عرضه DLC های عنوان Left 4 Dead در سه ماهه ابتدایی سال 2009

DarkSoroush

کاربر سایت
Aug 14, 2007
373
نام
سروش
خب!! خبرو ندیدم کسی زده باشه!! ترجمه متن مستقیم:

5 فوریه 2009 (در متن اصلی سوتی داده شده 2008!!)
Valve, صاحب امتیاز بازی های پرفروشی همچون Half-Life, Portal, Team Fortress, و Counter-Strike و هدایت کننده تکنولوزی هایی از جمله Steam و Source, امروز عرضه عناوین الحاقی و ابزارهای توسعه را برای آخرین عنوان خود, به عنوان پر فروش ترین بازی بدون پیشینه برای PC و XB360 در سال 2008 یعنی Left 4 Dead تایید میکند!!


اولین DLC برای این بازی به نام Survival Pack در بهار سال میلادی جاری عرضه میشود که شامل بخش چند نفره دیگری به نام Survival, به علاوه فعال سازی قابلیت انجام بازی در سایر محیط ها در بخش Versus است.
همچنین ویرایش Critic's Choice Edition که دارای تمامی ویژگی های Survival Pack به علاوه بازی اصلی است در همین زمان به فروشگاهها راه می یابد.

همچنین, نسخه ای از Source Software Development Kit یا همان SDK این بازی جهت طراحی مراحل برای دارندگان نسخه PC به صورت رایگان عرضه میشود.
Gabe Newell بنیانگذار و رئیس فعلی شرکت Valve در این باره میگوید: "از زمان عرضه Half-Life در سال 1998 تا به حال Valve در حال ساخت امکاناتی جهت ارایه به مشتریان بعد از عرضه بازی ها هستیم. توسط Half-Life و Counter-Strike و آخرین عنوان Team Fortress 2 ما یاد گرفتیم که دیگر بازی مجزایی نسازیم به غیر از ساخت سرویس های سرگرمی!! توسط Left 4 Dead ما سنت عرضه ابزارهای درونی برای ساخت گیم پلی جدید برای عنوان Left 4 Dead را ادامه می دهیم."

Left 4 Dead آخرین عنوان عرضه شده توسط Valve در سبک survival action است که با ترکیب عناصر اجتماعی ترین (مورد استقبال ترین) بازیهای چند نفره از جمله Counter-Strike و Team Fortress با هیجان, و در بخش تک نفره با بکارگیری تجربه سری Half-Life کاربر را به چالش بکشد. این بازی در نوامبر 2008 عرضه و بیش از 25 جایزه از سراسر جهان را کسب کرده است.



منبع:
http://store.steampowered.com/news/2223/

---------------------------------
نظر شخصی:
نمیتونم دقیق بفهمم که ایا این dlc های قراره رایگان باشه یا نه. ولی احتمال میدم باید جداگانه خریده بشه که برای دارنگان pc این اولین باره که Valve چنین تصمیمی میگیره که البته با در نظر گرفتن وضعیت اقتصاد جهانی قابل پیشبینی بود.

ثانیا دقیق منظورشو از بخش قرمز رنگ نمیفهمم. به نظر میرسه Valve رسما" اعلام میکنه که عنوان جدیدی به غیر از ادامه بازیهای قبلی عرضه نمیکنه!!
[LTR]we've learned that we're no longer making stand-alone games but creating entertainment services[/LTR]
 

GodFather

کاربر سایت
Jun 29, 2006
2,052
نام
امیرحسین
سلام
حدس میزنم منظورش از این جمله این باشه making stand-alone games
که میگه ما دیگه سعی بر ساخت بازی هایی ترسناکی که به تنهایی در مقابل جونور های مقاومت میکنه نداریم و میخواهیم بازی های چند نفره ترسناک بسازیم که بازی به صورت co op انجام بشه تنها برداشتی که میشه داشت همین هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر