صحبت های یکی از بنیان گذاران Guerrilla Games در مورد همکاریش با کوجیما

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
104693

Hermen Hulst ، یکی از بنیانگذاران Guerrilla Games در مصاحبه ای با Reboot Develop ، درباره نحوه همکاریش با Kojima Productions در مورد Death Stranding صحبت کرد.
بازی Death Stranding از موتور Decima که مختص بازیهای Guerrilla Games است استفاده می کند.

پس از اینکه کوجیما کونامی را ترک کرد سفری بزرگ به بسیاری از استودیوهای توسعه و ساخت بازی ها انجام داد تا نحوه کار آنها و تکنولوژی های مورد استفاده برای بازیها را از نزدیک ببیند.
از موتور های مورد استفاده در پروژه های کوجیما میتوان به Fox Engine اشاره کرد که آخرین ساخته ی کوجیما که با این موتور پردازشی و گرافیکی ساخته شده Metal Gear Solid 5 است. کوجیما در سفر های خود به شرکت های بازیسازی در هلند با Guerrilla Games ملاقات داشته و قرار بر این بوده که نگاهی کوتاه به این شرکت و عوامل آن داشته باشد اما به گفته ی Hermen Hulst آنها چندین روز را با هم سپری کردند و کوجیما تمام جزئیات Guerrilla Games را بررسی کرده و بنیان گذار Guerrilla Games با کارگردان فنی شرکتشان صحبت کرده است و گفته :
"میدونی چیه بیا اطلاعاتمون رو در اختیار Kojima Productions قرار بدیم "

آنها در ابتدا از همکاری بی دریغ ما تعجب کردند اما کوجیما به دنبال ساخت یک بازی بود و ما می توانیم بخشی از ساخت یک بازی عالی باشیم .

قبل از ارائه موتور ، Guerrilla Games حتی نامی برایش انتخاب نکرده بود که در نهایت با همفکری با کوجیما نام Decima برای این موتور انتخاب شد که نام یک جزیره ساختگی در خلیج ناکازاکی است.
جزیره Decima در سال 1634 به عنوان مکانی برای معامله گران ساخته شد و در نهایت تنها بندر تجاری ژاپن با سایر نقاط جهان بود.

Hulst اعلام کرد که تیمی از مهندسان Guerrilla Games را برای همکاری با Kojima Productions به توکیو فرستاده است تا در روند استفاده از موتور Decima تیم کوجیما را کمک کنند.
Guerrilla Games همچنین در روند همکاری با Kojima Productions توانسته است بعضی از معایب موتورش را بهبود ببخشد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر