توضیح:ترجمه به دلیل کمبود وقت خیلی خلاصه و فقط مربوط به توضیحات در مورد گرافیک بازی هست.
... در کنفرانس سال پیش مایکروسافت یک نمایش متوسط از این بازی به ما نشان داده شد...
الان ویک مارا شگفت زده کرد ... آشکارا هیچکدام از عنوانهای فعلی 360 قابلیت مقایسه با این بازی رو ندارن , همینطور بر روی PS3 که عنوانهای اختصاصی بیشتری داره پیدا کردن معادلی برای این بازی سخت هست.
Killzone 2, Uncharted 2, Crysis, اینها چند بازی هستند که میتوانند با این بازی رقابت کنند.از سایه هایی که به طور ریل تایم بر اثر چراغ قوه به وجود میان , فقدان لبه های دندونه دندونه , نورپردازی نفس گیر و واقع گرایانه , محیطهای پهناور , SSAO (برای اطلاعات بیشتر روی نوشته کلیک شود) , تغیرات آب و هوا , تعداد زیاد اشیاء در حال حرکت , پوشش گیاهی متعامل نسبت به رفتار شخصیتها و باد , و تعداد فریمهای رضایت بخش (با میزان کمی گسستگی در فریمها که باید در نسخه نهایی بر طرف شود) و بسیاری دیگر از افکتهای گرافیکی و اثرات فیزیکی A.W به این راحتیها شگفت زده کردن شما را متوقف نمیکند.
با وجود این برتریهای تکنیکی ما تعجب میکنیم که چرا مایکروسافت تعداد بیشتری بازیهای انحصاری واقعی برای این کنسول منتشر نمیکند, تا با آن نشان دهد که چقدر 360 قدرتمند هست و چقدر انجینهای مولتی پلتفرم بد عمل میکنند.
90 دقیقه اول...!
از اینجا به بعد مقاله در مورد داستان و گیم پلی بازی و تا حد زیادی اسپویل هست دوستان اگه خواستن میتونن برن تو لینک اصلی و مطالعه کنن.
منبع:
http://www.gamersyde.com/news_gamersyde_preview_alan_wake-9022_en.html
آخرین ویرایش: