ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
علت نااميد كننده بودن اين نسل (فقط مختص كنسول ها)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ardi360" data-source="post: 2274618" data-attributes="member: 22775"><p>نا امید کننده که انصافا نبود و شاید بشه گفت شاید جهش بیشتری نسبت به نسل قبل ترش ( ps 1 به 2 و یا xbox به 360 ) تو این نسل شاهد بودیم مخصوصا از نظر آنلاین گیمینگ ولی خب تو این نسل دید اکثر ناشرین و سازندگان بالخص ژاپنی ها نسبت به بازی ها تغییر کرد و اومدن فروش بازی رو فدای کیفیتش کردن و فرانچایزهای خوبشون رو با نزدیک کردن به سلایق غربی نابود کردن</p><p>نمونش final fantasy که از نقش آفرینی ژاپنی نوبتی تبدیل شد به یه سبک جدید کلا </p><p>به نظر من عامل اصلیش پول بوده این وسط </p><p>الان دیگه نگاه بیزنسی به صنعت گیم خیلی بیشتر شده و ملت به جای خلاقیت به خرج دادن سعی دارن از چندتا اصول خوب فروختن بازیها استفاده کنن و در کمترین زمان یه معجون بی سر و ته بدن بیرون</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ardi360, post: 2274618, member: 22775"] نا امید کننده که انصافا نبود و شاید بشه گفت شاید جهش بیشتری نسبت به نسل قبل ترش ( ps 1 به 2 و یا xbox به 360 ) تو این نسل شاهد بودیم مخصوصا از نظر آنلاین گیمینگ ولی خب تو این نسل دید اکثر ناشرین و سازندگان بالخص ژاپنی ها نسبت به بازی ها تغییر کرد و اومدن فروش بازی رو فدای کیفیتش کردن و فرانچایزهای خوبشون رو با نزدیک کردن به سلایق غربی نابود کردن نمونش final fantasy که از نقش آفرینی ژاپنی نوبتی تبدیل شد به یه سبک جدید کلا به نظر من عامل اصلیش پول بوده این وسط الان دیگه نگاه بیزنسی به صنعت گیم خیلی بیشتر شده و ملت به جای خلاقیت به خرج دادن سعی دارن از چندتا اصول خوب فروختن بازیها استفاده کنن و در کمترین زمان یه معجون بی سر و ته بدن بیرون [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
علت نااميد كننده بودن اين نسل (فقط مختص كنسول ها)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft