Epic Games Store فروشگاه رسمی Epic

طی پنج سال گذشته، اپیک همواره در تلاش بوده است تا محصولاتش را به طور مستقیم و توسط خودش به بازیکنان عرضه کند. این کمپانی این راه با معرفی لانچر اختصاصی اپیک‌گیمز برای PC و Mac شروع کرد تا بازیکنان بتوانند با کمک آن از Fortnite، موتور Unreal Engine و یا دیگر محصولات این کمپانی استفاده کنند. محبوبیت روزافزون بازی Fortnite نیز به اپیک‌گیمز کمک کرد تا تجارتش را تا سطحی جهانی گسترش دهد و از بیشتر روش‌های پرداخت پشتبیانی کند.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore-1400x788-115627d82416826e240d42891ede4afe7975ba19.jpg

کمپانی اپیک‌گیمز اعتقاد دارد که بیشتر سازندگان بازی خواستار فروشگاهی با ویژگی‌های اقتصادی منصفانه و رابطه‌ای مستفیم با بازیکنان هستند. به همین دلیل این کمپانی در پی ساخت فروشگاهی بوده که از این تفکر پیروی کند. این فروشگاهی چندی پیش با تعداد معدودی از بازی‌های PC و Mac ، که اکثر آن‌ها را بازی‌های مستقل تشکیل می‌دهند، افتتاح شد. با توجه‌ به صحبت‌های این کمپانی باید در آینده‌ منتظر بازی‌های موبایل و پلتفرم‌های دیگر نیز روی Epic Games Store باشیم.

ویژگی‌های فروشگاه اپیک‌گیمز:

سهم ۸۸ درصدی توسعه‌دهندگان

تمام توسعه‌دهنده‌هایی که بازی‌های خود را بر روی Epic Games منتشر می‌کنند بدون هیچ قید و شرطی ۸۸ درصد از پول فروش بازی را دریافت می‌کنند. همجنین اگر این توسعه‌دهندگان از موتور بازی‌سازی Unreal Engine استفاده کنند اپیک سهم ۵ درصدی این موتور را نیز فقط برای فروششان روی این فروشگاه پوشش می‌دهد.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore_InfoGraphic-1920x1080-df66848d0d804e4366355775eae247a9abdeb1e7.jpg

رابطه‌ی مستقیم با بازیکنان

با خرید از فروشگاه Epic Games بطور خودکار مشترک خبرنامه‌ی اپیک‌گیمز می‌شوید و از این طریق توسعه‌دهندگان می‌توانند شما را در جریان آپدیت‌ها و نسخه‌های آینده‌‌ي بازیشان بگذارند. همچنین اگر بازیکنان ترجیح بدهند که ایمیلشان را در اختیار توسعه‌‌دهنده بگذارند، سازنده‌ی بازی می‌توانند شخصا با آن‌ها در ارتباط باشد.

با تولید‌کنندگان محتوا در ارتباط باشید

امروزه استریمرهای توییچ، یوتوبرها و نویسندگان تاثیر بزرگی را بر روی شناخت بازی‌های مختلف دارند. برنامه‌ی گسترده‌ی ۱۰ هزار نفری Support-a-Creator اپیک‌گیمز به توسعه‌دهندگان اجازه میدهند با تولید‌کننده‌های محتوا ارتباط داشته باشند تا دایره‌ی بازیکنان بازی‌های خود را بیش از پیش گسترش دهند. توسعه‌دهندگان می‌توانند در این برنامه مقداری از سهم‌ فروش بازی خود را در اختیار Creator مورد نظرشان قرار بدهند. در این بین اپیک ۵ درصد از این سهم را در ۲۴ ماه اولیه پوشش می‌دهد.

صفحه‌ی فروش بازی‌ خود را کنترل کنید

اپیک‌گیمز هیچ کنترلی رو صفحه‌ی خرید بازی سازنده ندارد. هیچ تبلیغی در این صفحه‌ها نمایش داده نخواهد شد و بازی‌های مشابه نیز در آن حصور نخواهند داشت. همچنین در نتایج جستجوگر بازی نیز خبری از تبلیغات نخواهد بود.

پشتیبانی از تمام موتور‌های بازیسازی

مهم نیست که از چه موتوری برای ساخت بازی استفاده می‌کنید!‌ تمام موتورهای بازیسازی در فروشگاه اپیک پشتیبانی می‌شوند. اولین بازی‌هایی که بر روی این استور قرار گرفته‌اند نیز بر پایه‌ی موتور‌های آنریل‌ انجین و یونیتی هستند.

موفقیت توسعه‌دهندگان، موفقیت اپیک‌گیمز است

هدف اپیک‌گیمز از ساخت فروشگاه و روش‌ اقتصادی آن،‌ هم‌راستا کردن علایق بازیکنان با این کمپانی است. به علت خرید‌های بسیار زیاد در بازی فورتنایت، اپیک‌گیمز زیرساخت‌هایی را فراهم کرده که قدرت پزدازش یک فروشگاه بازی و پشتیبانی از خریداران را دارد. در این بین ۱۲ درصد سهمی که از فروش بازی‌ها می‌گیرد باعث پیشرفت و گسترش این کمپانی در سال‌های آتی خواهد شد.

بازی‌های رایگان

یکی دیگر از سیاست‌های اپیک‌گیمز در راستای افزایش مشتری‌های فروشگاه خود، همکاری با توسعه‌دهندگان برای رایگان کردن بازی‌هایشان در طول زمانی دو هفته‌ یکبار است. لازم به ذکر است که با اضافه کردن این بازی‌ها به library می‌توانید در هر زمانی که خواستید آن‌ها را دانلود و تجربه کنید.

قیمت‌گذاری منطقه‌ای

اپیک‌گیمز هم مانند کمپانی ولو با توجه به ارزش کشورهای مختلف قیمت‌های مختلفی را بر روی فروش بازي‌ها در نظر گرفته است. برای مثال در بعضی از کشورها مانند روسیه‌، قیمت پرداختی شما برای بازی‌ها حتی از نصف هم کمتر می‌شود.
 
Last edited by a moderator:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
خیلی خوبه ! آخر سر رقیب جدی برای بخش استیم والوو پیدا شد و این برای گیمر های کل جهان بسیار خوبه ! رقابت هر چی بیشتر باشه و کمپانی ها بیشتر این میتونه باعث و بانی این بشه خدمات برای مشتری بهتر و بهتر و بهتر بشه !

و والو عزیز ! دنیا همینه ! سیب رو بندازی هوا و بخواد برسه به زمین هزار تا چرخ میخوره ! بهتره کمی از دوباره به فکر ساختن بازی های به کما بردت باشی ! هر چی داری از همون طرفدار های قدیمی هالف لایف و .... داری و همشون رو ول کردی به امون خدا و دیگه سری هالف لایف رونساختی ! و چرا ؟ دلیل این که به هر حال استیم براشون شده بود غول چراغ جادو و همین طور پول سازی میکرد ! اشکالی هم نداره و نوش جونشون ولی احترام به گیمر ها و ریشه کمپانی هم مهمه که والو اصلا براش مهم نبود .

اون خپلو هم هر چند وقت یه بار با مسخره بازی هاش و تیزر های مسخره ترش میرفت رو اعصاب امثال ما ها !

حالا دوباره بشین و یکم فکر کن و ببین بازم همین سیاست های تک بعدیتون میتونه دوام داشته باشه ؟ یا از دوباره باید یه سری به بازی های فرستاده به انباری و خاک خوردتون بزنین و دوباره بازیسازی رو هم شروع کنین حداقل تو یه سری بازی ها !
 

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
Epic Games store now supports 30 different regions (130 countries in total) for regional prices. We don't have local pricing for all the countries yet, but that's a start.
We use US Dollars for now for most of them because adding regional currencies will take time.
nd of course, if you're paying with your local payment method, you'll pay in your local currency. It's just the price in the store will be displayed in US Dollars.
We also changed our refund policy. Unlimited refunds within 14 days of purchase and under 2 hours played. The team is working on the self-service solution, but for now, you'll have to go through player support
.
بخش اخر همون قانون استیمه که اگر تا 2 هفته یا 2 ساعت کمتر بازی انجام بدی میشه ریفوند کرد و پس داد بازی و مبلغ برگشت بخوره.
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
اپیک‌گیمز سیستم لوت‌باکس شانسی را از مود PVE فورتنایت یعنی Save the World هم حذف کرد. از این به بعد قبل از خرید لوت‌باکس با Vbucks، محتویات آن برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.
Fortnite Save the World ends blind-draw loot boxes
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
  • Zen Studios همکاری خود را با استیم قطع کرد و بازی Operencia: the Stolen Sun فقط بر روی استور اپیک منتشر خواهد شد.

  • قیمت‌گذاری منطقه‌ای هم‌اکنون از ۳۶ ریجن مختلف (بیش از ۲۳۰ کشور) پشتیبانی می‌کند. این عدد قبلا ۳۰ اعلام شده بود.
 
  • Like
Reactions: slipkboy

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
آقا امروز صبح برنامه Epic Games داره باز میشه و بدون مشکل پروفایل و گیم ها رو میاره. برای شما هم این طوریه؟

قبلا بدون چیــز میــز ان می رفتی پیغام می داد کشور شما تحریمه و هیچی نمی آورد...
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
آقا امروز صبح برنامه Epic Games داره باز میشه و بدون مشکل پروفایل و گیم ها رو میاره. برای شما هم این طوریه؟

قبلا بدون چیــز میــز ان می رفتی پیغام می داد کشور شما تحریمه و هیچی نمی آورد...
طبق معمول موقتی بود. دوباره به افتضاح قبلی برگشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر