شرکت Bethesda احتمالاً در E3 2017 کنفرانس مطبوعاتی داشته باشد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#17.jpg
شرکت محبوب Bethesda تاکنون دو کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه E3 برگزار کرده که اتفاقاً هر دوی آن‌ها با موفقیت و بازخورد خوب مخاطبین همراه بوده است. حال پرسش اصلی طرفداران این شرکت، وجود کنفرانسی دیگر در نمایشگاه E3 2017 می‌باشد که طبق پاسخ آقای Pete Hines احتمال برگزاری آن زیاد خواهد بود.

آقای Pete Hines از Bethesda در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Metro داشته، اعلام کرده است: "با توجه به آنچه که من از برنامه‌هایی که قرار است سال آینده‌ی میلادی انجام دهیم می‌دانم و در مورد آن‌ها نیز بارها صحبت کرده‌ایم، می‌توانم بگویم که ما به اندازه‌ی کافی مواردی برای پر کردن زمان [برای نمایش] خواهیم داشت. از آنجایی که من بسیار مایل به صحبت در این باره با طرفدارانمان هستم، باید بگویم که بله، با توجه به دانسته‌های من احتمالاً سال بعد کنفرانس دیگری داشته باشیم."

با توجه به این گفته‌ها و همچنین شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود، به احتمال زیاد این شرکت در کنفرانس بعدی خود از دو بازی The Evil Within 2 و Wolfenstein: The New Order 2 [ممکن نسخه‌ی بعدی سری Wolfenstein نام دیگری داشته باشد] رونمایی کند. چرا که شایعاتی که قبلاً منتشر شده بود حکایت از رونمایی این دو بازی در جریان کنفرانس مطبوعاتی Bethesda در E3 2016 می‌داد که این اتفاق محقق نشد.

لینک منبع
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
wolfenstein : the new colossus + The Evil Within 2 + Fallout : New Orleans + تاریخ عرضه Prey ؛ اینا کافی هستن که کنفراس سال بعد طوفانی بشه :D
مخصوصا Wolfenstein که با اینکه معرفی نشده ولی Most Anticipated منه! :D نسخه های قبل که توی 2014 و 2015 رقیب درست حسابی‌ای نداشتن! کلا دوست دارم یه شوتر ساز دیگه توی سطح Machinegames ببینم ولی نیست متاسفانه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر