صنعت گيم ژاپن از زبان توسعه دهندگان

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
Xenoblade_box_artwork.png


بدون شک Monolith Soft در توسعه بازی های RPG قدرتمند کار می کند. موفقیت آنان در عناوین Xenogears( گروهی از این تیم در آن نقش داشته اند) و Xenosaga برای Playstation 2 همچنین Xenoblade Chronicles برای Wii است این موفقیت را ثابت کرده اند.
آنان در پروژه بعدی خود برای Wii U و اهدافشان صحبت می کنند از Monolith Soft مدیر این استدیو Michihiko Inaba و مدیر اجرائی آن Hirohide Sugiura آنان می خواهند بگوید حتی در این زمان نیز صنعت گیم در ژاپن گنجایش زیادی دارد.
Monolith Soft سال گذشته استدویی جدید به منظور نزدیکی بیشتر به Nintendo در Kyoto ژاپن بازگشایی کرد.
بعد از Xenoblade آنان در پروژه Project X Zone برای توسعه بیشتر بازی که برای 3DS است و شامل شخصیت های CapCom ،Sega و Namco Bandai است همکاری می کنند. آنان در توسعه Legend of Zelda: Skyward Sword نیز نقش داشته اند. ماه سپتامبر Nintendo اعلام کرد آنان در حال ساخت یک بازی جدید برای Wii U هستند.
آنان تصمیم گرفتند پروژه بعدی خود یک بازی نسل بعد باشد و برای Wii U عرضه کنند ما می خواهیم یک تیم کامل برای این کار داشته باشیم. آنان می خواهند چیزی را به مردم به دهند که چالش زیادی دارد و اعتیاد آور هست. کار کردن با Nintendo یک جهش بزرگ است، Monolith Soft قابلیت های Wii U را به خوبی می فهمید برای ساخت عناوین با کیفیت بالا برای این کمپانی.


Michihiko Inaba رئیس Monolith Soft و مدیر اجرائی Hirohide Sugiura درباره آینده بازی جدیدشان که قرار است برای Wii U عرضه شود می گویند.

Inaba:" من دوست دارم یک بازی HD بسازم که باعث شگفتی گیمران و WOW گفتن آنان شود. من می خواهم نشان دهم ژاپن هنوز می تواند با آمریکا رقابت کند و حتی با آنان در زمینه تکنولوژی نسل بعد نیز رقابت داشته باشد. هدف ما این است که خود را مثل توسعه دهندگان سری Fallout یعنی Bethesda Softworks بکنیم.

Sugiura:" من احساس می کنم صنعت ژاپن مثل گذشته نیست و قدرت خود را از دست داده است. ما می خواهیم با انجام این کار این را تغییر دهیم."

 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
واقعا یه زمانی کمپانی های بازی سازی ژاپنی و کارگردان های ژاپنی تو دنیا رقیب نداشت..!! کوجیما،ایتاگاکی،ساکاگوچی،میکامی،میاموتو.از نظر کمپانی هم همینطور بودن..!!تو یه مصاحبه ایتاگاکی گفت جوانان ژاپنی از ساخت و نوآوری در بازی هراس دارن و تا وقتی اینطوری باشه قدرت ریسک رو هم از دست میدن و دیگه شاهکاری مثل متال گیر و رزیدنت اویل بوجود نخواهد اومد..!کمپانی های بازی سازی ژاپنی هم از وقتی خواستن مثل غربی ها باشن پدرشون در اومد و به این روز افتادن که ثمره ی بازهاشون شده رزیدنت اویل شوتر یا فاینال فانتزی فایتینگ..!!هرروز هم بدتر میشه امیدوارم به 8 یا 10 سال پیش خودشون نگاهی بندازن یه تکونی به خودشون بدن..!!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر