شایعه شینجی میکامی در حال کار بر روی یک ریمیک با همکاری کپکام و پلاتینیوم گیمز است

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste

1581651645359.png


تنها چندین توسعه‌دهنده بازی‌های رایانه‌ای، جایگاهی متمایز در ذهن طرفداران دارند. شینجی میکامی یکی از این شخصیت‌های برجسته است که حرفه‌ای طولانی و سرشار از بازی‌های موفق در این صنعت دارد. شینجی یک توسعه‌دهنده بازی‌های رایانه‌ای دارای اصالت ژاپنی است که طی سال‌های گذشته کمک زیادی به فرآیند طراحی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی بازی‌های مطرح کرده است. با این وجود، پروژه بزرگ بعدی او در هاله‌ای از ابهام است. در مقاله امروز، از همکاری این توسعه‌دهنده در فرآیند بازسازی یک بازی کاملاً جدید خبر می‌دهیم. اما درباره این پروژه هنوز مطمئن نیستیم.


مشخص شده است که شینجی میکامی با استودیوی خود، Tango Gameworks، در حال کار روی یک بازسازی جدید است. اما ظاهراً تانگو گیم‌ورکز تنها استودیوی دخیل در این بازسازی نیست. دو استودیوی بازی‌سازی شناخته‌شده دیگر نیز با این پروژه همکاری می‌کنند که عبارتند از PlatinumGames به همراه Capcom. باز هم می‌گوییم که تا این لحظه، در مورد اینکه کدام بازی قرار است بازسازی ‌شود هیچ اطلاعاتی نداریم، اما مسلماً افراد و استودیوهای زیادی در این پروژه نقش دارند.

در عوض طرفداران بازی‌های رایانه‌ای شاید بتوانند حدس بزنند که کدام بازی قرار است بالاخره بازسازی شود. بعضی از این طرفداران به بازی‌هایی فکر می‌کنند که شینجی میکامی در خلق‌ آن‌ها تاثیرگذار بوده است. بازی‌های God Hand و Dino Crisis دو عنوانی هستند که در فضای آنلاین از آن‌ها به عنوان نامزدهای احتمالی بازسازی یاد می‌شود. هر دو بازی طرفداران زیادی دارند و احتمال دارد توسعه نسخه بازسازی‌شده آن‌ها در حال انجام باشد. اما دوباره می‌گوییم که شینجی میکامی، Tango Gameworks، PlatinumGames و Capcom در این خصوص اظهار نظر نکرده‌اند. به‌نظر باید منتظر بمانیم تا این بازی اسرارآمیز بالاخره برای اولین بار در دسترس عموم قرار بگیرد و امیدواریم که این اتفاق در آینده نزدیک صورت بگیرد.


در هر صورت اگر با شینجی میکامی آشنایی ندارید، بدون شک یا آثار او را بازی کرده‌اید یا حداقل از آنها باخبر هستید. برای مثال، شینجی در خلق فرنچایز Resident Evil دست داشت و به عنوان کارگردان اولین بازی رزیدنت اویل شناخته می‌شود. همچنین او وظیفه کارگردانی Resident Evil 4 را به عهده داشت. همچنین بازی Dino Crisis در کارنامه او به چشم می‌خورد و از کارهای جدید او نیز‌ می‌توان به فرنچایزThe Evil Within اشاره کرد که شروع این مجموعه با کارگردانی شینجی میکامی همراه بود. مجدداً می‌گوییم که باید منتظر ماند تا خود این سه استودیو اعلام کنند روی چه پروژه‌ای در حال همکاری هستند. با دیدن تماشای همکاری این سه استودیوی برجسته، شخصاً دوست دارید شاهد بازسازی کدام بازی ویدئویی باشید؟



 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
کلا مهره کلیدی Dino Crisis ها این شو تاکومی بود که زد تو خط Ace Attorney ساختن (قربونشون برم) و الان همونم نمیزنه
دلتون رو صابون نزنید :D

بالاخره تو اون شرکت افراد با استعداد دیگه ای هم هستند که بخوان پروژه را تحویل بگیرن:D

ولی عجیب هست که پلاتینوم گیمز هم در کاره

بعد از ریلیز رزیدنت ریمیک 4 به نظرم خبرهایی بشه

فقط این را بدونید که رزیدنت نیست.چون کپکام گفته بود برای کدورونیکا برنامه ای نداریم.5و 6 هم که هیچی.فعلا نیازی ندارن.
 
  • Like
Reactions: Sam Deco

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر