شرکت بزرگ Bungie خواسته یک بیمار 9 ساله را براورد نمود.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,944
نام
فرهاد

halo-kid-2.jpg


درود.

شرکت بزرگ Bungie در یک حرکت بسیار زیبا رویای یک کودک بیمار 9 ساله را که در حال عمل پیوند کبود بود برآورده کرد. داستان از انجا شروع شد که این کودک 9 ساله یکی از طرفداران پرو پا قرص بازی زیبای Halo است؛ وی برای تحویل سال نو میلادی از خانواده خود کلاه Spartan را برای کادویش خواسته بود که بعد از جستجوهای فراوان مادر و پدر وی نتوانستند این خواسته وی را براورده کنند.
این کودک مدتی بعد در بیمارستان کودکان شهر سیاتل امریکا تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت و خوانوانده وی برای اینکه بعد از عمل او روحیه خوبی داشته باشد دست به کار جالبی زدند و از طریق Reddit به Bungie Foundation پیغام زدند و اوضاع کودکشان را به این شرکت شرح دادند.
شرکت Bungie نه تنها کلاه replica of Carter's برای بازی Halo Reach را به این کودک هدیه داد، بلکه تی‌شرت بازی و کارت هدیه‌ای را نیز که امضای دست‌اندرکاران بازی در ان ثبت شده بود را به کودک هدیه دادند. از همه مهمتر شخصیت‌های اصلی شرکت نیز در بیمارستان حضور یافتند و کودک را ملاقات نمودند.

بعد از عمل مادر این کودک تصاویر فرزندش را در اینجا منتشر منتشر نمود و از شرکت بانچی تشکر کرد و اذعان کرد او بعد از به هوش امدن بسیار روحیه‌اش بهتر شده و در شرایط بسیار خوبی است مرسی بانجی.
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,242
نام
Big Boss
یورو گیمر چیز دیگه ای می گه :

Halo creator Bungie just made a boy's day - a five-year-old boy who spent nine hours in surgery having a liver transplant.
و اینکه :
PS: "Those that are concerned about kids playing an M-rated game: he doesn't playyy [sic] like you or I would sit and play. He doesn't just hop on multiplayer with a headset and microphone or just start playing the campaign. I'll sit down and play a part of the campaign with him, or mom will join us for our own multiplayer game," explained the father.
WLCT5lwh.jpg.jpg
NRBQx.jpg
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
اگر این بچه با 9 سال سن عاشق Halo با درچه M هست یعنی همین بچه به دراگ و نوشیدنی الکی و خیلی چیزهای دیگه قبل از سن قانونی میتونه دسترسی داشته باشه. بعد سره فیلم بعدی تولان میره توی سالن با AK-47 واسه مامان باباش Killing Spree میگیره.
 

GodFather

کاربر سایت
Jun 29, 2006
2,052
نام
امیرحسین
This is American people
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی بدرد آید روزگار دگر عضو ها را نماند قرار
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
Rating Category:

Content Descriptors: Blood, Violence​

بله واقعا از نظر درجه سنی با red dead و gta هم تراز هست :|


GRAND THEFT AUTO EPISODES FROM LIBERTY CITY

Rating Category:

Content Descriptors: Blood and Gore, Intense Violence, Nudity, Strong Language, Strong ***ual Content, Use of Drugs and Alcohol​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر