شایعه شایعه: LucasArts در حال کار بر روی یک بازی Shooter

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza

1k1c2i2ozodju5cknvxm.png

به نظر می رسد شرکت LucasArts در حال کار بر روی یک عنوان معرفی نشده در سبک Shooter باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در پروفایل LinkedIn یکی از کارکنان شرکت LucasArts، این شرکت در حال کار بر روی یک بازی AAA که تحت موتور Unreal در حال ساخت است می باشد. اطلاعات منتشر شده در LinkedIn به موضوعاتی مانند اسلحه، آماده سازی کنترل بازی برای کنترلر های کنسول ها و مواردی از این قبیل اشاره می کنند که گمان می رود مربوط به یک بازی شوتر باشند. بنا بر آنچه در این پروفایل آمده، این بازی Star Wars: 1313 نبوده و یک بازی کاملا جداگانه است. این اطلاعات همچنین در پروفایل چند تن دیگر از عوامل پروژه Star Wars: 1313 نیز وجود دارد. افرادی همچون Timothy Longo، کارگردان Star Wars: 1313 (که پیشتر بر روی چند بازی از سری Star Wars کار کرده بود) و Dominic Robilliard نیز به این پروژه اعلام نشده اشاره می کنند.


چندی پیش شرکت LucasArts چند دامین با نام Star Wars: First Assault ثبت کرد که گفته می شد مربوط به یک بازی برای ایکس باکس لایو است. علاوه بر این، ممکن است این پروژه با آگهی استخدامی که چندی پیش LucasArts برای ساخت یک عنوان اول شخص (احتمالا برای نسل بعد) منتشر کرد، مرتبط باشد.

منبع
 

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
رفیق Star Wars 3 : Battle Front نه! star wars battlefront 3 درستش هست.:d که خب اینم خیلی وقت پیش مثه اینکه یه کوچولو معرفی شده بود ولی خب سال پیش یه تریلر حدود 1 ساعته از بازی لیک شد که در مرحله pre-alpha قرار داشت و چندان جالب نبود(البته یه همونشم راضیم به خدا:D) برای همین مثه اینکه کنسل شده.
این یه بخش کوچیک از اون تریلره هستش که در سایره هات قرار داره والبته به خارج جو هات هم میره. Star Wars Battlefront 3: Leaked Pre-Alpha Footage - YouTube
مولتی بازی یه ترکیبی بین هیلو و بتلفیلد 3 هستش و محیط های واقعا بزرگی داره خوصوصا که علاوه بر خود سیاره میشه از جو سیاره هم خارج شد و به سفینه ها رفت در کل به نظر چیز فوق العاده ای میشه.

این بازی جدید هم اگه Republic Commando 2 باشه فوق العاده میشه و به نظر از نظر فروش هم عالی عمل میکنه. یادمه نسخه یکش هم 2005 در کنار هیلو 2 همیشه جزو پروفروش های XBOX بود.
آرزوم در مورد این سری هم اینه که ادامه ی star wars jedi knight academy jedi خوصوصا با اون پایانی که داشت و البته KOTOR رو ببینم.:(

اون رو BioWare ساخت Obsidian حتی نتونست تارموی اون شاهکار رو بسازه البته از حق نگذریم متای بازیشون خوب بود ولی هیچ کس نمی‌تونه ادامه بازی‌های BioWare رو بسازه حتی استدیویی سال پیش Baldur's Gate: Enhanced Edition را ساخت نتونست مثل BioWare شاهکار خلق کنه کلا نسخه‌های بعدی که این استدیو سر بازی نباشه طلسم شده است.
ولی رفیق انصافا KOTOR 2 هم بازیه فوق العاده ای بود فقط مشکل شخصیت هاش بود که خب شماره اول یه چیز دبگه بودن.:D
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,092
نام
محمد علی
یه Star Wars هست به اسم Rogue Squadron II که 2001 برای گیم کیوب منتشر شد و فکر کنم کمتر کشی باشه که بازی کرده باشه ! واقا جو و محیطش عالی و فضای خالص هست! دست کمی از فیلمش نداشت از اونموقع تا حالا هر از گاهی وقت کنم میرم اسکرین شات هاش رو میبینم.با متای 9 و نمره 9.4 از گیم اسپات تا تریلرهاشو میدیدم تپش قلب میگرفتم !! حیف که نشد بازیش کنیم :(
ساخته Factor 5 سبکش Simulation بود دقیقا هر چیزی که باید به عنوان یه Star War میبود رو توی خودش جای داده بود ! یه Star Wars Classic ...
یه همچین چیزی واسه نسل بعد بسازن واقا فک برانداز میشه !!!!!!!:|

الآن شبیه سازهای گیم کیوب روی PC خیلی خوب کار می کنن. من ریمیک MGS رو روی PC خیلی خوب اجرا کردم (البته به جز کات سین هاش...:|)
سایت های تورنت هم که هستند (هرچند اگر Demonoid مرحوم هنوز زنده بود که عالی می شد:|)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر