عذر خواهی سازندگان The War Z از بازی کنندگان

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
سازندگان The War Z در یک نامه سرگشاده به بازی کنندگان پلتفرم PC و این بازی، از آنان به دلیل مشکلات بازی و سهل انگاری خودشان، عذر خواهی کردند.


0pwup663rvyqgtg7ss5w.jpg


آقای Sergey Titov، کارگردان بازی، در مورد شکست خوردن استودیو Hammerpoint Interactive برای ارتباط برقرار کردن با بازی کنندگان گفت: "من اعتراف می کنم که ما در مورد ارتباط برقرار کردن با بازی کنندگان بالفعل و بالقوه بازی The War Z، شکست خورده ایم. من به دلیل موفقیت زود هنگام بازی و تعداد بالای بازی کنندگان، مغرور شده بودم و از سوالات و اعتراضاتی که بازی کنندگان در مورد بازی داشتند، چشم پوشیدم. من مقصر این شکست هستم و اعتراف می کنم که باید بیشتر به بازی توجه می کردم."


تبلیغات فریب دهنده و نادرست در صفحه Steam بازی The War Z باعث شد که این بازی از Steam حذف شود. تصمیمی که به عقیده Titov، درست بوده است. همچنین در این نامه، Titov از بازی کنندگان می خواهد که به بازی فرصتی دوباره دهند و بر روی این موضوع تاکید می کند که استودیو Hammerpoint Interactive پاسخ گوی تمامی انتقادات خواهد بود: "می دانم که ممکن است برای بعضی از افراد حرف من ارزشی ندشته باشد، من این موضوع را درک می کنم، امیدوارم با گذشت زمان بتوانیم با کمک بازی کنندگان، ویژگی هایی که قول داده بودیم را در بازی پیاده کینم."

منبع
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
Sergey Titov
=)) یعنی آخر اسم و فامیل ـه طرف! =)) :D
عکس های بازی و ویژوال که قشنگه ... ولی گیمپلی به نظر آشغال میاد.
میگن تمام عکس هایی که قبل از عرضه بازی منتشر شده فیک بوده و گرافیک اصلی بازی نبوده. :D در این حد! :D
 

hrh-fourtyseven

کاربر سایت
Jun 4, 2007
285
نام
HRH
قابل توجه خیلی از استودیو های معروف (خیلی خیلی معروف!) که وقتی بازیشونو رو pc پورت می کنن آدم باید از 70 خان رستم و یه گونی ارور بدون دلیل عبور کنه تا فقط بازی اجرا بشه بعدم با افت فریم و مشکلات گرافیکی در حد لالیگا رو به رو بشه!
 

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
اگه اینا دفتر دستکشون در حد کپکام بود از اونا هم بدتر میشدن
احیانا اینا رابطه ای، نسبتی با Guerrilla Games ندارن؟! :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر