صداپیشه زن Shepard درباره صداپردازی و FemShep مورد علاقه صحبت می کند

BROXIGAR

کاربر سایت
Sep 7, 2009
1,889
نام
سهیل



g52blxvbdvfzj3wadaz.jpg


در طی مصاحبه ای با Rock , Paper , Shotgun ، صداپرداز شخصیت زن شپرد ، Jennifer Hale درباره علاقه به نقش هایش در بازیهای ویدئویی صحبت می کند و اینکه کدامیک از استعدادهایش او را تشویق به انجام این کار می کند .

برای صداپیشگی در MassEffect Franchise به احتمال زیاد معروفترین صداپیشه در حوزه بازی های ویدئویی است . او همچنین از استعداد صدایش در بازیهایی نظیر Metal Gear در نقش Socom’s HQ ، KOTOR’s Bastilla , Naomi Hunter و درست کردن Grunts of Exertion برای Samus در بازی Metroid Prime نیز استفاده کرده است .

در طی صحبت درباره صداپیشگیش در بازی های ویدئویی ، Hale گفت :

من فهمیدم به بطور ویژه ای علاقه مند به این کار شدم . او می گوید که وقتی مشغول پروژه هستم ، معمولا با عوامل خیلی خوب کار می کنم و با هم تقابل خوبی داریم . و به همدیگر انرژی می دهیم .

Hale می گوید به ندرت پیش می آید با کسی که در حال ضبط کردن صدا برای بازی ویدئویی است هم صحبت شوید . اما Bioware یک مکان برای ضبط صدا دارد که به بازیگران اجازه می دهد که صدای دیالوگ های کسانی که در یک صحنه با شما هستند را بشنوید . که میتواند کمک خیلی بزرگی باشد .

اگرچه Hale خودش را یک گیمر نمی داند ، او اخیرا Mass Effect 1 را بازی کرد ، و وقتی از او درباره مسابقه انتخاب مدل شخصیت زن شپرد سوال شد ، او Shepard 2 را انتخاب کرد .

Mass Effect 3 در March 2012 برای PC , Play Station 3 و Xbox 360 عرضه می شود .

با تشکر از Kotaku



Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر