شایعه کپ‌کام در حال کار بر روی بازسازی Resident Evil 4 است

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
طبق گزارش VGC، کپ‌کام دستور ساخت بازسازی Resident Evil 4 را برای عرضه در سال 2022 داده است.
RE4PC-2-1024x570-1.jpg

این بازی توسط استودیو M-Two ساخته میشود و از سال 2018 آماده توسعه این بازسازی شده‌اند. استودیو M-Two توسط اعضای سابق Platinum Games تاسیس شده است. همچنین همانند روند توسعه Resident Evil 3 Remake، استودیوهای زیر نظر کپ‌کام به M-Two کمک خواهند کرد. شینجی میکامی کارگردان نسخه‌ی اصلی بازی نیز از ساخت این بازسازی حمایت کرده ولی درخواست رهبری پروژه را رد کرده است و فقط در طول مدت ساخت مشاوره خواهد داد. M-Two به تازگی در ساخت Resident Evil 3 Remake نقش داشته است ولی تمرکز اصلی خود را برروی بازسازی قسمت چهارم قرار داده‌اند.
بازی Resident Evil 4 سال 2005 برای PlayStation 2 و GameCube عرضه شد، مدتی بعد نیز برای PC و نسل هفتم و هشتم کنسول‌های Xbox و PlayStation نیز به بازار آمد. در سال 2007 نیز این بازی برای...

Continue reading...
 
آخرین ویرایش:

mr.freeman

کاربر سایت
Jun 8, 2016
149
خب خدارو شکر نگران طراحی چهره لیان بودم ولی مثل اینکه بخیر گذشت...
اگه میخواستن همون تیم RE3 بسازنش قطعا یه چیزی شبیه این میشد :D :
View attachment 192083
ولی از حق نگذریم چهره جیل در ریمیک 3 خوب بود.شاید یکی از مهمترین محاسن ریمیک 3 همین باشه.
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
اوضاع ریمیک 4 به نظر میاد چندان جالب نیست

Capcom’s production team, however, is said to prefer a direction which would see RE4’s remake inspired by the original, but with its own unique take on features, story elements and environments not necessarily confined to the blueprint of the original, similar to Resident Evil 2’s use of Mr. X.

استدیو قبلی میخواست ریمیک 1:1 بسازه که کپکام بازی رو ازشون میگیره. جدا حذفیات داشته باشیم سر 4 جالب نمیشه
 
  • Like
Reactions: .Amirone

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
اوضاع ریمیک 4 به نظر میاد چندان جالب نیست

Capcom’s production team, however, is said to prefer a direction which would see RE4’s remake inspired by the original, but with its own unique take on features, story elements and environments not necessarily confined to the blueprint of the original, similar to Resident Evil 2’s use of Mr. X.

استدیو قبلی میخواست ریمیک 1:1 بسازه که کپکام بازی رو ازشون میگیره. جدا حذفیات داشته باشیم سر 4 جالب نمیشه
یه موضوع رو باز کپکام داره بدون استدلال منطقی پیوند می ده، ریمیک 2 اگر نیاز بود انقدر تغییر داشته باشه بخاطر کلاسیک بودن ایول اوریجینال بود و نمی شد بدون ایده و خلاقیت هنری ریمیکش کرد، ولی ایول 4 خودش مثل یک قاب عکس هنری میمونه که جز ترمیمش، به هر کجاش دست بخوای ببری ارزشش پایین میاد! یک بازی تمامو کماله، همین که قالب محیط رو تغییر بدن یعنی باز همون کاری که سر ایول 3 در آوردن اینجا هم می خوان تکرارش کنن به اسم منحصر به فرد بودن! از موفقیت ایول 2 ریمیک و شباهتش مایه می ذارن، این دو هیچ ربطی به هم ندارن و مسیرشون کاملا متفاوته، عناصر داستانو تغییرات محیطی در صورتی که چیزی به بازی اصلی اضافه کنه جوابه اونم در صورتی که تافته جدا بافته نباشه، ولی اینکه مثل ایول 3 بیای هر چی که به ذهنت برسه بچپونی توی بازیو حذفیات انجام بدیو اسمشو بذاری منحصر به فرد، آخرش می شه زباله ای مثل ایول 3 ریمیک.
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
اگر بخوان مثل ریمیک 3 از سرو تهش بزنن و یه جورایی بر......نن بهش نمیخواد من با همین امولاتور دارم بازی 15 سال پیش و بازی میکنم کلییییی هم حال میکنم دستشون درد نکنه.
ولی اگر آدم بشن و مثل ریمیک 2 باشه مشکلی نیست.
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
به نظر من که کارشون اشتباهه اولن این بازی نیازی به ریمیک نداره همه چیزش اوکیه فقط یه مقدار گرافیکش رنگ و رو رفته شده بعد این همه مدت تهش ریمستر براش جواب بود البته نه از این ریمستر دو قرونیا که فقط رزولوشن رو بالاتر میبرن یه ریمستر خیلی خوب مثل ریمستر halo 2 یعنی گرافیکشو تا ننه میبردن بالا ولی به بقیه قسمتا دست نمیزدن تهش چند تا اسلحه اضافه و کاتسین اضافه هم بهش اضافه بکنن جوابه ولی کاش جای این بازی میرفتن سراغ code veronica بازی پتانسیل خیلی بیشتری برای ریمیک شدن داشت تا شماره 4 و برعکس شماره 4 و نسخه های ps1 خیلیا هستن که هنوز بازیش نکردن یا خوب بازیش نکردن چون برای pc عرضه نشد
 

mr.freeman

کاربر سایت
Jun 8, 2016
149
به نظر من که کارشون اشتباهه اولن این بازی نیازی به ریمیک نداره همه چیزش اوکیه فقط یه مقدار گرافیکش رنگ و رو رفته شده بعد این همه مدت تهش ریمستر براش جواب بود البته نه از این ریمستر دو قرونیا که فقط رزولوشن رو بالاتر میبرن یه ریمستر خیلی خوب مثل ریمستر halo 2 یعنی گرافیکشو تا ننه میبردن بالا ولی به بقیه قسمتا دست نمیزدن تهش چند تا اسلحه اضافه و کاتسین اضافه هم بهش اضافه بکنن جوابه ولی کاش جای این بازی میرفتن سراغ code veronica بازی پتانسیل خیلی بیشتری برای ریمیک شدن داشت تا شماره 4 و برعکس شماره 4 و نسخه های ps1 خیلیا هستن که هنوز بازیش نکردن یا خوب بازیش نکردن چون برای pc عرضه نشد
با احترام به نظر شما.
به غیر گرافیک و بافت محیط و تکسچرها موارد دیگری هم هستند که باید در نظر گرفته شوند و با در نظر گرفتن همین موارد همین موارد بنظر میاد ریمیک نسخه 4 ضروری باشه.
مثلا بنظر شما داستان نسخه 4 حفره هایی نداشت که لازمه حد اقل در نسخه 4 جواب داده شوند؟
یا مثلا طراحی بخش روستا نباید از نو انجام بشه؟ با چند تا خونه انگشت شمار نمیشه روستا تشکیل بشه.چون نسخه 4 روی سخت افزار گیم کیوب و بعدش PS2 عرضه شد این سخت افزار اینقدر کشش نداشت که طراحی محیط روستا کمی واقع بینانه تر انجام بشه و با انگشت شمار خونه واقعا نمیشه اونجا رو روستا نامید.اما موقعی که بازی برای نسل 8 یا خصوصا نسل 9 بیاد دست طراح بازه که طراحی محیط روستا رو با گستردگی بیشتر و واقع بینانه تر انجام بده که بشه واقعا اسمشو روستا گذاشت.
در کل برخلاف نسخه سوم که خیلی بد ریمیک شد و اصلا اون چیزی نبود که ما میخواستیم اما نسخه دوم طوری ریمیک شد که در کنار تغییرات گرافیکی و یه سری دیالوگ ها و لوکشین ها اما همچنان به نسخه اصلی وفا دار بود.من دوست دارم نسخه 4 در این حد ریمیک بشه .یه سری اضافات داستانی و تغییرات محیط و گرافیک نسل 9.
اما در کل با بخش دوم نظر شما موافقم.کد ورنیکا اولویت و پتانسیل بیشتری برای ریمیک شدن داشت.خود من خیلی دوست داشتم اول این نسخه ریمیک میشد.اما خب با توجه به اینکه نسخه 4 طرفداران فراوانی در همه جای دنیا داره کپ کام صلاح دیده ببینه با ریمیک این نسخه تا چه حد میتونه موفقیت کسب کنه.اگه این نسخه بتونه خوب بفروشه و موفقیت خوبی کسب کنه احتمالا کپ کام شائق میشه کد ورنیکا رو هم ریمیک کنه.
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
کپکام رو بازی خیلی حساسی دست گذاشته که اگه نتیجه نهاییش خوب از آب در نیاد عواقب فاجعه باری براش داره

بنظرم خیلی بهتر بود که بعد RE3 سراغ ریمیک code veronica بره
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,147
اون قسمت که گفتند بازی از یکی از نسخه های بتای RE4 به اسم Hookman الهام گرفته و ترسناکتر شده جالب هست. اما فکر کنم بیشتر
از نظر جو و اتمسفر باشه و اینکه بازی کلا فضای تاریکتر و سنگین‌تری داشته باشه. اگر اینطور باشه بنظرم احتمالا بیشتر بخش های جزیره و ست پیس های بازی یا حذف میشه یا دچار تغییرات بزرگی میشه.

اما اگر بتوانند ایده اصلی اون نسخه بتای RE4 رو به نوعی توی ریمیک اعمال کنند جالب میشه. یعنی لیون بر اثر آلوده شدن به پلاگا گاهی اوقات دچار توهم بشه و نتونه تشخیص بده چه چیزی واقعی هست یا توهم. ایده اصلی که نویسنده RE3 یعنی Yasuhisa Kawamura با الهام از فیلمی به اسم Lost Souls و بازی هایی مثل سایلنت هیل داشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر