علاقه Ubisoft به در دست گرفتن برخی از IP های THQ

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Yves-Guillemot-009.jpg


بر طبق سخنانی از جانب مدیر عامل کمپانی Ubisoft، آقای Yves Guillemot، وی از علاقه این کمپانی برای در دست گرفتن برخی از IP های کمپانی THQ سخن گفت.

آقای Guillemot در مصاحبه ای با سایت stumbleupon و ضمن ابراز تاسف در رابطه با وضعیتی که کمپانی THQ در حال حاضر با آن روبرو است، اذعان داشت که این گونه مسائل، طبیعت صنعت بازی است.

وی اظهار داشت: " مشکلاتی که برای کمپانی THQ به وجود آمد زمانی اتفاق خواهد افتاد که ما تحولی در پیش رو داشته باشیم. بعضی ها می‌توانند از سد چنین مشکلاتی بگذرند و بعضی ها ترجیح می‌دهند که جهت و راه خود را عوض کنند. این مشکلات برای کمپانی هایی چون Atari و Midway اتفاق افتاد و هم چنین نسل قبل شاهد چنین مواردی بودیم. این چیزی است که برای این صنعت اتفاق میوفتد و این چیزی است که سرنوشت این صنعت را رقم خواهد زد."

آقای Guillemot هم چنین از علاقه کمپانی Ubisoft برای گفتگو با کمپانی THQ و در دست گرفتن برخی از IP های این کمپانی سخن گفت. اما وی از گفتن این که این کمپانی به کدام IP علاقه بیشتری دارد، امتناع کرد.

" آن ها عناوین خوبی دارند. ما همیشه به عناوین خوب علاقه داشته ایم. مطمئنا این چیزی است که ما در نظر گرفته ایم اما نمی‎توانم اطلاعات بیشتری را فاش کنم."

هفته گذشته، کمپانی THQ از ضرر 21 میلیون دلاری خود گزارش داد و در همین راستا تاریخ عرضه برخی از عناوین این کمپانی همانند South Park: The Stick of Truth، Company of Heroes 2 و Metro: Last Light به عقب سوق داده شد. روز بعد این کمپانی خبر از کاهش 46 درصدی سهام خود داد و در همین راستا این کمپانی فردی را برای یافتن بهترین راه های استراتژیک و اقتصادی به استخدام خود درآورد.

منبع
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
METRO رو هیشکی نمیتونه بسازه!!!:((:((:((:((:((:((:((:((:((

فقط امیدوارم STALKER بیوفته دسته Bethesda که یه خبرهایی هم راجع بش چندماه پیش ها بود>:d

" آن ها عناوین خوبی دارند. ما همیشه به عناوین خوب علاقه داشته ایم. مطمئنا این چیزی است که ما در نظر گرفته ایم اما نمی‎توانم اطلاعات بیشتری را فاش کنم."

مردک داره میگه ما دزدیم:|:|:|
شما ها خیلی مرد بودین بازی های خودتون رو به گند نمیکشیدین
 

shaaheen

کاربر سایت
Aug 28, 2009
496
نام
شاهین
خیلی دوست دارم WWE ببینم با لوگوی اول Ubisoft
چه شود؟!! :D
Ubisoft به تنها چیزی که دیگه فکر نمیکنه پیشرفت صنعت بازیه.فقط توجهش به جیب مبارکه.
 

wolverin

کاربر سایت
Jun 17, 2009
1,201
نام
اشکان
thq خدایی ip های خیلی خوبی داره . نمیدونم چرا به این وضع افتاده
Company of Heroes و metro و saints row که شاهکاری ان برای خودشون >:d<
امیدورام روبراه شه وضعش
 

mrspear

کاربر سایت
Jun 24, 2011
322
نام
Amir Mohamad
واقعا شنیدن اخبار ورشکستگی کمپانی THQ اخبار تاسف باریه. THQ عناوین قدرتمندی داره که Metro: Last Light و Company of Heroes 2 شاید از قوی ترین اونها باشند.
شخصا معتقدم که آقای Yves Guillemot بهتره که خودشون به فکر ساخت عناوین جدید خلاقانه باشند چون Yves Guillemot با این حرفاش من رو یاد اون دسته از پرندگان میندازه
که منتظرند قربانیشون بمیره و بعد از اینکه مرد با خیال راحت برن بالای سرشونو کارشون رو بکنند ...!
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
بسوزه پدر این طمع !!!! THQ ،نبینیم بیچارگیتو!!!!:(:((


آن ها عناوین خوبی دارند. ما همیشه به عناوین خوب علاقه داشته ایم. مطمئنا این چیزی است که ما در نظر گرفته ایم اما نمی‎توانم اطلاعات بیشتری را فاش کنم.

مردک چشم چرون !)x:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر