شرکت بزرگ Bungie خواسته یک بیمار 9 ساله را براورد نمود.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,944
نام
فرهاد

halo-kid-2.jpg


درود.

شرکت بزرگ Bungie در یک حرکت بسیار زیبا رویای یک کودک بیمار 9 ساله را که در حال عمل پیوند کبود بود برآورده کرد. داستان از انجا شروع شد که این کودک 9 ساله یکی از طرفداران پرو پا قرص بازی زیبای Halo است؛ وی برای تحویل سال نو میلادی از خانواده خود کلاه Spartan را برای کادویش خواسته بود که بعد از جستجوهای فراوان مادر و پدر وی نتوانستند این خواسته وی را براورده کنند.
این کودک مدتی بعد در بیمارستان کودکان شهر سیاتل امریکا تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت و خوانوانده وی برای اینکه بعد از عمل او روحیه خوبی داشته باشد دست به کار جالبی زدند و از طریق Reddit به Bungie Foundation پیغام زدند و اوضاع کودکشان را به این شرکت شرح دادند.
شرکت Bungie نه تنها کلاه replica of Carter's برای بازی Halo Reach را به این کودک هدیه داد، بلکه تی‌شرت بازی و کارت هدیه‌ای را نیز که امضای دست‌اندرکاران بازی در ان ثبت شده بود را به کودک هدیه دادند. از همه مهمتر شخصیت‌های اصلی شرکت نیز در بیمارستان حضور یافتند و کودک را ملاقات نمودند.

بعد از عمل مادر این کودک تصاویر فرزندش را در اینجا منتشر منتشر نمود و از شرکت بانچی تشکر کرد و اذعان کرد او بعد از به هوش امدن بسیار روحیه‌اش بهتر شده و در شرایط بسیار خوبی است مرسی بانجی.
 

.sandman.

کاربر سایت
Aug 27, 2012
603
نام
Armin
فقط میتونم یه چیزی بگم:آفرین و درود بر جوانمردیتون! یه سوال:مگه این بچه9سالش نیست؟چطور یه بازی 16سال به بالا رو بازی میکنه؟مگه تو خارج هم مثل ایران شیرتوشیره؟ خدا شفاش بده:x
 
آخرین ویرایش:

alcatrez

کاربر سایت
Mar 9, 2011
593
نام
محمد
کار بسیار زیبایی کردن :)

منم برم یه بلایی سر خودم بیارم بگن این یارو عاشق crysisـه بعد Crytek بیاد واسه ما از این کارا کنه :D
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
دمشون گرم.
کاشکی منم خومو می ترکوندم بعد از طریق یاهم پیام میدادم به بانجی که Halo 4 رو واسه PC پورت کنن یه نسخه Collector's Editionــش رو هم مجانی بدن به من. :D
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,133
نام
متوئیدی
هیلو ریچ اصلا بازی خشنی نیست و اصلا کاراکترها بد صحبت نمیکنن کلا فضای بازی جوری نیست که والدین بخوان سخت بگیرن مانع لذت بردن بچشون بشن. برخلاف بازیی مثل گیرز اف وار یا گاد اف وار که باید جلوشون بگیرن وگرنه خطر تقسیم شدن بدن والدین به قسمت های مساوی هست .

l7216_227uojih.jpg
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
فقط میتونم بگم افرین.:crying1:=d>
از همین جا هم ارزو می کنم همه ی ادما در سلامت کامل باشن و اگر هم بیمار شدن،روحیه و تحملش را داشته باشن و زندگی براشون زیبا به نظر بیاد
(لعنت به این دوره و زمونه و زندگی ماشینی.اخه چرا یه بچه به این کوچیکی باید با بیماری دست و پنجه نرم کنه؟ما ادما خودمون دستی دستی گند زدیم به ژنتیک و ....)
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,300
نام
بابک
گویا اینجا کسی مولتی بازی نمیکنه.
توی مولتی mw3 تنها صدایی که میشونی صدای کودکان 9-14 سال هست:d اونم برای یه بازی فوق العاده خشن و +18
 

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
بعضی وقت ها محدودیت ها و باید ها و نباید ها برای یه انسان از بین میره.مثلا رده سنی بازی فکر کنم +16 بود ولی این بچه 9 ساله بازی کرده ممکنه خانوادش این اجازه رو بهش داده باشن چون ممکنه هیچ وقت به 16 نرسه.
من و چند تا از دوستانم بدنسازی رو حرفه ای انجام میدادیم ولی یکی از دوستام برای مقام و ... یک سری دارو های غیر مجاز و استروئید مصرف کرد و کبدش کاملا تخریب شد.زمانی که من با دکترش صحبت میکردم گفت برای پیوند فرستادنش شیراز اگه بدنش اون کبد رو بگیره از همون روز باید دوباره بگردن به دمبال کبد دیگه چون کبد بیش از 2 سال جواب نمیده.(مثل قلب و کلیه و ... نیست) دوست من 108 کیلو عضله بود ولی آخرا بعد از عمل سوم شده بود 61 کیلو و بعد از 1/5 سال بعد از عمل سوم.ما رو ترک کرد.
دوستان مراقب خودتون باشید.فکر کنم یه توضیحی هم هست برای کار این پدر و مادر و این شرکت.
 

.:Joel:.

کاربر سایت
Jul 17, 2012
603
نام
دانيال
اگر بانجي اين كارو نمي كرد بايد تعجب مي كرديم.
الكي كه بانجي ...بانجي نشده كه.....
همين توجه به فن ها و گيمرمداريشه كه شهره خاص وعام .
دوست دارم بانجي:x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر