بحث و تبادل نظر در مورد سری Total War

Pzt_Kami

کاربر سایت
Sep 27, 2007
394
نام
کامبیز
شاید برخی ازشما طرفداران توتال وار اطلاع داشته باشین که در Napoleon : total war که تازه ترین بازی از این سری هست ، ویژگی کمپین چند نفره که همه دوستداران این سری منتظرش بودن اضافه شده :happy:

من هم اخیراً یکی دوتا کمپین چند نفره روشروع کردم که خیلی جالب و هیجان انگیز بودن. من یکسری screenshot از این بازی ها گرفتم که چندتاش رو به همراه مختصری توضیح اینجا برای دوستان میگذارم.

- من داشتم یک کمپین تک نفر رو بازی می کردم که ناگهان این پیام ظاهر شد و از من پرسیده شد که آیا مایل هستم در نبرد یکی از دوستان (دوستان در Steam) وارد بشم و بجای AI در مقابلش بازی کنم یا خیر"؟" من البته پذیرفتم ، اما می تونستم نپذیرم و به بازی خودم ادامه بدم. به هر روی من به بازی طرف join شدم و نبرد جالبی بود که من شکست خوردم :p پس از اتمام نبرد ، من به طور خودکار به بازی خودم برگشتم. به این ویژگی جدید (همونطور که می دونید) Drop-in Battles می گن
96751306-4.jpg
- برگردیم به کمپین چند نفره ( Multiplayer Campaign or MPC ) البته فعلاً تنها 2 نفر در نعایت می تونن با هم بازی کنن. ولی احتمالاً این برای شروع منطقی بوده (؟) اینجا به دوستی به نام Cellus جوین شدم. این کمپین اروپاست که بهش Grand Campaign هم می گن. من اتریش Austria رو انتخاب کردم و اون هم پروس Prussia رو. به جزییات و تنظیمات دقت کنید !
96929380-4.jpg
- نماهایی از کپین بازی. به چگونگی تغییر فصول دقت کنید !
96929691-4.jpg



96929745-4.jpg



وقتی نبردی در می گیره (چه بین بازیکنها و چه بین یکی از اونها با AI) باید تصمیم بگیرن که آیا می خوان نبرد به طور اتوماتیک انجام بشه و یا اونرو علیه هم بازی کنن. مثلاً اینجا ما تصمیم گرفتیم که این نبرد رو با هم انجام بدیم.

96930022-4.jpg



و این هم زمانی که منطقه ای رو فتح می کنین. گمان نکنم نیازی به توضیح 3 امکان Options که دارین باشه.

96930214-4.jpg
- واین ها هم چند تصویر از خود نبرهای بازی هستن
96929358-4.jpg



96751052-4.jpg



96751111-4.jpg



96751180-4.jpg



vvthwpn2a162ronkvo0.jpg



Pzt_Kami
screenshots
 
آخرین ویرایش:

katzo

کاربر سایت
Apr 21, 2008
94
اون قسمت اول خیلی جالب بود، من تازه Napoleon رو میخوام نصب کنم تا patch های empire رو بگیرم اینجور که معلومه باید بازی قشنگی باشه.
در مورد Multiplayer Campaign هم تو Medieval II تو حالت campaign میتونستین نوبتی هر کسی turn خودش رو انجام بده تا یک دور بچرخه به شما برسه که خوب بیشتر از 2 نفرم میشه اینجوری بازی کرد البته مشکلش تو جنگ هاش هست که اون کسی که حمله میکنه فقط میتونه نیروهاش رو کنترل کنه و نیروهای مقابل رو pc کنترلش میکنه.
تو Drop-in Battles که شما join شدی ping به چه صورت بود؟
 

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
Nice quick survey Kambiz ;)

توی یک MPC اگر به سپاه کسی که داری باهاش بازی می‌کنی حمله کنی، خودش می‌تونه نیروهاش رو کنترل کنه؟

راستی مثل این‌که یک DLC جدید هم برای NTW به تازگی روی Steam ریلیز شده. البته فکر کنم سه و نیم دلار برای 6 تا یونیت و یک Historical Battle زیاد جالب نباشه. :p

http://store.steampowered.com/app/34178/
 

Pzt_Kami

کاربر سایت
Sep 27, 2007
394
نام
کامبیز
اون قسمت اول خیلی جالب بود، من تازه Napoleon رو میخوام نصب کنم تا patch های empire رو بگیرم اینجور که معلومه باید بازی قشنگی باشه.
ناپلئون رو بگیری تا پچ های امپایر رو نصب کنی ؟!! می بخشی ولی متوجه نمی شم
تو Drop-in Battles که شما join شدی ping به چه صورت بود؟
ping به چند چیز ربط پیدا می کنه ، بویژه به اینترنت طرفین وفاصله ای که از هم دارن.اما من چندان مشکلی نداشتم.
توی یک MPC اگر به سپاه کسی که داری باهاش بازی می‌کنی حمله کنی، خودش می‌تونه نیروهاش رو کنترل کنه؟
البته ، همه ویژگی MPC به همین توانایی انجام نبردها با طرف مقابل هست. وگرنه با HotSeat تفاوتی نمی کرد.
راستی مثل این‌که یک DLC جدید هم برای NTW به تازگی روی Steam ریلیز شده. البته فکر کنم سه و نیم دلار برای 6 تا یونیت و یک Historical Battle زیاد جالب نباشه.
من همون موقع که ریلیز شد خبردار شدم چون همون موقع تو استیم بودم و خودش بلافاصله شروع به دانلود کرد. 2 ساعت معطل شدم تا 700Mb رو دانلود کنه ، آخرشم هیچ ! اگر بخاطر یکی از دوستان نبود اصلاً نمی تونستم از این700Mb که رو کمپیوترم ریخته شد استفاده کنم.
راستی آرتین جان ، تو چکار کردی با NTW؟ جواب داد؟؟؟
 
آخرین ویرایش:

katzo

کاربر سایت
Apr 21, 2008
94
من که خبری ندارم ولی بله احتمال بسیار زیاد نسخه بعدی totalwar در زمان rome باشه چون اگر در زمان بازی بخواد جلوتر بره تو این سبکی که بازی داره جالب نیست، این سبک بیشتر با جنگ های نزدیک و رو در رو قشنگ
 
آخرین ویرایش:

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
درود بر همگی؛
خبری از ساخت نسخه ی Rome 2 Total war نیست؟

درود بهرام جان.
قراره توی E3 مشخص کنن که بازی بعدی چی خواهد بود. گویا اطلاعات کاملی رو درباره‌ی شماره‌ی بعد به IGN و سایت‌های مثل اون دادن، ولی تنها چیزی که توی IGN گفته بود اینه که دیگه فعلاً بیخیال باروت و سلاح گرم شدن و به توتال‌وارهای قدیمی برگشتند.
نظر خودم اینه که شماره‌ی بعدی همون Rome 2ـه. به هر حال باید تا E3 وایسیم تا مطمئن بشیم. :happy:
 

بهرام گیانسپار

کاربر سایت
May 23, 2010
5
نام
بهرام گیان سپار
درود دوست گرامی، سپاس از پاسختان. خبر بسیار خوبی بود. این ماهیت باستان گرای توتال وار بود که این چنین شهرت و آوازه ای را برایش در پی داشت. اما امید است که این باستان گرایی به آسیای شرقی نرود، آسیای شرقی در گذشته همیشه بی صدا و نرم روند زندگانی خود را می پیمود و همچون تمدن های خاورمیانه (ماد، آشور، بابل، هاتی، مصر، هخامنشی، اشکانی، ساسانی، بیزانس ...) و یا همچون تمدن های اروپا و شمال آفریقا (کارتاژ، یونان، امپراتوری روم و ...) تاثیر چندانی بر سیاست های جهانی نداشت. به بیان بهتر پرداختن به مورد آسیای شرقی قابلیت های بازی را محدود ساخته و بازیکن را در دنیایی که تنها نژاد زرد در آن است، قرار می دهد. حال آنکه در محیط خاورمیانه ، اروپا و شمال آفریقا، تقریباً از هر نژاد و تمدنی می توان یافت و همین مورد سبب جذابیت آن خواهد بود.
 

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
خب شماره‌ی بعدی Total War معلوم شد؛ Shogun 2 Total War

CA دوباره به سراغ اولین بازی این سری رفته و می‌خواد این‌بار ژاپن رو در سده‌ی 16 میلادی بازسازی کنه. این‌بار به جای فکشن‌های بی‌شمار، فقط با 8 تا فکشن و خاندان ژاپنی سر و کار داریم. یک خوبی‌ای که این مسئله می‌تونه داشته باشه اینه که دیگه مثل امپایر (حتی مدیوال هم تا حد زیادی دچار این شده بود)، فکشن‌هایی شبیه به هم در بازی وجود نداره و می‌تونید مطمئن باشید هر کدوم از این خاندان ویژگی‌هایی دارن که اون‌ها رو از بقیه جدا می‌کنه.
من خودم از این‌که شنیدم بازی بعدی Rome 2 Total War نیست یکم ناامید شدم، ولی نمی‌خوام درباره‌ی این بازی از پیش قضاوت کنم. خصوصاً این‌که Shogun رو بازی نکردم. توی TWCenter هم خیلی سر این مسئله بحث هست که چرا به جای شوگان نرفتند سراغ روم، ولی فکر کنم همه‌ی طرفدارای قدیمی Total War که با Shogun طرفدار این بازی شده‌اند خیلی هم از این خبر خوشحال شده‌باشند.
IGN یک پیش‌نمایش جالب از این بازی نوشته. اگر وقت کنم چند روز دیگه ترجمه‌اش رو این‌جا می‌گذارم.
 

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
یک خبر خیلی خوب درباره‌ی شوگان 2؛ Jeff Van Dyck، آهنگ‌ساز قدیمی سری توتال‌وار که اگر اشتباه نکنم آهنگ‌سازی همه بازی‌های این سری (به جز امپایر و ناپلئون البته) رو انجام داده، دوباره برگشته و روی آهنگ‌های شوگان کار می‌کنه. برای من این یکی از بهترین خبرها بود، چون دوباره می‌تونیم امیدوار باشیم موسیقی فوق‌العاده‌ی بازی‌های قبلی رو تجربه کنیم و دیگه خبری از آهنگ‌های نه چندان جالب امپایر که اتفاقاً خیلی هم کم بودند، نیست. :happy:
 

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,310
نام
پرهام
سلام
ولی فکر کنم همه‌ی طرفدارای قدیمی Total War که با Shogun طرفدار این بازی شده‌اند خیلی هم از این خبر خوشحال شده‌باشند.
من با شوگان طرفدار این سری شدم .
و الان هم اصلاً از شنیدن برگشت به شوگان خوشحال نشدم .
البته شاید با توجه به پسشرفتی که صنعت بازی تو این سالها داشته ، بتونن کاری کنن که این یکی از اولیه بهتر باشه .
گرچه که همون شوگان اولی اینقدر خوب بوده که این همه طرفدار براش جمع کرده .
 

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
سال 2000، The Creative Assembly سبک استراتژی را با بازی شوگان: توتال‌وار متحوّل کرد. یک تلفیق بی‌سابقه از جنگ‌های هم‌زمان سه‌بعدی و مدیریت نوبتی که اولین بازی سری توتال‌وار بود. با فروش 7 میلیون نسخه و تحسین جهانی مطبوعات و کامیونیتی‌ها، سری توتال‌وار به طور مداوم یکی از قطب‌های این سبک بوده و امروزه یکی از موفق‌ترین فرنچایز‌های پی‌سی در طول تاریخ محسوب می‌شود.
در سال 2011، سازندگان روم و امپایر: توتال وار ادامه‌ای برای بازی‌ای خواهند ساخت که نقطه‌ی آغاز این سری‌ست. شوگان 2: توتال‌وار، هم به بازیکنان قدیمی و هم به تازه‌واردان توتال‌وار تجربه‌ی مرحله‌ی جدیدی از بازی‌های استراتژی را خواهد چشاند. برپایه‌ی تجربه‌ی 10 ساله در ساخت توتال‌وار، شوگان 2 تکامل این سری خواهد بود. این تکامل شامل زمینه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، حالت‌های مولتی‌پلیر انقلابی، قابلیت‌هایی جدید برای کمپین‌مپ و جنگ‌های سه‌بعدی هم‌زمان حماسی است.
بازی در سده‌ی 16 میلادی در ژاپن قرون وسطی رخ می‌دهد. کشوری که زمانی تحت فرماندهی یک حکومت واحد بود، اکنون به چندین خاندان در حال جنگ با یکدیگر تبدیل شده. بازیکن به عنوان یک دِیمیو – رهبر خاندان – با استفاده از حملات نظامی، اقتصاد و دیپلماسی، هدف نهایی‌اش؛ یعنی متّحد ساختن ژاپن زیر پرچمی واحد و تبدیل شدن بک شوگان – رهبر بی‌چون‌و‌چرای ژاپن – جدید را دنبال می‌کند.
با توجه به این که بازی در دوره‌ی طلایی جنگ‌های سامورائی‌ها رخ می‌دهد، شوگان 2 آشفته‌ترین زمان تاریخ ژاپن را تصویر می‌کند.

بازنگری توتال‌وار:
شوگان 2 پالایش توتال‌وارهای قدیمی به اضافه‌ی هوش‌مصنوعی‌ای بی‌نظیر و پولیش‌شده و کارایی‌های آنلاین بیش‌تر از همیشه است. نتیجه‌ی ترکیبی بی‌نقص از استراتژی هم‌زمان و نوبتی که هم قدیمی‌ها و تازه‌واردان این سری را به تجربه‌ی لذت و عمق این سری دعوت می‌کند.

پیشرفت کاراکترها:

یکی از 9 خاندان مختلف را انتخاب کنید و به صورت آفلاین برای تبدیل شدن به قدرت برتر ژاپن قرون وسطی بجنگید. تجربه بگیرید و کاراکتر-فرمانده‌ی ارشد (Warlord)، ژنرال‌ها و مامورهایتان را لِوِل‌آپ کنید.

تجربه‌ی کاملی از سینگل‌پلیر و مولتی‌پلیر:

کمپین اصلی بازی را از طریق سینگل‌پلیر بازی کنید یا این‌که با یکی از دوستانتان در رقابت با هم، یا با کمک به هم کمپین را انجام دهید. در جنگ‌های آنلاین 8 نفره شرکت کنید، با آواتار و مشخصات خود در لیدربُرد پیشرفت کنید تا قدرت خودتان را به دیگران نشان دهید. هم‌چنین برای اولین بار در این سری، بازی شامل چند حالت بازی تیمی برای کلن‌هاست.

هوش‌مصنوعی نسل جدید:

ساخته‌شده بر پایه‌ی اصول کتاب "هنر جنگ" سون‌تسی، هوش‌مصنوعی به سرعت موقعیت‌ها را سنجیده و به هر یک از حرکت‌های شما عکس‌العملی دقیق و متنوع نشان می‌دهد.

گیم‌پلی بهبودیافته‌ی جنگ‌های زمینی و دریایی:

جنگ‌های زمینی به خاطر محاصره‌های چند مرحله‌ای قلعه‌ها از همیشه واقعی‌تر هستند. و پوشش‌گیاهی با توجه به آب‌وهوا و زمان روز متغیّر است که باعث می‌شود حملات، از نظر تاکتیکی شما را به چالش بکشند. با آتش زدن ساختمان‌ها می‌تونید باعث بیرون کشیدن نیروهای دشمن که در آن‌ها مستقر هستند بشوید و یا با استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ی هر یگان، ورق را در جنگ برگردانید. جنگ‌های دریایی نیز تنوع زیادی دارند که به آن‌ها جنگ‌های ساحلی هم اضافه شده است. جزیره‌ها می‌توانند پوشش مناسبی برای کشتی‌های شما باشند، همین‌طور می‌توانید از صخره‌های دریایی به عنوان تله‌ای برای کشتی‌های دشمن استفاده کنید.

گیم‌پلی دردسترس و عمیق برای ساخت امپراتوری:

یوزر اینترفیس ساده و مؤثری که مدیریت سرزمین شما را بسیار ساده کرده است. شهرهای جدید بسازید و آن‌ها را کنترل کنید، نیروهای خودتان را استخدام کرده و تمرین دهید، دیپلماسی‌تان را کنترل کنید و از مامور (Agent)هایتان بهره‌ی مناسب را ببرید. هر یک از این قابلیت‌ها با آموزش‌های جامع بازی به شما یاد داده می‌شوند و شما را با ژرفای کمپین‌مپ – قلب و روح سری توتال‌وار – آشنا می‌سازند.


ترجمه شده از سایت اصلی توتال‌وار
 

cyrusempire

کاربر سایت
Oct 22, 2007
113
سلام به همگی (بعد از غیبت کبری ما)

چیزهایی که در توییتر Mark O’Connell نوشته به نظر میاد باز هم با انقلاب در توتال وار مواجهیم. امپایر و بعد ناپلئون اگر طرفداران قدیمی توتال وار رو راضی نکردن اما سبک بازی رو به شدت دچار تغییرات خاصی کردند. حالا بماند که بعضی راضی بودن بعضی نه. (ما جزو راضی ها بودم)
مارک در توییتر خودش نوشته بود باید به دو چیز کاملا فکر کنید یکی آپگرید اساسی کامپیوترها! دوم مطالعه درباره تاریخ ژاپن فئودال. که هر دو برای لذت بردن بیشتر از بازیه. شک نکنید تا کامپیوتر رو آپگرید پدر مادر دار نکنید لذت واقعی رو نمی برید. (من تفاوتش رو در ناپلئون کاملا حس کردم) درباره دومی هم باید بگم در بازی عناصر جدیدی اضافه شده اند که اگر اطلاعات مناسبی اگر ژاپن قرن 16 نداشته باشید قطعا در بازی سردرگم می شوید و احتمالا بیخیال آن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر