طراحی بخشی از Uncharted 3 و یک بازی مسابقه ای با موتورCryEngine 3 چه نتیجه ای می دهد

T1SHTΛЯ

کاربر سایت
Dec 10, 2007
1,296
61193256799087994696.jpg


شما هم در مورد قدرت CryEngine 3 شنیده اید، موتور پایه ای قدرتمند و جالب. این موتور نیرومند می تواند تصاویری بسیار تماشایی را برای ما خلق کند اما هنوز هم توسعه دهندگان از مزایای آن بی بهره اند.
شرکت Crytek حساب ویژه ای برای دادن مجوز استفاده از CryEngine 3 باز کرده است، در غیر اینصورت چه دلیلی برای استفاده نکردن از آن باید پیدا کرد. از طرفی هم طبق وعده های شرکت Crytek می توان بازیهایی که با این موتور پایه طراحی شده اند را بر روی کنسول PlayStation 4 مشاهده کرد.

یک طراح حرفه ای که علاقه به بازی آنچارتد استودیو Naughty Dogs دارد تصاویری خیره کننده از یک نقشه مربوط به مرحله صحرای بازی Uncharted 3 که با این موتور گرافیکی طراحی شده، منتشر کرده است.


طراح دیگری نیز تصاویری زیبا از یک بازی مسابقه ای که بوسیله موتور CryEngine 3 طراحی شده، به نمایش گذاشته است.


تصویری زیبا که توسط طراح دیگری به نمایش گذاشته شده است.


دیدگاه شما چیست؟


1

پ.ن: بیشتر کامنت ها را که می خواندم کاملاً دودستگی مشاهده میشد.عده ای معتقد بودند تصاویر خلق شده بسیار زیبا هستند، عده ای نیز گفته بودند نسخه اصلی آنچارتد3 هم در همین حد بوده و طراحی GT5 از تصاویر این ماشینها خیلی بهتر است!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,992
نام
آریا
من همین چند هفته پیش قبل از اینکه به استقبال TLoU برم ، نشستم U3 رو برای بار صدم بازی کردم. (البته کامل نه ، از اون تیکه هواپیما به بعد) و بیابونش به نظرم خیلی قشنگ تر و دلنوازتر (!) از این عکس ها بود. حالا شاید اینا از نظر تکنیکی خفن تر باشن ، ولی برای U3 یه چیز دیگه هست و واقعاً آدم رو دیوونه میکنه ! :D
 

T1SHTΛЯ

کاربر سایت
Dec 10, 2007
1,296
این کارها توسط افراد و به صورت مستقل صورت گرفته. اگر همچین کارهایی دست خود کرایتک باشه به نظرم خیلی قوی تر جلوه کنه و صد در صد نتیجه بهتری داره اما (صرف مقایسه) چیزی که فعلاً می بینم اینه که Unreal Engine 4 تا به اینجا بهتر بوده.
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
مشکلی که این عکس UNCHARTED داره این هست که یکم مصنوعی طراحی شده و درخت هاش هم مال CRYSIS هست:| و اون سنگ ها هم که اصلا جزییات نداره.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
WTF ????

ینی ...ـیدن به بازی . شبیه Counter-Strike شده .به جرات میتونم بگم خود U3 هفت هشت سرو گردن از این بهتر و دلنواز تره .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر