شرکت Sony Santa Monica خواستار استودیو Vigil Games است

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,936
نام
فرهاد
darksiders-2-e1359149739285.jpg


درود.

بعد از فروخته شدن استودیوها و بازی‌های شرکت THQ به دیگر استودیوهای بازی سازی، IP و سازنده بازی Darksiders این شرکت یعنی Vigil Games اینده نامعلومی را در پیش گرفتند. چندی پیش اقای Atsushi Inaba از استودیو
معروف Platinum Games در خبری اذعان کرده بود تحت تاثیر بازی Darksiders قرار گرفته است و اگر بشود خواستار خرید این بازی است.

بعد از گفتن این سخنان امروز از شرکت بزرگ سونی بخش Sony Santa Monica ان که ساخت بازی معروف GOw را در کارنامه خود دارد، پیامی در صفحه توئیر قرار گرفت که گفته میشد خواستار شرکت Vigil Games است. متن این پیام که به تمام کارکنان THQ و این استودیو است به شرح زیر است:


"ما واقعا تحت تاثیر استعداد شرکت Vigil Games و بازی بسیار عالی و حماسی Darksiders قرار گرفتیم؛ این افراد عالی هستند. این پیغام به تمام کارکنان THQ و سازندگان این شرکت، ما در حال استخدادم می‌باشیم، لطفا این پیغام توئیتر را پیگیری کنید و اگر مایل هستید با ما در تماس باشید. ممنون هستیم."

در اخر نیز دیروز استودیو VG در پیام تونئیتر به شرکت نینتندو ابراز علاقه کرد و اعلام کرد این شرکت و بازی Darksiders از عنوان معروف نینتندو یعنی افسانه زلدا الهام گرفته است.

حال باید دید در اخر این استودیو به کدام شرکت می‌پیوندد.

forbes
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
اگر این اتفاق میمون و مبارک بیوفته و سانتا مونیکا Vigil و بازیشون رو بخره به زودی باید شاهد این باشیم DS هم هیتر پیدا کنه;;)
 

KRATUS

کاربر سایت
Aug 17, 2008
360
نام
Ashkan
با توجه به شباهت فوق العاده به GOW و H&S و حماسی بودن Darksiders یکی از بهترین کارهایی که سانتا مونیکا میتونه انجام بده
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
Lead Combat Designer استودیوی Vigil Games (همون کسی که اون نامه رو بعد از تموم شدن کار THQ نوشته بود) هم ابراز تمایل کرده بود که به Santa Monica ملحق بشه.
فکر میکنم کلاً اعضای Vigil Games پخش بشن بین چند تا استودیو.
احتمالاً یه عده به Santa Monica و Platinum Games میرن ، یه عده هم شاید به استودیوهای نینتندو بپیوندن. این عکس رو توی Facebook استودیو میشه دید که برگرفته از The Legend of Zelda: Skyward Sword هست :



در نهایت هم بعید نیست اعضای باقی مونده یه استودیوی جدید تشکیل بدن.
فقط این وسط IP Darksiders دست کی هست ؟! :D
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
ويجيل استوديو هاردكور ها ست بهتره دست كژوال پرستها نيوفته>:d<
اي جانم از حالا به بعد يه درميون سالي يه گاد اف وار و دارك سايدرز انحصاري داريم>:d<
ايشالا ps4 هم هك نشه:x
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
من نفهمیدم چرا مایکروسافت هیچ حرکتی روی Ip های THQ نزد؟ مثلا با خرید همین استودیو و Ip واقعا تو این سبک میتونست خیلی خوب بدرخشه!
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
نگفته استودیو Vigil رو می خواد :d گفته کارمنداش رو می خواد و استخدامشون میکنه فقط متاسفانه. اگه می‌شد استودیو و آی پی DS رو می‌خرید باز یه فایده‌ای داشت. اینجوری فایده نداره و باز این افراد Vigil باید Gow بسازن. اگه این ip دسته سانتا می‌افتاد بهتر از اینه نینتندو باشه. اینجوری نینتندو هنوز شانس داره این ip رو بگیره :((
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
بنظرم نینتندو به سازنده بازیهای هاردکور درجه M نیاز داره. Ip ـه DS رو نخره ام مشکلی نیست فقط از پاره‌پاره شدن Vigil Games باید جلو گیر کنن (باخریدنش).
 

TOTO68

کاربر سایت
Jul 9, 2011
57
نام
احسان
ويجيل استوديو هاردكور ها ست بهتره دست كژوال پرستها نيوفته>:d<
اي جانم از حالا به بعد يه درميون سالي يه گاد اف وار و دارك سايدرز انحصاري داريم>:d<
ايشالا ps4 هم هك نشه:x
فکر میکنی مثلا هک هم بشه فرقی به حال اکثریتمون میکنه؟:d
5 میلیون پول کنسول هک شدس یقینا!دیگه اصلا بحث کهنه و لوس من اریج خورم تو پایرات خور پیش نمیاد!شما هم به آرزوت میرسی:d
آی پی هم که معلوم نیس دست کی میفته!ولی سانتا اگه تیمشو بزرگتر کنه میتونن یه آی پی جالب تز ازین دارک سایدرز بدن بیرون
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,196
نام
محمد
من که عاشق دارکسایدرز 1 بودم بعد از چند ساعت که دارکسایدرز 2 رو بازی کردم به کل از بازی و ip و استودیو نا امید شدم :D خیلی شماره یکش عالی بود نمیدونم چرا شماره دو رو اونطوری ساختن . یه بازیی که دائم سمتت آیتم پرتاب میکنه و هیچ حس Reward ـیی نداره بدست آوردن آیتم های خفن ( بر عکس شماره یک ) ... شخصیت Death هم که بر خلاف قیافش یه جورایی هم Lame بود و هم لوس و اصلا ابهت War رو نداشت ... از داستان هم که دیگه هیچی نمیگم . بازی کلا رفتن از این سمت نقشه به اون سمت نقشه بود ...
در هر صورت امیدوارم فقط Art Director و کانسپت آرتیست ها و این طور آدم های Vigil برن سنتا مانیکا چون بقیشون خیلی مالی نیستن :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر