شنیده های گوگلی: رونمایی X Phone موتورولا در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل

win4win6

کاربر سایت
Sep 14, 2012
514
نام
مهدی
تا
تا کنون شایعات فراوانی درباره پروژه مشترک X Phone گوگل و موتورولا و احتمال عرضه آن در سال جاری میلادی شنیده ایم و همگی منتظر یک غافلگیری از سوی این کمپانی هستیم. اما روز گذشته یک فروم اندرویدی، شایعات بسیار جالب تری درباره این محصول منتشر کرد. البته این سایت در کنار محتمل و امکان پذیر بودن این اخبار، اشاره می کند که آنها را تنها از یک منبع دریافت کرده است.

این منبع ناشناس می گوید ایکس فون موتورولا یک تلفن هوشمند ۵ اینچی است که صفحه نمایش آن تا لبه های بدنه ادامه یافته است و تقریبا بدون هیچ حاشیه ای ساخته می شود. همین موضوع باعث می شود که در ظاهر، اندازه آن کمی کوچک تر از گلکسی اس سوم سامسونگ به نظر برسد.

گفته می شود که ایکس فون دیگر یک محصول نکسوسی و عضو این خانواده نیست. این تلفن همراه قرار است با برند جدیدی به بازار بیاید و داستان رقابت را داغ تر از هر زمان دیگر و از زبان خود نقل کند. این تلفن همراه به صورت مستقل و بدون وابستگی به هیچ اپراتور موبایلی توزیع خواهد شد.

از دیگر شنیده ها چنین بر می آید که ایکس فون اولین تلفن همراه اندرویدی است که قرار است از اندروید 5.0، پای لیموترش بهره ببرد. گفته می شود این دو محصول همزمان با هم در کنفرانس آینده توسعه دهندگان گوگل (Google O/I) رونمایی خواهند شد.

و در پایان اینکه، اگر چه قرار است این محصول یک نکسوسی نباشد، اما موتورولا به سختی در حال تهیه رابط کاربری جدیدی برای آن است که لذت و تعریف دقیق یک تجربه اندرویدی را با ظاهری شبیه به نکسوس برای کاربر به ارمغان آورد. آنها همچنین در حال تهیه تعدادی اپلیکیشن پیش فرض برای این محصول هستند، تا کارایی آن را تا حد ممکن بالا ببرند.

پیش بینی شما درباره این تلفن اسرار آمیز موتورولا چیست؟ موبایلی که قرار است اولین محصول سخت افزاری اتحاد گوگل و موتورولا باشد.
منبع
 

win4win6

کاربر سایت
Sep 14, 2012
514
نام
مهدی
منبع هم از این منبع کپی کرده....
قوانین رو بخونید کپی از سایت های فارسی ممنوع هست :)
دوست عزیز ،ممنون بابت یادآوری ... شرمنده ...
ولی خب بسیاری از سایت ها از این
منبع کپی می کنند.
حالا من فکر کردم که مشکلی نداره شرمنده :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر