طراحی مراحل برای students vs. teachers

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید
سلام به همه ی بروبکس بازی سنتر ...
این تاپیک که می بینید در مورد یک بازی است که ما در حال ساختنش هستیم .( من و دو تا از دوستهام ) در حال حاضر ما داریم روی موتور بازی کار می کنیم. بازی با برنامه ی XNA ساخته می شود و در سبک پلتفورم ادونچر - چیزی مانند بازی تنها در خانه بروی کنسول سگا - هست و کمی هم از همسایه ی جهنمی به اش اضافه کنید تا کلا دستتون بیاد که می خوایم چی کاری بسازیم ...
خب شاید با خود بگویید به ما چه ! درسته ؟! اما ربطش به شما اینه که ما از شما می خواهیم که به ما کمک کنید مراحل کار را دیزاین کنید . حتما می دانید که در یک بازی پازل و ادونچز مهم ترین چیز نوع طراحی مراحل هستن . ما از شما می خواهیم با توجه به توضیحاتی که در پایین در مورد بازی داده می شود یک مرحله دیزاین کنید .
اطلاعات بازی
گیم پلی : چندان پیچیده نیست و از اسم بازی فکر کنم که همه چیز مشخص باشه . شما در بازی نقش دیوید را بازی می کنید و در این بازی باید کاری کنید تا حرص معلم ها را در آورید ! مثلا با بستن نخ جلوی در کلاس باعث شوید معلم به زمین بخورد . البته شما می توانید بقیه بچه های مدرسه را نیز سر کار بگذارید . شما باید با جمع آوری آیتم های مناسب و بکار کذاشتن آنها در مکان مناسب باعث دردسر برای ( مانند همسایه ی جهنمی) دیگران بشوید . این بخش اول گیم پلی بود . اما بخش دوم زمانی شروع می شود که دیگران از دست شما عصبانی هستند و شما باید از دست آنها فرار کنید تا آنها آرام شوند ...!
داستان : داستان دو بخش دارد که در بخش اول شما باید بلای جان مدرسه شوید اما بخش دوم مربوط به زیر زمین مدرسه می شود که به یک دنیای دیگر راه دارد . فعلا نمی خوایم که آن را بیش از این لو بدهیم زیرا می تواند روی ذهنیت شما در طراحی مراحل تاثیر بگذارد .به همین دلیل فعلا قسمت دوم - بخش اعظم بازی - جزو اسرار محسوب می شه !


نمونه ای از مرحله ی طراحی شده :
نام طراح : بکس
اسم مرحله : حال گیری از باج گیر دست شویی
داستان : یکی از بچه سال اولی ها به دیوید پول می دهد تا چند تا زورگو که در دست شویی بچه سال اولی ها را خفت می کنند را ادب کند
گیم پلی :
ابتدا باید ایتم های نخ و گلوله های کوچک و یک ساعت کوکی را پیدا کرد . بعد از آن باید نخ را دم در دستشویی بست و گلوله ها را جلوی در مدیر ریخت و ساعت را پشت در او کار گذاشت . حال شما باید به سمت دستشویی بروید و به آنها فحش بدهید . انها شما را دنبال خواهند کرد .ابتدا پایشان به نخ گیر می کند و به زمین می افتند . بعد از آن شما باید از روی گلوله ها بپرید و ساعت را فعال کنید تا زنگ بزند و مدیر بیرون بیاید . هنگامی که آنها از روی گلوله ها رد می شوند لیز می خورد و با مدیر که از دفترش بیرون آمده است برخورد می کنند . ماموریت تمام است و پول شما حلال می شود ...!

Bax
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
بفرمایید
اینم از یکی از مراحلی که من پیشنهاد میکنم
نام طراح :فری :biggrin1: :biggrin1: :biggrin1:
اسم مرحله : زهر چشم گرفتن از مدیر جدید مدرسه :biggrin1:
داستان : مدیر قبلی مدرسه بخاطر اینکه نتونست مدرسه رو سرکوب کنه استعفا داده (:eek:) و یه مدیر جدید اومده جاش
گیم پلی : ابتدا باید بری سراغ ایتم جمع کردن
ایتم ها : بادکنک گ..زی / پوست موز / یک عدد موبایل :biggrin1: که پر از فیلم های خوب خوب باشه :biggrin1:/ یک رفیق هکر و کامپیوتر باز :biggrin1: / یک دعوای ساختگی/ یه میکرفن که به بلند گو ها وصل شه :biggrin1:
خب کار سادس :biggrin1:
قبل از جشن و معارفه باید کاری کنن که ناظمایی که دارن تو سالن جشن نظارتمی کنن هواسشون پرت شه برای همین یه عدد دعوای ساختگی مورد نیازه :biggrin1: بعد اینکه دعوا جلوی محل برگزاری جشن راه افتاد باید سریع دیوید و دوستش دس به کار شن
دیوید به دوستش سپرده که یه برنامه بنویسه و روی کامپیوتری که به پروژکتور وصل شده و توش برنامه های جشن رو ریختن بریزه و بعد فیلم هارو بصورت هیدن یه جایی بزاره :biggrin1: کار این برنامه اینه که اگه اون پاورپوینتی که به اسم برنامه های مدیر هس رو باز کنن اون فیلمارو نشون میده و فقط باید یا بهش پسورد بدن یا کامپیوترو دیگه روشن نکنن چون رفته تو start up :biggrin1:
توی صندلی مدیر هم اون بادکنک رو میزاره و میکرفن رو به بلند گو ها وصل میکنه :biggrin1:
پوست موز رو هم میزاره برای وقت فرار که بر حسب هوش بازیکن باید ازش استفاده شه :-"
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
خوب با اجازه داش بکس منم بگم:biggrin1:
طراح مرحله:جکی
نام مرحله:حال گیری از قلدر مدرسه!
داستان:مدیر جدید پس از اتفاقی که سر میکروفون و عکس هایی که توسط گوشی تو کامپیوترش ریخته شده اسعفا میدهد!!و مدرسه 2روز مدیر ندارد:laughing:یه گروه از دانش اموزای سال بالایی تو این 2 روز تو مدرسه اشوب درست میکنن و همه بچه هارو اذیت میکنن و هیچ کس از این گروه که به نام مافیای سفید پوش!شناخته میشه دل خوشی نداره:biggrin1:
گیم پلی:اول باید با 1 نفر در مورد نقشه تون صحبت کنین بعد چند تا ایتم جمع کنین و از انها به موقع استفاده کنین
ایتم ها:تیله / میخ /نمک!/چسب زخم /موز و اضافات ان!/ طناب/ سطل/اب:biggrin1:
راه کار انجام ماموریت:
ابتدا با صمیمی ترین دوستتون صحبت کنین از کیف یکی از بچه ها 1 جعبه تیله بدون اینکه نگهبان ببینتتون بدزدید:biggrin1:از دوست صمیمیتو 10 عدد میخ بگیرید یک چسب زخم از کیفتون همراه با نمک بردارید ونمک را روی چسب زخم بپاشید/از بوفه مدرسه یک موز بخرید (با قیمتی که 1 تومن از پولامون کم بشه!!)موز را میل کنین و پوستش را نگه دارید از اتاق فراش سطل را بردارید و ان را پر اب کنین و یک طناب بلند از همانجا بیابید بعد طناب را به سطل ببندید . قسمت اصلی کار اینجاس در دید دشمن بایستید و مسخرش کنین تا اومد دنبال شما تیله و میخ را پشت سر هم بریزین تا دشمن رسید به شما سر بخوره و بیفته رو میخ ها!! به او چسب زخم نمکی را بدهید تا زخمش بد تر بشه بعد پوست موز را بندازید تا لیز بخوره و پاش به طناب گیر کنه و سطل اب بریزه روش و خیس شه :biggrin1:
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
من یه مرحله دیگه هم میگم با اجازه برو بکس !:biggrin1:
من عاشق نیستم!!!!!:biggrin1:
داستان:دوستان شخصیت اصلی بازی طی یک عمل نا جوان مردانه به او حقه ای میزنند و اون نیز بد جوری ضایع میشه!سر این موضوع (همون حقه)دوستای نامردش میرن ملت رو پر میکنن که ما(کاراکتر اصلی)با اون دختر ******:biggrin1:ریختن رو هم:laughing::laughing:!حال وظیفه ماست تا با استفاده از عقل خودمون به حمه ثابت کنیم که دوستامون دروغ گفته اند!!!
گیم پلی:به سمت فتو کپی مدرسه رفتن جمع اوری ایتم و انجام کار.
ایتم:سیگار!/نوشابه/قرص خواب اور/اینترنت درون بازی!!!/قسمت اصلی کار را انجام دادن!!!
پیشروی:
ابتدا بازی با یک کات سین زیبا شروع میشه!:biggrin1:(شوخی)
از اون جایی که کسی که کار فتو کپی مدرسه رو انجام میده سیگاریه شما یه بسته سیگار پیدا میکنید اون یارو سیگار رو با نوشابه مصرف میکنه!یعنی هم میکشه هم میخوره!!!!یک نوشابه پیدا کنید مقداری از قرص خواب اور دیشبتان را درون نوشابه بریزید بعد سعی به جلب توجه مرده کنید تا بیاد و اونارو برداره بعد از بیهوش شدنش میرین تو اینترنت ! چند تا عکس بد!(که شطرنجی اند)رو دان میکنین سپس عکس دوستاتونو از رو گوشیتون تو پی سی منتقل میکنین سپس عکس اونا رو روی اون شطرنجی ها کپی کنید بعد از هز کودوم 1 عدد چاپ کنید و در سر تا سر مدرسه پخش کنید!!! سپس باید در اخر با سر دسته انها بجنگید و پیروز شوید!!!!100هزار تومن نوش جانتون:biggrin1::cool:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر