شایعه: برگزاری یک رویداد توسط Microsoft برای ارائه جزئیات همکاری با Bethesda

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اخیرا یکی از اجراکنندگان پادکست GamesBeat یعنی جف گراب، مدعی شده که در ماه مارچ شاهد برگزاری رویدادی خواهیم بود که طی آن در مورد آینده شرکت Microsoft و Bethesda اطلاعات بیشتری را کسب خوهیم کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Xbox + Bethesda

اعلام خریده شدن کمپانی مادر بتسدا یعنی شرکت ZeniMax توسط مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات چند سال اخیر در صنعت بازی‌های ویدئویی بود. با این وجود، این قرارداد هنوز به‌طور کامل نهایی نشده و این اتفاق قرار است در ماه مارچ رخ دهد. چه بتسدا و چه مایکروسافت تاکنون به‌صورت جزئی و دقیق درباره آینده این همکاری صحبت نکرده‌اند، اما با نهایی شدن قرارداد، به‌نظر می‌رسد این موضوع تغییر می‌کند و اطلاعات جدیدی را کسب خواهیم کرد.

همان‌طور که گفته شد، این شایعه از طرف جف گراب مطرح شده است. او گفته که طی این رویداد مایکروسافت در مورد آنچه که در ماه‌ها و سال‌های آینده از شرکت Bethesda خواهیم دید، جزئیاتی را ارائه خواهد داد:

"وقتی که قرارداد به‌طور کامل بسته شود، آن‌ها به‌شکل بزرگی در مورد آن صحبت خواهند کرد. نمی‌دانم که یک رویداد کاملا شبیه به دایرکت در کار خواهد بود یا خیر، اما آن‌ها از آن نکته‌برداری می‌کنند و در مورد این خرید به‌شکل گسترده‌ای صحبت خواهند کرد. مایکروسافت توضیح خواهد داد که این خرید برای همه چه معنایی خواهد داشت... آن‌ها به‌نوعی در مورد آینده نزدیک یکی شدن هر دو کمپانی صحبت خواهند کرد."

به گفته جف گراب این رویداد در اواسط ماه مارچ (کمتر از یک ماه دیگر) برگزار می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که طرفداران در ذهن دارند، این است که پس از نهایی شدن این قرارداد، رویکرد Microsoft در خصوص انحصاری کردن بازی‌های بتسدا به چه شکل خواهد بود. در همین حال، افراد زیادی همچنین در مورد روند توسعه بازی‌هایی مثل The Elder Scrolls VI و Starfield کنجکاو هستند. بنابراین مطمئنا برگزاری چنین رویدادی و دیدن برنامه‌های آینده جالب خواهد بود.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر