عذر خواهی پیتر مولینیو بابت مشکلات Curiosity

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
curiosityerrors_610a.jpg


Curiosity: What's Inside the Cube، جدید ترین ساخته ی پیتر مولینیو و تیمش در استودیوی 22 Cans هفته ی پیش برای iOs عرضه شد و به قدری فراتر از انتظارات ظاهر شد که مشکلاتی برایش بوجود آمد.

بعد از منتشر شدن این عنوان، بازی کنندگان زیادی برای بازی کردن به سرور های بازی مراجعه کردند، به همین دلیل سرور بازی دچار مشکلاتی شده است. استودیوی 22 Cans از تمامی بازی کنندگان این عنوان عذر خواهی کرده و اعلام کرده است که سخت در حال تلاش برای رفع مشکلات سرور بازی می باشد.
بنا برگفته های 22 Cans، حتی بازی های بزرگ MMO نیز 10,000 بازی کننده در آن واحد و در یک مرحله ندارد، و در حال حاضر حدود 1 میلیون نفر سعی در دسترسی به سرور بازی Curiosity را دارند: " ما به شدت بابت دست کم گرفتن شهرت Curiosity از خود نا امید شدیم، این نشانگر تعداد انسان های کنجکاو دنیاست. ما فقط می توانیم عذر خواهی کنیم، اما تمام برنامه نویس های ما از زمان عرضه ی Curiosity مدت زمان زیادی را بیدار بودند. ما یک Fixـه بزرگ روی سرور های بازی اعمال کردیم، اما این کار نتیجه ی دلخواه ما را نداد. فکر می کنیم که یک راه حل مناسب در مورد مشکلات بازی پیدا کرده ایم و سخت در حال تلاش هستیم تا مشکلات را حل کنیم"

منبع 1

منبع 2
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر