرداختی شما برای بازی‌ها حتی از نصف هم کمتر می‌شود.
 
Last edited by a moderator:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,078
نام
مــاکــان
یک چندوقتی میشد میخواستم احساس خودم راجع به این بازیهای رایگان اپیک استور بگم، نمیدونستم از کجا شروع کنم.
تا اینکه اینو دیدم.


یعنی اگه طومار مینوشتم نمیتونستم اینقدر خوب بیان کنم :))
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
این ده دلاری که تخفیف زده خیلی به درد میخوره. الان Borderlands 3 توی روسیه شده 9 دلار. ار رجیون روسیه با وبمانی هم راحت میتونم میخرم.
 

paradaimix

Dancing for Dessert Studio
کاربر فعال
Oct 7, 2012
2,251
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
Steep
Steep

Darksiders Warmastered Edition
Darksiders Warmastered Edition - Darksiders Warmastered Edition

Darksiders II Deathinitive Edition
Darksiders II Deathinitive Edition - Darksiders II Deathinitive Edition

تا 9ام ژانویه رایگان
برای من الان چند روزه وقتی دکه get میزنم روی Loading your order... میمونه. با سه تا فیلتر شکن مختلف با کشورهای مختلف تست زدم باز نشد
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
عجیبه من با مرورگر گوشی مشکل دارم هرچی دکمه get رو میزنم چیزی نمیشه :D

Sent from Tapatalk
نمیدونم کلا عجیب غریبه. من تا الان همه بازی هاشو با PC گرفتم ولی یه هفته میشد روی loading میمومد ک امروز با موبایل گرفتمشون
 

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,361
نام
علیرضا
سلام
بچه های اگه بخوام از اپیک استور با واحد پول روسیه خرید کنم باید چیکارا کنم ؟
الان کشورم روی روسیه هستش، وی پی ان روسی هم میزنم، با وب مانی خوبه خرید کنم ؟
بعدش همون اولش که شماره تلفن میخواد، شماره تلفن ایران بدم مشکل ایجاد میشه ؟ کلا اگه نکته ای هستش بگین که یه وقت سوتی ندم.
 

Emotion2

کاربر سایت
Dec 3, 2018
51
سلام. دوستان میشه بگین با چه قندشکنی وارد بازی میشین برا گیم ؟‌ من dauntless پلی میدم تا دیروز با windscribe وصل میشد امروز نمیشه :(
یه سوال دگ هم داشتم. موقع ساخت اکانت کشوری که انتخاب میکنی توی پینگت توی بازی تاثیر میذاره ؟‌
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر